This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Circuite Auto/Moto Romania



 
#1

Se pare ca vom avea si noi macar 2 circuite mari, daca nu chiar 3 in tara si probabil la anul se vor deschide toate.

Tg-Mures
Adancata
si aparent Baneasa Drift Arena


Poze recente de la Mures
[Image: QnldHUV.jpg]
[Image: v89yML1.jpg]

site-ul constructorului cu poze (nu prea recente)

http://ungpro.ro/Album-foto.php?pageType...e_2012_---



Reply



 
#2

mureş ring se pare ca se va deschide in septembrie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

Bravo lor, ce bine ar fi ca intalnirea de la anul sa fie acolo Icon_biggrin

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

Primul circuit de autocross din Romania, au si masini de inchiriat acolo:

http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/si...19689.html



Reply



 
#5

Pai... pe 4 ma intorc in tara... in primu' wknd sunt plecat la munte, da' dupa aia... Icon_biggrin
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#6

pare serioasa treaba Mures Ring! dupa cum se vede pista va fi lata si configuratie e foarte ok!



Reply



 
#7

de pe pagina de facebook a mures ring, postat pe 30 august 2013

Dupa ultima informare a C.J. Mures respectiv ieri, 29 august, cladirile anexe ale circuitului sunt finalizate trecandu-se la partea finala de pista respectiv stratul final de piatra tasata, si straturile de asfalt. Firma care se ocupa de operatie este o firma italiana, specializata in piste de aeroport si circuite asfaltate fiind aceeasi firma care a refacut pista aeroportului din Cluj-Napoca acum cativa ani. Din pacate lucrarile au inregistrat cateva intarzieri neprevazute (eu zic normale pentru un proiect de o asemenea anvergura) care vor intarzia darea in folosinta cu cateva saptamani. Stiu ca toata lumea este nerabdatoare dar...mult a fost, putin a mai ramas. Sa le uram spor la treaba celor implicati si vom reveni cu poze cand lucrarile se vor ajunge de final.



Reply



 
#8

Intarziere? Nimic normal pentru proiectele din Romania Icon_lol

Macar sa-l termine anul asta si tot nu e rau...cred ca stiu locatia pentru intalnirea de la anul Smart
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

Mureș Ring, amânat cu un an de zile

Ar fi putut să fie primul circuit pentru motorsport de viteză din România, însă termenul de finalizare a lucrărilor la Mureș Ring a fost decalat cu un an de zile. ”Termenul inițial pentru finalizare era 13 septembrie, dar contractul de finanțare a fost prelungit cu un an de zile. Problema este dată de vreme. Nu este anotimpul cel mai propice pentru lucrări”, declară Sorin Stan, managerul proiectului.

În acest moment pista este conturată la nivel de balast în proporție de 90%. ”Există o zonă de ruptură care ne-a creat probleme. Noi îi spunem viroagă. Pentru că amplasamentul inițial era cu culmi și văi. Unde era deal, s-a tăiat, unde era vale, s-a umplut. Aici e o viroagă și nu se poate pune umplutura acum pentru că plouă, pământul se înmoaie și nu poți compacta noroi”, explică Sorin Stan.

Peste balast, stratul de macadam este pus în proporție de 60%, iar asfalt este turnat doar pe o porțiune de 400 de metrii. ”Săptămâna asta sperăm însă că se va turna până la 2 km. Vremea se pare că e bună, iar dacă nu plouă și temperaturile vor fi de peste 10 grade, avem speranțe că se va face. Asfaltul se toarnă imediat. E o mașină automată. Are niște repere în teren și totul se face computerizat, cu senzori. Doar trebuie să fie alimentată cu asfalt”, spune Sorin Stan. Managerul proiectului spune că deși termenul de finanțare s-a prelungit cu un an, se preconizează că pista va fi terminată cu mult mai repede.

Mai lat decât Hungaroring, dar mai scurt

Proiectată de firma ungară Conen KFT, responsabilă și pentru desenarea circuitului de Formula 1 Hungaroring, pista Mureș Ring este cu 2 m mai lată decât cea a circuitului de la Mogyorod, al cărui traseu asfaltic are o lățime de 9 m, pe linia dreaptă din dreptul boxelor Mureș Ring măsurând chiar 14 m. Lungimea totală a circuitului este de 3,5 km și este compus din aproximativ 12 viraje, dacă nu sunt luate în considerare porțiunile cu o curbură foarte largă. Asta îl face cu aproximativ 500 m mai scurt decât omologul unguresc. De asemenea, circuitul nu este complet plan, prezentând urcări și coborâri. ”A existat și o modificare a soluției inițiale, acum pista trecând pe sub un pod de acces interior de 34 m”, completează Sorin Stan. Traseele de apă, canal, gaz și curent electric au fost realizate, urmând conectarea la rețeaua de înaltă tensiune.

Valoarea totală a proiectului este de 56 milioane de lei, jumătate dintre cheltuielile eligibile fiind bani europeni veniți pe axa 52 a POR-Regio, destinată dezvoltării infrastructurii de turism.

Mureș Ring vs. Motorpark

În privința managementului, Consiliul Județean Mureș nu a luat o hotărâre clară. ”Există două opțiuni în discuție. Fie se va organiza o licitație pentru administrare de către o companie privată, fie se va face ca în cazul parcului industrial. Se va constitui o societate pe acțiuni, cu CJ acționar majoritar, și se vor angaja oameni care se vor ocupa de administrare. În niciun caz aceasta nu se va face cu personalul actual al CJ”, a mai spus Sorin Stan.

Pentru titulatura de întâiul circuit de viteză pentru sporturi cu motor din România, Mureș Ring concurează cu Motorpark România, un traseu aflat în apropiere de București, al cărui termen inițial de finalizare este tot 2014.



Reply



 
#10

Mi se pare normal sa aiba intarziere doar nu ai vrea sa se respecte contractul.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#11

Normal ... trebuie ca baietii sa termine si ei hotelurile din zona nu?.



Reply



 
#12

edit ...



Reply



 
#13

Daca e implicat Nic Serbu e clar ... iar o iluzie (teapa) de zile mari .... o sa faca anul asta ceva valuri , isi ia banii si gata. Tineti minte de la mine. Eu am lucrat cu omu asta in alt domeniu si mai bine tac Icon_smile)

asa un remember din 2006 cu el : http://www.newspad.ro/Circuitul-de-F1-al...41202.html
Apoi a urmat rahaturile din 2008-2011 de la casa poporului dupa primul eveniment. : http://0-100.hotnews.ro/2010/09/22/circu...l-tuturor/



The following 1 user says Thank You to Vali_Lj for this post:
  • DeN1gRator
Reply



 
#14

la cum arata, nici nu ma mir...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#15

treaba romaneasca!

https://www.youtube.com/watch?v=7BbuZRD6WTk

cam acelasi lucru si la tg mures
"S-a mai facut ceva la circuit? Nope, nimic. Lucrarile sunt terminate in proportie de 86% dar firma constructoare cere suplimentare de fonduri. Italieni "de treabă"!"



Reply



 
#16

clasic



Reply



 
#17

Nu ma mai mira nimic.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#18



Reply



 
#19

Things are getting pretty serious Icon_smile



Reply



 
#20

Am auzit si la radio o stire si din ce am inteles administratorul circuitului ii ruga pe unii motociclisti sa nu mai intre neautorizat fiindca in caz de incidente e posibil sa aiba ei probleme mai departe.
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.