This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic Type R Ep3 Milano red



 
#21

am inteles, la asta ma gandeam si eu legat de piulite pentru ca eu nu le desfac decat o data pe an cand schimb rotile de iarna Icon_smile

Legat de bucsi nu ziceti nimic? penultimele din link
http://www.eightspeed.co.uk/acatalog/Bus...Kits_.html
sau
LINK

din ce am vazut prin posturile de pe aici s-ar uza mai repede si pot sa scartaie. Asta se aplica la toate sau conteaza si care din ele?



Reply



 
#22

Daca sunt numai pentru ARB atunci poti sa mergi si pe poliuretan daca nu gasesti din cauciuc. Le ungi bine cand le pui sus si cu asta basta Icon_smile

P.S Link-ul nu merge pentru mine
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#23

si eu am dilema bucşilor, nu prea gasesc un kit complet din cauciuc, si nu am chef sa fac pe detectivul pe coduri de piesa, din 5 mil de surse.....poate ca o sa ma bag si eu la un set de poly.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#24

Pune Poly fara probleme, eventual comanda extra vaselina la ele sa le ungi calumea la montare.
Iar la spalare alegi program cu jet praguri si nu are se sa se intample cu ele.



Reply



 
#25

in sfarsit s-au topit si santurile de gheata asa ca ieri am iesit cu ea dupa 2 luni si ceva de stat pe loc Icon_biggrin
N-am putut sa ma bucur prea mult de vtec pt ca strazile sunt ca dupa razboi si mi s-a taiat repede tot avantul Icon_censored.

Una peste alta masina merge bine, am dat si cu wd40 bieletele antiruliu spate ca sa le pot refolosi in speranta ca ajung si bucsiile pana joi vineri.
Pana la urma am facut combinatie cu Corse si o sa iau cele de cauciuc care vin la bara de si-a luat-o el, am mai comandat si un baffle sump si hondata gasket si bineinteles mult doritele piulite Icon_razz
Sper sa vina la timp pachetul de la engleji.
A venit si uleiul, o sa-l schimb chiar daca are doar 6500 de km ca sa fim safe pe circuit.
Lichidele celelalte (frane, cutie, antigel) le am tot de 7-8 luni de zile si 6500 km, presupun ca sunt ok pentru sesiunea de track, nu?

O sa schimb si placutele pe spate , tot ds2500 ca le am de anul trecut si cam asta e refreshul de primavara.






Reply



 
#26

Sa iti iei cateceva la tine ca nu se stie niciodata si nu ai vrea sa stai prin Ungaria prea mult Icon_smile
Cand ai in plan sa ajungi acolo?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#27

ce inseamna cate ceva?

pai planul e sa ajung duminica pe zi eventual in prima parte a zilei, lalaiala si intalniri cu lumea pe acolo luni track si apoi drum spre timisoara si casa.
m-am gandit si eu sa fac schimbul pe acolo , sa mai fac 1000 de km tot cu uleiul asta dar stiu si eu, imi e sa nu ma complic.



Reply



 
#28

Placute de frana si lichid sa ai cu tine in caz ca le prajesti, cu uleiul nu cred ca ar fi probleme.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#29

lichid de frana am ca a ramas de cand am luat dar placute nu cred ca reusesc, de fapt o sa le iau pe cele care le-am dat jos ca le-am pastrat si mai au ceva carne pe ele.

mersi yula



Reply



 
#30

Bune is si alea decat deloc Icon_wink Lichid iti trebuie de un schimb, daca ajunge sa fiarba o sa trebuiasca schimbat. Trebuie sa te gandesti ca esti la ceva distanta de casa Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#31

si cred ca asta e culoare ce va aparea pe rote in curand Icon_biggrin

[Image: dsc_0054rvhi.jpg]
[Image: dsc_0038nmlb.jpg]



Reply



 
#32

dada, sa-mi zici si mie cum. de mult imi tot storc creierii cum e culoarea aia... m-am gandit la un fond gri iar lac cu perla, numai nu stiu de unde perla aia cu tenta aramie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#33

ia da-ti si voi o parere de setup geometrie. Din ce am vorbit sfaturile sunt urmatoarele:

Tom
Fata: Camber -1.2 grade, toe 0,02 mm sau 0,2 (n-am inteles bine la tel)
Spate: camber -1 grade toe 0 mm

Retroid
Fata: camber -1.3 grade, toe 0
Spate: camber -1.3 grade, toe -1,5mm

Forum uk (baza FRSU)
Fata: Camber -1, toe 1mm
Spate: camber -1, toe -1mm

Acum pe mine ma inteseaza ceva mai defensiv in primul rand spatele sa nu fuga ca e boala ei. Pt asta am vazut ca toe pe spate tre sa fie negativ si reduce supravirarea, insa asta duce la subvirare.

Ca sa fac o combinatie eu ma gandeam la setup-ul urmator:

Fata: camber -1.2, toe 0.2 mm
Spate: camber -1, toe -1 mm
casterul nu stiu, din ce am vazut ar trebui sa fie maxim.

Deci ce ziceti? propuneri corectii etc.



Reply



 
#34

fata -1.2 toe 0
spate -1 toe -1

parerea mea.



Reply



 
#35

cum influenteaza setupul asta uzura, mai bine zis cat de mult o amplifica?

Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#36

Uzura la ce?



Reply



 
#37

La cauciucuri.

Sincer -1 camber negativ nu e asa mare o problema, se vor uza pe interior un pic mai mult fata de exterior.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#38

depinde de jante, nu e chiar musai sa se uzeze, si daca o fac e fff putin.



Reply



 
#39

un camber combinat cu toe amplifica frictiunea. unghiul de descomunere a fortelor e spre exterior fata de sensu de rotatie. clar o sa uzeze mai mult, intrebarea mea e cat de mult.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#40

pai in functie de cum e echilibrata masina, mai mult sau mai putin , eu asa am vazut la a mea....tre sa probezi mai multe setup-uri sa vezi care iti este cel mai la indemana Icon_wink



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.