03-07-2013, 06:59 (This post was last modified: 03-07-2013, 19:45 by Nipponcars.)
Salut! Din 01.07.2013 sunt fericitul posesor al unei honda civic 1.4 i ej9 black care ma face foarte fericit si pe viitor sper sa continuie s-o faca fara evenimente.De aceea trebuie sa-i fac schimburile firesti la achizitionarea unei masini si va rog sa-mi spuneti daca e de ajuns sa-i schimb doar curea de distributie sau toata distributia?
(03-07-2013, 11:16)yulasinio Wrote: Nu ai spus numarul de km dar zic ca ar fi necesar sa schimbi si pompa de apa daca tot esti acolo.
masina are 197.000 de km .Va multumesc pentru raspuns.O intrebare mai am la voi,colegii de breasla .Am observat pe capacul motor langa joja de ulei ca lipseste un surub iar pe langa am gasit pete negre de ulei,e posibil sa piarda ulei pe acolo?
(03-07-2013, 06:59)Nipponcars Wrote: Salut! Din 01.07.2012 sunt fericitul posesor al unei honda civic 1.4 i ej9 black
Sa te bucuri de masina si daca-i schimbi consumabilele la timp sa sti ca nu te va dezamagi.
(03-07-2013, 15:19)Nipponcars Wrote:
(03-07-2013, 11:16)yulasinio Wrote: Nu ai spus numarul de km dar zic ca ar fi necesar sa schimbi si pompa de apa daca tot esti acolo.
masina are 197.000 de km .Va multumesc pentru raspuns.O intrebare mai am la voi,colegii de breasla .Am observat pe capacul motor langa joja de ulei ca lipseste un surub iar pe langa am gasit pete negre de ulei,e posibil sa piarda ulei pe acolo?
Sa sti ca nu e imperios necesar sa ai surub acolo. Nici masina mea si nici a prietenei mele nu au surub acolo, si daca te uiti bine la capac observi ca mai lipseste unul, la fel si la mine. Deci cred ca pierderea de ulei in zona respectiva nu se datoreaza lipsei surubului ci din alte cauze, desfa capacul si verifica garnitura.
03-07-2013, 17:37 (This post was last modified: 03-07-2013, 18:05 by Nipponcars.)
(03-07-2013, 16:28)Romarshall Wrote:
(03-07-2013, 16:11)DeN1gRator Wrote: Daca ma uit mai bine totusi parca acolo nu trebe sa aiba surub, ia vezi nu e gaura "falsa"?
Nu e gaura falsa pentru ca are file ... o fi ea pentru ceva
LE: se pare ca e pt masa.
Da asa este,pare o gaura a unui surub de masa,in schimb firul de masa e prins din alta parte la mine.E posibil ca acel surub intradevar sa n-aiba nici o legatura,aflandu-se langa joja de ulei cand o scoti picura pe langa,pe capacul motorului.Nu sunt sigur dar presupun!
Tot revin cu probleme(stres).Am scos joja de ulei si am observat ca ulei ajunge pana la primul punct din joja(acea gaura) e normal? sau e prea putin?(ceea ce si cred) MS!
Ce ulei de motor recomandati si ce ulei pentru cutia de viteze?
Cat va costat schimbarea distributiei si unde ati facut-o si mai ales cu ce componente?(sunt la inceput,nu dati cu pietre in proaspat initiatul iubitor de honde )
03-07-2013, 18:55 (This post was last modified: 03-07-2013, 19:00 by Romarshall.)
Distributia pe mine m-a costat intre 400 & 500 lei (cred ca 400)cu tot cu manopera, nu mai stiu producatorul dar iti scriu maine daca nu uit. Dupa varsta si km masinii cred ca ar merge ulei 10w40 sau 5w40, multi hondari folosind eneos sau motul.
Pe joja uleiul ar trebui sa fie intre prima si a doua gaura, iar la schimb in motor iti intra ~3.8 l daca schimbi si filtrul.
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
The following 1 user says Thank You to Romarshall for this post: • Nipponcars
Stai linistit ca nu da nimeni cu pietre, pentru asta exista aceasta comunitate sa ne ajutam.
La distributie eu m-as duce pe OEM sau Gates dar mai sunt si alte firme bune.
Ulei zic sa mergi pe un 10w40 vara asta iar pentru cutie OEM.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post: • Nipponcars
(03-07-2013, 19:07)yulasinio Wrote: Stai linistit ca nu da nimeni cu pietre, pentru asta exista aceasta comunitate sa ne ajutam.
La distributie eu m-as duce pe OEM sau Gates dar mai sunt si alte firme bune.
Ulei zic sa mergi pe un 10w40 vara asta iar pentru cutie OEM.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
asa mi s-a recomandat si din alta parte,cat despre uleiul de cutie mi s-a pus ca un MTF ar fi bun,mersi mult pentru raspunsurile voastre!
(03-07-2013, 19:07)yulasinio Wrote: Stai linistit ca nu da nimeni cu pietre, pentru asta exista aceasta comunitate sa ne ajutam.
La distributie eu m-as duce pe OEM sau Gates dar mai sunt si alte firme bune.
Ulei zic sa mergi pe un 10w40 vara asta iar pentru cutie OEM.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
asa mi s-a recomandat si din alta parte,cat despre uleiul de cutie mi s-a pus ca un MTF ar fi bun,mersi mult pentru raspunsurile voastre!
In cutie pune DOAR MTF ca sa stai linistit. Ulei eu zic sa mergi pe 10W40 pe vara (motul 6100 e f bun si nici f scump), iar iarna poti merge pe 5W40.
The following 1 user says Thank You to DeN1gRator for this post: • Nipponcars
03-07-2013, 20:18 (This post was last modified: 03-07-2013, 20:20 by Romarshall.)
Quote:In cutie pune DOAR MTF ca sa stai linistit. Ulei eu zic sa mergi pe 10W40 pe vara (motul 6100 e f bun si nici f scump), iar iarna potmerge pe 5w40
subscriu la ce a scris adi (denigrator). Pt cutie cel mai safe e mtf. In motor tot motul 10w40 6100 folosesc, ascutitoarea mea avand 200k + km si aproape 18 ani (deci uzura e destula)
daca tot schimbi distributie, ulei, filtre eu zi sa arunci un ochi si la bujii, 4 ngk-ur nu costa mai mult de 100 de lei
spor la treaba
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
The following 1 user says Thank You to Romarshall for this post: • Nipponcars