This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

CRX 1.6 esi (ED9), Flint Black



 
#1

Salutare tuturor.
M-am hotarat in sfarsit sa imi prezint si eu masina.
Deci e vorba de un crx din 91, 1.6 esi 125cp.
Am luat-o din Polonia si are configuratie de TrackDay.Am gasit-o pe mobile.ro si cam asa suna anuntul:
1992 Honda CRX ED9 built in 2011! ONLY A FEW TIMES ON TRACK! ENGINE 1.6 SOHC VTEC, D16Z6 with d16z2 pistons (brand new pistons rings) *Power sterring. *collector rebuilt 4-2-1 ebay, all of 2.25 inches, free exhaust. *COMPUTER: Crome, launch control *TRANSMISSION-type hybrid - FD 4.4, short 3 and 4 gear, light flywheel. * Brand new coilovers AP, * a set of polyurethane bushings Bikopur Sport * 3 point front strut * rear strut *Brakes: pump with servo from prelude H22A, Goodridge brake lines, Ferodo DS Performance pads INTERIOR: Mirco RS seats, Racing seatbelts - FIA approved , * roll cage by trelamotorsport.pl with additional crosses in the door, * Momo steering wheel 35cm plus a distance of 7 cm, * indicators of temperature and oil pressure AUTOGAUGE, * Flock dashboard, * painted interior color palette for Honda WHEELS: Titan wheels 15x7" with tires 195/50/15 Federal 595 RS *POWER: 150HP. All parts bought in 2011 (interior, tires etc.). Engine and gearbox after revision in october 2011. NEVER CRASHED Weight: 870kg
Eu i-am mai luat un set de jante OZ Ultraleggera pe 7x15 si un set de Federal RS-R, am schimbat cuzinetii, am facut o evacuare custom si am schimbat capota cu una mai usoara, fara nervurile alea intaritoare.
Pozele sper ca le-am incarcat bineIcon_biggrin
http://imageshack.us/photo/my-images/21/...21202.jpg/


Attached Files Thumbnail(s)
               



Add Thank You Reply



 
#2

Frumoasa asta mica, sa ai parte de ea fara incidente.

Pe unde o alergi?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

VERY nice! Mi se pare the ultimate track day car pentru un buget rezonabil Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#4

Felicitari pentru jucarie! Pare ca este foarte aranjata / dotata si la 870 kg cred ca fuge bine.



Add Thank You Reply



 
#5

bine ai venit !



Add Thank You Reply



 
#6

eficient, for fun. asta cred ca o caracterizeaza.
cum ti se par rsr-urile, si eu vreu sa cumpar un set?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

fain crx-ul, sa-l folosesti sanatos. in timisoara stie lumea care e treaba cu honda Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#8

Ma dau momentan pe la etape de vss si oricare altele se mai tin pe aici prin apropiere si sunt pe asfalt.La anul viitor ar trebui sa intru si pe la cnvc, pentru ca am inmatriculat-o cu pasaportul tehnic de la FRAS.Altfel ar fi costat inmatricularea in jur de 5600 de euro din cate am inteles.
Cu pretul nu prea stiu ce sa cred daca e rezonabil sau nu.Pana acum e pe la vreo 5500 si mai sunt cateva chestii de facut ca sa fie serioasa treaba.Ar mai fi nevoie de diferential cu autoblocant, suspensii reglabile, rezervor de 10-15L, haionul usurat, frane mai bune, slickuri si de ce nu un b16.
RS-R-urile mi se par bune ca raport calitate-pret, avand in vedere ca nu am incercat alte modele pe crx.



Add Thank You Reply



 
#9

cuzinetii bateau sau i-ai schimbat ca sa scapi de grija ?

pe la pompa de ulei ai umblat ?



Add Thank You Reply



 
#10

Am schimbat si pompa de ulei, asta am uitat sa spun.Cuzinetii i-am schimbat pentru ca aveau putina uzura.
Singura mica problema este ca atunci cand temperatura la ulei e de peste 110 grade, cand sta pe loc la relantiu presiunea la ulei este sub 1 bar si ceasul incepe sa bipuie.Ca sa taca din tiuit trebuie s-o tin pe la 1200-1300rpm.Am tot cautat si inca nu am gasit cum sa-i scot sunetul, ca la un moment dat devine enervant.
Acum 2 zile am mai schimbat si furtunul de benzina cu unul mai solid si cred ca masina ar putea merge pe bioetanol.:X:X



Add Thank You Reply



 
#11

Faina Masina!

Nu-i asa ca tu ai luat locul 3 la VSS Arad anul acesta ? Asta intr-o Duminica daca nu ma insel ca Sambata am luat eu locul 3 Icon_smile

Bafta!



Add Thank You Reply



 
#12

ar putea merge dar cu modificari in soft! raportul de amestec nu mai este ca si pe benzina.



Add Thank You Reply



 
#13

Am luat locul 1 intr-o duminica la vss arad la clasa 2...dar nu am participat la toate etapele, asta de care zici cred ca a fost mai pe la inceputul anului.



Add Thank You Reply



 
#14

Felicitari! Sambata parca ai avut abandon. Sa inteleg ca vi si pe intai Septembrie ? Eu sper sa fiu prezent!



Add Thank You Reply



 
#15

Mersi...sambata am luat locu 5.O sa vin la 1 septembrie sper sa ne vedem.

A picat chestia cu e85 pentru ca presupune ceva bani si nu e sigur 100%.Pe viitor sper totusi la un B16A.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.