kinky_boy
Posts: 5,239
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
27-02-2012, 11:38
(This post was last modified: 27-02-2012, 12:43 by kinky_boy.)
am inteles, la asta ma gandeam si eu legat de piulite pentru ca eu nu le desfac decat o data pe an cand schimb rotile de iarna
Legat de bucsi nu ziceti nimic? penultimele din link
http://www.eightspeed.co.uk/acatalog/Bus...Kits_.html
sau
LINK
din ce am vazut prin posturile de pe aici s-ar uza mai repede si pot sa scartaie. Asta se aplica la toate sau conteaza si care din ele?
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Daca sunt numai pentru ARB atunci poti sa mergi si pe poliuretan daca nu gasesti din cauciuc. Le ungi bine cand le pui sus si cu asta basta
P.S Link-ul nu merge pentru mine
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
si eu am dilema bucşilor, nu prea gasesc un kit complet din cauciuc, si nu am chef sa fac pe detectivul pe coduri de piesa, din 5 mil de surse.....poate ca o sa ma bag si eu la un set de poly.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Pune Poly fara probleme, eventual comanda extra vaselina la ele sa le ungi calumea la montare.
Iar la spalare alegi program cu jet praguri si nu are se sa se intample cu ele.
|
kinky_boy
Posts: 5,239
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
12-03-2012, 15:18
(This post was last modified: 12-03-2012, 15:20 by kinky_boy.)
in sfarsit s-au topit si santurile de gheata asa ca ieri am iesit cu ea dupa 2 luni si ceva de stat pe loc
N-am putut sa ma bucur prea mult de vtec pt ca strazile sunt ca dupa razboi si mi s-a taiat repede tot avantul .
Una peste alta masina merge bine, am dat si cu wd40 bieletele antiruliu spate ca sa le pot refolosi in speranta ca ajung si bucsiile pana joi vineri.
Pana la urma am facut combinatie cu Corse si o sa iau cele de cauciuc care vin la bara de si-a luat-o el, am mai comandat si un baffle sump si hondata gasket si bineinteles mult doritele piulite
Sper sa vina la timp pachetul de la engleji.
A venit si uleiul, o sa-l schimb chiar daca are doar 6500 de km ca sa fim safe pe circuit.
Lichidele celelalte (frane, cutie, antigel) le am tot de 7-8 luni de zile si 6500 km, presupun ca sunt ok pentru sesiunea de track, nu?
O sa schimb si placutele pe spate , tot ds2500 ca le am de anul trecut si cam asta e refreshul de primavara.
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Sa iti iei cateceva la tine ca nu se stie niciodata si nu ai vrea sa stai prin Ungaria prea mult
Cand ai in plan sa ajungi acolo?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,239
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
ce inseamna cate ceva?
pai planul e sa ajung duminica pe zi eventual in prima parte a zilei, lalaiala si intalniri cu lumea pe acolo luni track si apoi drum spre timisoara si casa.
m-am gandit si eu sa fac schimbul pe acolo , sa mai fac 1000 de km tot cu uleiul asta dar stiu si eu, imi e sa nu ma complic.
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Placute de frana si lichid sa ai cu tine in caz ca le prajesti, cu uleiul nu cred ca ar fi probleme.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,239
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
lichid de frana am ca a ramas de cand am luat dar placute nu cred ca reusesc, de fapt o sa le iau pe cele care le-am dat jos ca le-am pastrat si mai au ceva carne pe ele.
mersi yula
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Bune is si alea decat deloc Lichid iti trebuie de un schimb, daca ajunge sa fiarba o sa trebuiasca schimbat. Trebuie sa te gandesti ca esti la ceva distanta de casa
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,239
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
dada, sa-mi zici si mie cum. de mult imi tot storc creierii cum e culoarea aia... m-am gandit la un fond gri iar lac cu perla, numai nu stiu de unde perla aia cu tenta aramie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
kinky_boy
Posts: 5,239
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
ia da-ti si voi o parere de setup geometrie. Din ce am vorbit sfaturile sunt urmatoarele:
Tom
Fata: Camber -1.2 grade, toe 0,02 mm sau 0,2 (n-am inteles bine la tel)
Spate: camber -1 grade toe 0 mm
Retroid
Fata: camber -1.3 grade, toe 0
Spate: camber -1.3 grade, toe -1,5mm
Forum uk (baza FRSU)
Fata: Camber -1, toe 1mm
Spate: camber -1, toe -1mm
Acum pe mine ma inteseaza ceva mai defensiv in primul rand spatele sa nu fuga ca e boala ei. Pt asta am vazut ca toe pe spate tre sa fie negativ si reduce supravirarea, insa asta duce la subvirare.
Ca sa fac o combinatie eu ma gandeam la setup-ul urmator:
Fata: camber -1.2, toe 0.2 mm
Spate: camber -1, toe -1 mm
casterul nu stiu, din ce am vazut ar trebui sa fie maxim.
Deci ce ziceti? propuneri corectii etc.
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
fata -1.2 toe 0
spate -1 toe -1
parerea mea.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
cum influenteaza setupul asta uzura, mai bine zis cat de mult o amplifica?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
La cauciucuri.
Sincer -1 camber negativ nu e asa mare o problema, se vor uza pe interior un pic mai mult fata de exterior.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
depinde de jante, nu e chiar musai sa se uzeze, si daca o fac e fff putin.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
un camber combinat cu toe amplifica frictiunea. unghiul de descomunere a fortelor e spre exterior fata de sensu de rotatie. clar o sa uzeze mai mult, intrebarea mea e cat de mult.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
pai in functie de cum e echilibrata masina, mai mult sau mai putin , eu asa am vazut la a mea....tre sa probezi mai multe setup-uri sa vezi care iti este cel mai la indemana
|
|