This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda S2000 AP1



 
#1

Salutare tuturor !

Deschid acest thread deoarece sunt un pic nedumerit. Ma tenteaza foarte tare aceasta bijuterie dar nu stiu inca ce sa fac. Acum sunt in tratative cu proprietarul Hondei, care traieste in Franta, unde din cand in cand iese cu masina la o plimbarica in Cote D'azur. Deoarece sotia-sa recent a nascut, doreste sa-i faca cadou o masina mai " normala " cu care sa poata duce si caruciorul Icon_smile
As putea sa-i dau la schimb un Bmw seria 1 .
Ce stiu despre masina : Fabricatie 2000, rulaj foarte putin, 37.000 km,( schimburi facute numai la reprezentanta, carte service in regula ) fara tuning de performanta, doar finala o are schimbata .
Dupa cum se vede si in poze, bara fata, bara spate si jantele sunt schimbate .
A fost coborata garda la 10 cm ( mi se pare prea joasa pt. drumurile noastre ) Roti fata 225/40 R18, spate 255/40 R18 . "Bijuteria" a castigat niste premii la ceva expozitii de tuning sau ceva de genul in Ungaria .
Cam atat stiu deocamdata, va rog dati cu parerea daca merita sau nu, ma gandesc ca as putea sa fac schimbul si dupa aceea s-o vand daca apare cineva foarte indragostit de masina Icon_smile .

[Image: P1010166.JPG]
[Image: P1010165.JPG]
[Image: P1010164.JPG]

[Image: P1010162.JPG]

[Image: P1010180.JPG]

[Image: P1010179.JPG]


[Image: P1010178.JPG]

[Image: P1010172.JPG]

[Image: P1010170.JPG]

[Image: P1010160.JPG]

[Image: P1010161.JPG]

[Image: P1010181.JPG]

[Image: P1010182.JPG]



Reply



 
#2

imi dai voie sa spun un mare NU...doar privind pozele iti dai seama de ce Icon_wink



Reply



 
#3

"Nu" adica nu merita ?



Reply



 
#4

NU prea e JDM ce a lucrat la ea, parerea mea ca a stricat foarte mult aspectul masinii si o sa trebuiasca sa mai bagi neste bani frumosi sa o aduci la ce trebuie, deci nu stiu daca chiar se merita sa faci treaba.



Reply



 
#5

Belelele sunt de ordin estetic... scaune, bara fata/spate, faruri... Eu as zice ca, daca esti dispus sa ii schimbi aspectu' in ceva care sa aduca mai mult spre stock, merita.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#6

Dap, si eu sunt de aceeasi parere, ca si-a batut joc de cum arata. Mai bine o lasa stock si era de vis.
Acum, daca este la un pret foarte bun, eu zic ca se merita luata. Are km putini si se pot face unele modificari pentru aducerea ei mai spre JDM, cum spun si baietii. Un S2000 ramane un S2000 si nu trebuie dat cu piciorul daca oferta este atragatoare.

Si inca o chestie, mai putin importanta: prelata aia pusa pe ea, mai rau ii face decat bine. Daca e praf (si cred ca este ceva) in parcarea aia, intra pe sub prelata si cand bate vantul se freaca de vopsea/caroserie si o zgarie.



Reply



 
#7

Cam kitch, asa cum arata acum. Stock Icon_smile



Reply



 
#8

ia-o bro Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#9

Ce mă, o vrei tu ? Icon_razz



Reply



 
#10

Si eu o vad la fel. Asa cum arata e mai mult de fite , arata ca o locomotiva de Bullet Train Icon_razz . Nu-mi place nici mie asa, dar cand ma gandesc la cei 37.000 km ......
Aveti idee cam cat ar costa spoilerul fata si spate stock ? Sau ceva ce seamana mult cu stock eventual are niste linii in plus ? Nici jantele alea pe 18 nu prea ma incanta pentru ca-s cu chrom . Partea buna e ca la motor nu s-a bagat si e totul stock . Farurile sunt cele stock dar au pleoape lipite . Nu stiu nici alea cat de usor se dau jos . Stopurile din cate vad sunt de Ap2 . Daca stie cineva niste preturi de spoilere rog sa-mi scrie ...... thanks .



Reply



 
#11

Am auitat sa zic ca mie Bmw-ul imi sta in 11600, si tipul ar mai trebui sa plateasca circa 5-600 euro diferenta . Asa ca cu tot cu adus acasa si transcriere in Ungaria, mi-ar iesi undeva la 11.300 euro . Eu cred ca e bine pentru un S2000 cu 37.000 km dar sa vad si alte pareri Icon_smile



Reply



 
#12

(12-06-2013, 11:16)Issuuu Wrote: Am auitat sa zic ca mie Bmw-ul imi sta in 11600, si tipul ar mai trebui sa plateasca circa 5-600 euro diferenta . Asa ca cu tot cu adus acasa si transcriere in Ungaria, mi-ar iesi undeva la 11.300 euro . Eu cred ca e bine pentru un S2000 cu 37.000 km dar sa vad si alte pareri Icon_smile

Atunci, ia-o! Biggthumpup

LE: uite cati bani a bagat asta in S2000 si cu cat o vinde: http://www.pistonheads.com/classifieds/u...ar/1416691



Reply



 
#13

Ia-o azi! Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#14

Ia-o azi!!! Icon_wink

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#15

Am sunat la o dezmembrare in Budapesta, au spoiler fata si spate de Ap1 la 100 euro/bucata, iar de Ap 2 170 euro/bucata dar daca vreau de Ap2, mi-au zis ca mai trebuie schimbat nu stiu ce grilaj sau whatever .



Reply



 
#16

Masina mai are doua perechi de finala, una Remus, cealalta nu stiu ce este .
Iar legat de prelata aia, tipul o tine in garaj tot timpul, mi-a facut poze cu prelata pe strada pt. ca mi-a zis ca-mi da si prelata cu masina. Partea interioara e din nu stiu ce material care nu zgarie vopseaua .



Reply



 
#17

(12-06-2013, 11:52)Issuuu Wrote: Masina mai are doua perechi de finala, una Remus, cealalta nu stiu ce este .
Iar legat de prelata aia, tipul o tine in garaj tot timpul, mi-a facut poze cu prelata pe strada pt. ca mi-a zis ca-mi da si prelata cu masina. Partea interioara e din nu stiu ce material care nu zgarie vopseaua .

Atunci e perfect. Inseamna ca a avut mare grija de ea.



Reply



 
#18

schimbate bari fata spate + vopsire, alte jante, revopsire capota si portbagaj si retapitate scaunele zic ca rezolva treaba deci in principiu merita nu e foarte mult de munca. daca reusesti sa si vinzi elementele schimbate iesi cu putine cheltuieli.
depinde cum o sa iti iese si taxa si cati bani o sa vrei pe ea. fa-ti calculele si atunci o sa vezi daca merita



Reply



 
#19

bai, ce e cu ranforsarile alea de pe interiorul "clopotelor" ?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#20

Masina a fost neagra si revopsita, asta iarasi conteaza daca vrei sa o vinzi. Iar personal mi se pare foarte scumpa la 11mii cand prin UK si IRL gasesti la 6.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.