w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
19-10-2010, 18:11
(This post was last modified: 20-10-2010, 10:38 by w33bb0.)
Cu toate ca nu cred ca mai e nevoie de vreo alta prezentare, iata-ma-s si aici
Masina a fost stock timp de 3 ani, apoi m-au apucat mancarimile si am luat-o la mesterit. Asadar, acum ruleaza cu: arcuri Eibach, amortizoare de FN1, bare de rigidizare OMP peste tot, race cat JCP, soft DimSport, evacuare custom (modificata dintr-una de FN2 - e FIX ce trebuie), CAI Injen.
Urmeaza sa mai primeasca: frane de FN2 stock cu discuri Brembo sau Zimmermann si placute Ferodo, grila de FN1 facelift, retapitare interioara in piele cu alcantara, capota carbon (Aeroworks - sper) si, daca inca ma mai mananca si nu m-am scarpinat corespunzator, poate un kit de turbo.
Probleme nu prea mi-a facut. In 3 ani si jumatate am schimbat la ea un head-unit, o bieleta de directie, o flansa de amortizor si o pompa de apa.
Concluzie: super-multumit de masinuta, dar am mancarimea aia care cred ca-i boala grava
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
Milad_Vti
Posts: 204
Threads: 8
Thanks Received: 5 in 4 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
bine ai venit w33b0! incepe sa se stranga trupa incet incet
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Bine ai venit w3bb0 nu am mai auzit de mult despre tine. Cum merge treaba, sper ca totul e ok. Vad ca ai ceva planuri pentru ea, sa ai spor la mesterit
Sper sa ne prezinti si cealalta Honditza
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
babaus
Posts: 45
Threads: 1
Thanks Received: 5 in 2 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
si eu astept sa iasa din garantie si apoi o sa ma gandesc serios ce upgrade-uri ii fac
|
bgdsta
Posts: 208
Threads: 1
Thanks Received: 7 in 7 posts
Thanks Given: 4
Joined: Oct 2010
|
|
Andrei, ce surpriza placuta, long time no see. Chiar interesante modificarile alea si astept impresii despre masinuta in varianta asta.
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
ooo, da. Auzisem eu ceva zvonuri ca masina a devenit racheta, asa da!
acum vin intrebarile: care e diferenta intre amortizoarele stock si cele de FN1? racecat-ul cat a fost? modificarile la evacuarea de type-r in ce au constat?
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
(19-10-2010, 18:33)Milad_Vti Wrote: bine ai venit w33b0! incepe sa se stranga trupa incet incet Pai normal ca se strange. Doar mi-a zis Adi ieri ca s-a dat drumul la forumul asta si-am sarit pe el
(19-10-2010, 19:37)yulasinio Wrote: Bine ai venit w3bb0 nu am mai auzit de mult despre tine. Cum merge treaba, sper ca totul e ok. Vad ca ai ceva planuri pentru ea, sa ai spor la mesterit
Sper sa ne prezinti si cealalta Honditza Salutare, stimate domn! Nu s-a mai auzit de mine pentru ca mi-am introdus picioarele in... well se stie povestea. Honda cealalta cred ca o va prezenta taica-meu un pic mai incolo. Nu de alta, da' el e soferul de drept al masinii. Adica i-am luat-o lui, chiar daca reparatiile/modificarile sunt facute sub indrumarile mele
(19-10-2010, 21:46)bgdsta Wrote: Andrei, ce surpriza placuta, long time no see. Chiar interesante modificarile alea si astept impresii despre masinuta in varianta asta. Pot sa-ti spun doar ca daca nu le faci pe toate odata nu simti mare diferenta. Schimbarile majore sunt in timpul de raspuns la pedala, uniformizarea curbei de cuplu (acum trage ca bezmetica de pe la 4000 pana dincolo de 7000), stabilitatea MULT imbunatatita si sunetul mai agresiv. Datorita faptului ca evacuarea este de FN2, sunetul acesteia nu e foarte puternic, dar exact asta mi-am dorit: sa aud admisia mai mult decat evacuarea.
(19-10-2010, 23:11)dragostan Wrote: ooo, da. Auzisem eu ceva zvonuri ca masina a devenit racheta, asa da!
acum vin intrebarile: care e diferenta intre amortizoarele stock si cele de FN1? racecat-ul cat a fost? modificarile la evacuarea de type-r in ce au constat? Cele de pe spate sunt identice la FK2 cu cele de FN1. Pe fata insa se schimba problema. Din cate mi-a explicat Marius, este vorba de limitatorul de sarcina. In combinatie cu arcurile Eibach senzatia este delicioasa! Se schimba enorm comportamentul masinii. In plus, Eibach-urile sunt gandite in asa fel incat sa nu prea simti denivelarile mici, dar sa ai stabilitate in viraje. Ideea e ca au prima parte a cursei mai moale, iar a doua parte mai tare.
De pret n-as sti sa-ti spun, pentru ca le-am luat la pachet printr-o oferta de la un bun coleg si prieten. Dar am inteles ca JCP-ul este vreo 400Eur.
Modificarile la evacuarea de FN2 au constat in multe taieturi si imbinari, ca sa nu fiu nevoit sa schimb bara din spate, apoi canibalizarea unei a doua evacuari de FN2 pentru a crea partea care lipseste dintre toba primara si catalizator.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
No bine c-ai aparut domnule, bine ai venit si speram sa te simti bine pe aici.
Cred ca ai cel mai modificat 5D (performance-wise) din RO si poti sa dai multe sfaturi pertinente celor care vor sa se apuce de treaba.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Saru'mana de urare, sefu'!
Sunt trecut prin multe cu upgrade-urile astea, ca nu de pomana am preconizat un buget pentru ele si voi finaliza probabil cu o suma de 4-5 ori mai mare :">
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Eu merg cu H&R pe amortizoarele stock, sunt chiar curios sa vad si eu diferenta intre H&R si Eibach, nu m-ar deranja o idee de confort in plus, daca diferenta e sesizabila.
Tre' sa ne vedem odata sa merg si eu cu cel mai tunat 5d din tara
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
eibachurile sunt mai confortabile. h&r runt mai hardcore. eibach sunt maximum de compromis pt strada.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
(20-10-2010, 11:28)dragostan Wrote: Eu merg cu H&R pe amortizoarele stock, sunt chiar curios sa vad si eu diferenta intre H&R si Eibach, nu m-ar deranja o idee de confort in plus, daca diferenta e sesizabila.
Tre' sa ne vedem odata sa merg si eu cu cel mai tunat 5d din tara Cred ca abia la primavara cand sper eu sa fie gata complet. Oricum va intra la conservare pe perioada iernii masina. Se va misca doar pentru a i se face revizie (cand gasesc filtre mai scurte pentru CAI), a fi vopsita si pentru alte upgrade-uri. Dar, cu mare placere te voi lasa sa dai cateva ture.
(20-10-2010, 11:37)LIVIU_CTS Wrote: eibachurile sunt mai confortabile. h&r runt mai hardcore. eibach sunt maximum de compromis pt strada. Right on!
|
rav
Posts: 218
Threads: 7
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
(19-10-2010, 18:11)w33bb0 Wrote: Cu toate ca nu cred ca mai e nevoie de vreo alta prezentare, iata-ma-s si aici
Masina a fost stock timp de 3 ani, apoi m-au apucat mancarimile si am luat-o la mesterit. Asadar, acum ruleaza cu: arcuri Eibach, amortizoare de FN1, bare de rigidizare OMP peste tot, race cat JCP, soft DimSport, evacuare custom (modificata dintr-una de FN2 - e FIX ce trebuie), CAI Injen.
Urmeaza sa mai primeasca: frane de FN2 stock cu discuri Brembo sau Zimmermann si placute Ferodo, grila de FN1 facelift, retapitare interioara in piele cu alcantara, capota carbon (Aeroworks - sper) si, daca inca ma mai mananca si nu m-am scarpinat corespunzator, poate un kit de turbo.
Probleme nu prea mi-a facut. In 3 ani si jumatate am schimbat la ea un head-unit, o bieleta de directie, o flansa de amortizor si o pompa de apa.
Concluzie: super-multumit de masinuta, dar am mancarimea aia care cred ca-i boala grava
buey uibo da ce ai mai mesterit de cand nu ne am mai citit
spor in plan si la mai mare cu tot ce ti-ai propus tovarase!
bine te-am regasit!
|
vtin
Posts: 611
Threads: 5
Thanks Received: 17 in 16 posts
Thanks Given: 96
Joined: Oct 2010
|
|
D-apai bine zici, Ravule!
Tare incurcate au mai fost itele ca n-am reusit sa mai ajung in Bucuresti macar o ora sa ma intalnesc cu domnul W33bb0.
Andreiu, sa vezi tu pomelnic de intrebari legate de arcuri si alte cele o sa-ti las!
Pe Civicfan nu puteam intra din cauza unor animozitati avute cu un membru, in alte parti nu se putea; acum si aici nu mai scapi!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
(20-10-2010, 15:12)rav Wrote: buey uibo da ce ai mai mesterit de cand nu ne am mai citit
spor in plan si la mai mare cu tot ce ti-ai propus tovarase!
bine te-am regasit! Multam de urari, domnu'!
(20-10-2010, 15:24)big in japan Wrote: D-apai bine zici, Ravule!
Tare incurcate au mai fost itele ca n-am reusit sa mai ajung in Bucuresti macar o ora sa ma intalnesc cu domnul W33bb0.
Andreiu, sa vezi tu pomelnic de intrebari legate de arcuri si alte cele o sa-ti las!
Pe Civicfan nu puteam intra din cauza unor animozitati avute cu un membru, in alte parti nu se putea; acum si aici nu mai scapi! Imi pare rau ca pe ClubCivic nu se poate. Merita sa incerci, poate mediem o impacare. Despre cine-i vorba? Ca-i dau nah nah la fund
In alte parti am avut eu animozitati foarte grave cu un anume membru care o sa duca site-ul ala in groapa. Acolo activez numai pe PM. Eram cat pe ce sa vars tot acolo, ca sa se definitiveze imaginea unui caracter jenant, insa pur si simplu am trait cel mai intens sentiment de scarba din viata mea. Trebuie sa-ti lipseasca o anume gena ca sa vorbesti la modul ala cu si despre oameni ca Adi sau ca Yula (sau altii), in timp ce unii dau din taste ca apucatii, iar contributia lor la forum este eminamente nula. Da' asta-i alta poveste.
Astept cu placere intrebarile legate de arcuri.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
sunt tatr curios despre cine se face vorbire. nu de alta da am si eu un personaj identic in memorie ce se potriveste descrierii.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Eh... este evident despre cine este vorba. Nu mai conteaza. Sunt multe luni de cand folosesc forumul ala numai pentru a mai vedea ce-i de vanzare si a mai afla una-alta despre niste Oameni pe care i-am intalnit acolo.
Iar ultimele discutii cu Adi m-au oripilat profund. Nu-ti permiti tu, care mi-ai demonstrat ca esti de-a dreptul josnic, impiedicat, habarnist, tupeist si multe altele, sa vorbesti la modul ala cu si despre un om care a ajutat mai multi oameni decat am degete la dispozitie sa numar. Si, mai mult, a facut-o cu cele mai bune intentii, iar toata multumirea de care a avut nevoie a fost sa te vada satisfacut de ajutorul pe care ti l-a acordat. Pentru mine discutia aia a marcat momentul in care am inceput sa dau 'mark forums read' imediat dupa ce terminam de frunzarit prin anunturi si pe la unele chestii mai tehnice.
Dar bine ca s-a dus.
Nota: acel 'tu' din 'nu-ti permiti tu' nu-ti este adresat tie, dom' Liviu, ci respectivului personaj din poveste!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
da da, m-am prins, da tot sunt curios, da-mi macar un pm
si eu sunt inactiv declarat de ceva vreme tot pe caz de cretinopatie ischemica afisata
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
rav
Posts: 218
Threads: 7
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
mai fratilor, hai sa lasam balta povestile cu papagali viteji care se ascund in spatele tastaturii, si, sa ne bucuram ca ni s-a oferit un nou forum unde sa ne simtim bine, sa mi reamintesc de primele 3-4 luni de forumist hondar in care am avut placerea sa cunosc multi oameni care merita sa se numeasca hondari, de acolo n colo stiti cu totii!
asa ca uibo, nenea Big In japan vb de un altul "drag" lui!
PM ai sa primesti sa ti elucideze, daca nu, probabil nu o va face deloc...
da ia pune cateva poze cu "muschiuloasa" ta sa vad si eu cum mai arata!
va tzuc!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
M-a elucidat colegu', fii pe pace. Si l-am elucidat si eu pe el
Iti dau dreptate: sa nu aducem murdaria dupa noi
Poze nu prea i-am facut, dar sa stii ca arata la fel ca inainte. Nu i-am facut nicio modificare estetica si nici n-am de gand. JDM all the way!
Cam la fel va fi si in cazul EG3-ului. Singura chestiune de efect vizual va fi negrul mat. In rest nimic.
|
|