This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

VFR800 Interceptor 2003



 
#1

Iata ca am reusit in sfarsit sa o pun pe drum si sa dau o mini-tura cu ea (atat cat s-o aduc de la garajul unde a stat de cand am luat-o si pana la birou - vreo 2 km). Din pacate n-am avut prea mult timp la dispozitie s-o plimb, da' promit ca diseara ma revansez.

Asadar, e o italianca, venita in Romania pe la inceputul anului (cand s-a produs o incurcatura cu actele pe care inca n-am rezolvat-o complet), nascuta in 2003, cu 782cmc si vreo 107 bhp. Pe computerul de bord sunt afisati vreo 26.000km, care nu stiu cat de reali sunt, data fiind vechimea de 10 ani a utilajului.

Ce-am observat pana acu' de bine: m-a iertat cand am bruscat-o aiurea, iar motorul trage absolut bestial (n-am mers cu nimic mai mare de 600cmc pana acu', iar asta se cearta absolut linistita cu CBR-ul 600F4i in linie dreapta), asa ca niste ani sper sa raman la modelu' asta, ba chiar la ACEASTA mobra.

Ce-am observat de... nu stiu daca de bine sau de rau e ca se incinge apa. Dupa doua reprize de 6000rpm (da, iertati-ma, a fost primu' drum) urmate de semafor-semafor-stop-cedeaza-semafor, a urcat instant la 104 grade Celsius. Odata ce-am pus-o pe cric a scazut pe la 98 in 2 minute. Habar n-am care-i temperatura normala pentru motociclete, asa ca, Liviule, lamureste-ma Icon_smile

Momentan n-am poze, da' promit ca-i fac curand.

Va urma...

- later edit -
Am reusit sa ma screm pana la urma de niste poze mai vechi, de cand a fost adusa in tara.


Attached Files Thumbnail(s)
                       
           
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#2

S-o calaresti sanatos Icon_peace (deabia astept sa vin si eu cu o prezentare pe 2 roti Bow )

La apa, primul lucru care trebuie sa il verifici este nivelul antigelului, exact la fel am patit la Hornet-ul care l-am plimbat vara trecuta si dupa ce am verificat diverse piese ne-am dat seama ca n-avea destul antigel Icon_biggrin
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Reply



 
#3

M-am linistit! Se pare ca ajunge si pana in 120 C in cazuri extreme. La 104 C cupleaza si se raceste, dar cica la drum o tine intre 105 si 115 C. Deci... pana acu' numa' de bine.
Singurul ei minus... e gri Icon_smile

Multumesc la fel, tizule! Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#4

cand ai dubii in ceea ce priveste temperatura e simplu. lasi motorul sa mearga si urmaresti sa vezi daca sau cand cupleaza termostatul.

hai cu rizomaurile pe ea Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#5

Da, tre' sa comand: capete ghidon, (cel de pe dreapta e julit un pic), maneta frana/ambreiaj (cea de pe dreapta e si ea zgariata un pic si si-au cam pierdut stralucirea) si crashpad-uri (asa, de sanchi). Apoi side/top case-uri, da' mai incolo oleaca.

... si tocmai am ramas fara cagule... Icon_smile)
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#6

S-o stapanesti sanatos Andrei si la cati mai multi km fara incidente.

Practic apa fierbe la temperatura la care intra ventilatorul, ciudat rau :-)
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#7

Mi s-a explicat ca e normal sa functioneze la o temperatura a apei mai ridicata decat la masini pentru ca circuitul apei e presurizat in permanenta la mobre... whatever that means. Oricum, in cateva minute o scot iar la plimbare si vedem cum se mai prezinta. Abia mai stau pe scaun de nerabdare Icon_smile

Multumesc de urari! Biggthumpup
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#8

(01-04-2013, 17:26)w33bb0 Wrote: crashpad-uri (asa, de sanchi).

da da, asteptam, asteptam Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#9

aseara era sa-l vad pe unu pe jos dupa ce a facut dreapta si a dat gaz s-a dus spatele bine pe umezeala, dar a lasata gazu si s-a redresat Icon_smile



Reply



 
#10

e o vorba "primavara cerne" Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#11

A doua mini-tura pe ziua de azi si concluzia e: I bought the right bike! Icon_biggrin
E pur si simplu imbatatoare senzatia. Si reuseste sa-mi inspire suficient respect incat parca ii cer voie ori de cate ori deschid gazu' mai serios Icon_smile

VTECu' ma asteptam sa fie mai violent, dar inca nu am avut curajul s-o "evaluez" corespunzator.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#12

In sfarsit ai avut succes, s-o calaresti sanatos si fara peripetii serioase.



Reply



 
#13

S-o stapanesti sanatos Icon_smile !



Reply



 
#14

Multumesc, baieti!
Adi, tu pe cand?

Dupa inca o tura mi-am dat seama ca are cel mai misto ambreiaj din toate cu care m-am dat. Cupleaza pe la jumatatea cursei si patineaza foarte frumos pana prinde complet. Ceea ce mi-a prins tare bine, ca mi-e cam teama sa o turez la liber cand plec cu ea de pe loc. Daca sunt prea abrupt cu el insa... ma scutura de ma calmeaza Icon_smile

Abia astept dimineata, ca sa o incalec din nou!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#15

s-o calaresti cum se cuvine si fara trante !!!



Reply



 
#16

S-o alergi sanatos!!!
Asfalt uscat si fara gropi!
Interesanta dihania! (Am scuipat-o sa nu se deoache - virtual, evident)
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#17

Sa o alergi sanatos! Biggthumpup



Reply



 
#18

Multumesc de urari. Astazi am avut ocazia sa umblu prin trafic cu 'mneaei. Cu ocazia asta mi-am mai dat si eu drumu' (la figurat), dar mi-e groaza sa ma gadesc ce face unu' care iese proaspat de pe "bancile" scolii de soferi categoria A si ajunge in traficu' de ora 8 AM din Bucuresti fara sa aiba experienta de sofer... La mine e vorba doar sa capat incredere si experienta cu "dihania" intre picioare, da' chiar si asa m-am trezit nevoit sa pun cateva frane de urgenta, in conditiile in care stiu toate semafoarele, trecerile de pietoni, gropile etc. de pe rutele pe care am mers azi.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#19

(01-04-2013, 23:02)w33bb0 Wrote: Dupa inca o tura mi-am dat seama ca are cel mai misto ambreiaj din toate cu care m-am dat. Cupleaza pe la jumatatea cursei si patineaza foarte frumos pana prinde complet. Ceea ce mi-a prins tare bine, ca mi-e cam teama sa o turez la liber cand plec cu ea de pe loc. Daca sunt prea abrupt cu el insa... ma scutura de ma calmeaza Icon_smile


jane, la mobre ambrteiajul e pe cablu si se regleaza Icon_biggrin.
senzatia la ambreiaj tine mai mult de cuplul motorului, nu de anbreiaj in sine, sunt cam la fel. un motor de 600 trebuie turat si patinat la pornire, unul mai mare f f putin, su cuplaj incet, altfel vezi cerul.
te obisnuiesti tu.
trebuie sa mergi intr-o parcare de supermarkte si sa faci 100 d eplecari si opriri, asa te obisnuiesti cu el si nu ai surprize in trafic, unde totul trebuie sa fie refelx, nu ai timp sa te gandesti la cuplaje.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#20

Stiu, bre, ca-i pe cablu. Da' e reglat foarte frumos (plm, doar a stat la garaj o vesnicie) si il laud si io, ca-i al meu, ce pana mea? Icon_smile
Inca n-am avut timp sa exersez doar pornirile de pe loc, dar e pe lista. Mi s-a intamplat de o gramada de ori sa-mi "moara" la plecarea de pe loc, insa din ce in ce mai putin.
Am reusit s-o pun si jos, evident dintr-o prostie, cu motoru' oprit in curte la birou. Deh, 240 de kile sunt 240 de kile... am simtit asta cand a trebuit s-o ridic Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.