This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda civic '97 1.6 vti EK4 hatch. Thunder Grey



 
#1

Aceasta este civicul meu.Multi dintre voi cunoasteti masina .

Masina in decursul a 2 ani a trecut prin modificari majore.
Acum lucrez la stabilitate-suspensie , in vara ma apuc de motor , admisie-evacuare interne nu umblu inca ...sper sa ii fac upgrade.(B16B)

Mods:
Honda Access Showa suspension
Pic/Suja bushing full kit
Tss-tunnig cat-back
Konig Megarace wheels
Ek9 tail lights (ebay :| )
Wiechers front upper strut bar
Wiechers front lower brace
Ultraracing 3 point fender braces
Goodrige brake lines
Pivot Mega Raizin volt stabilizer & grounding kit
Accel 300+ thunder sport spark plug wires
NGK V power spark plugs
Fog lights & PIAA bulbs
Orice a fost inlocuit la masina piese au fost numai honda oem sau upgrade la ceva mai bun.

in the near future:
Mugen Twin Loop cat-back sau ceva la 2.5"
new 4-2-1 exhaust ( inca nu m-am decis)
Ek9 22 mm Rear ARB & DIY subframe brace
ek9 LSD
EK9 power steering pump
Ek9 tail ligts
Ek9 Steering wheel
Ek9/Dc2 Black recaro front and rear
Ek9 cluster (ceasuri)
si de ce nu in viitor un B16B.



Masina a plecat de aici :

[img]http://celalalt forum.etp.ro/gallery/d/231948-2/5+test.JPG[/img]

Si momentan arata asa:

[Image: 2.jpg]

[img]http://celalalt forum.etp.ro/gallery/d/248531-2/100_5285.JPG[/img]

[Image: ek1.jpg]

[Image: ek2.jpg]










Add Thank You Reply



 
#2
Smile 

Salutare! Si bine ne-am regasit! Multa bafta si la catzi mai multzi km in continuare. Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#3

la mai mare Welcome
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

Vali ai o masina super. S-o "talpuiesti" sanatos si s-ai bafta in viitor si de un b16b Biggthumpup
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Add Thank You Reply



 
#5

foarte frumos proiectul tau..il urmaresc cu atentie! keep up the good work bro



Add Thank You Reply



 
#6

Arata mult mai bine in noua culoare iar atentia la detaliu face toti banii.

Spor la surubarit in continuarea, asteptam update-uri Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#7

multumesc baieti , nu incerc decat sa ne impacam unul cu celalalt Icon_smile. Setupul pentru suspensie este facut cu tip din japonia ce "stie" ceva cu downhilul. Practic am 2 configuratii intr-un singur setup singurul lucru ce schimb pentru daily/downhill este doar dimensiunea anvelopelor intre fata si spate. Icon_biggrin

Partea estetica am cam neglijato dar cum da caldura am sa bricolez si la aspect , momentan pe mine nu ma intereseaza partea tehnica ...



Add Thank You Reply



 
#8

arata ff bine cu jantele alea cu bordura. mi-ai incantat ochii. good job! keep it clean Icon_wink
//-// (()) //\\// //)) //\\



Add Thank You Reply



 
#9

nice car manIcon_yikes



Add Thank You Reply



 
#10

Initial arata foarte bine ... Momentan si mai bine, ceea ce inseamna ca trebuie sa pastrezi orientarea. Bafta in tot ce ti-ai propus !

EDIT: Nu era nevoie sa dai quote la tot ce a postat vali in primul post! se subintelege!



Add Thank You Reply



 
#11

Intr-adevar clean, adica exact ce trebuie Biggthumpup
N-o bricola pre tare la exterior, ca nu e cazul. Just my humble opinion.

-- offtopic --
Nu-l infierati pe Malex (prea tare), ca e mai nou intr-ale forumurilor. Promit sa-i fac o instructie corespunzatoare in cel mai scurt timp Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#12

Nu cred ca omul nostru mai vrea ceva la exterior momentan, lucreaza mult pe partea de suspensie. De fiecare data cand vad jantele alea ma gandesc la Mugen NR dau foarte bine pe masina 2thumbs

OT: Nu am vrut sa ii editez postul pentru ca mi-am dat seama ca e nou in ale forumurilor, sper sa nu se supere dar strica pagina cu quote-ul ala Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#13

@ yula , am sa pun si emblema de mugen NR ca sa fiu in ton.
Ca tot veni vorba de exterior ... m-am gandit la 3 feluri in care sa fac masina ... aveti pozele de mai jos. Sunt singurele care au ceva de spus si care intradevar arata ceva ...Ideea este ca in vara am sa-mi refac kitul aero de sub masina si daca tot sunt acolo poate imi fac si barile fata spate ... Astept pareri ...
Mugen , desi pare ciudat pe mine m-a atras bara spate in mod special , pentru dinamica aerului de la roti ca sa pot spune asa. Bara fata e cam ciudata parerea mea dar in mare arata bine si este functionala din punctul meu de vedere aerodinamic.
       

Back Yard Special/Airwalker , aici este doar bara fata... la fel aport de aer mai mult catre motor/sistem de racire plus 2 prize care sunt directionate catre roti pentru racirea franelor
   

Clean Icon_smile. aici nu am ce sa comentez , este pur si simplu asa cum trebuie sa fie.

   






Add Thank You Reply



 
#14

Ultimele doua solutii mi se par cele mai bune Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#15

clean all the way!!!Djparty
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.