This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic Type R Ep3 Milano red



 

ce s-au scumpit serviciile pentru masini, toti au impresia ca milioanele cresc in pom.

am dus si eu masina la detailingul anual, decontaminare si protectie cu sealant la prodetailing. Tot in aceeasi hala mai sunt si altii unii de la turbocon cu reparatii parbrize si tinichigerie PDR si inca unul de la indoituri. ( de asta al doilea am aflat mai tarziu dupa scandal).

Am zis daca tot am ajuns acolo sa rezolv mai multe si sa vada si astia masina sa imi zica ce se poate face si cat costa. Eu am vazut doar doua mici indoituri, una pe usa si una pe montantul fata din dreapta, si imi zice tipul de la indoituri ca cea de pe montant nu de poate face ca a fost revopsit/relacuit si se poate intampla sa crape lacul sau ceva de genul (n-am inteles exact) si apoi pentru cea de pe usa de abia vizibila ca ma costa 120 ron. Intreb de ce atat de mult ca e foarte mica si foarte accesbila si imi zice, pot sa ti-o fac si cu 50 de lei da cu 120 iese perfect. Zic un ok asa cu juma de gura ca retinusem ca pe site parca erau alte preturi si ii da telefonul celui cu parbrize care imi zice ca sa polisheze luneta spate ca are urme serioase de la stergator, atat cat are loc de eleron, costa 650 de lei si mai aveam o ciobitura la parbriz care luase si aer si mi-a zis ca, costa 100 de lei. I-am zis sa faca ciobitura si e suficient, de banii ceilalti imi iau o luneta noua :Icon_razz ...in fine l-am mai intrebat si pe asta de ce costa 120 indoitura mi-a  zis ca pai daca asa a facut colegu estimarea etc.

Dupa ce termin de vorbit, ma uit pe siteul cu indoituri.ro si turbocon( eu credeam ca sunt unii si aceeasi) si pretul afisat era intre 50 si 100 ron pe indoitura mica sub 3 cm. Sun inapoi, ii spun de preturi de pe site si imi zice "Hai ca am treaba, du-te in alta si rezolvati si inchide  telefonul". 

 Drept rasplata pentru nesimtire m-am pus sa le dau review-uri negative pe facebook. Ca sa vezi, aia de la indoituri folosesc un fb personal si tot ce postezi sterg imediat, iar astia de la turbocon au unul de business si dupa ce l-am taxat m-a si sunat ca el nu e cu ala, ca nu el mi-a vorbit asa, ca el nu etc. Pana la urma i-am dat review doar pentru parbriz ca-l mai stiu de la altcineva dar se pare ca la noi inca nu s-a civilizat lumea in serviciile pe care le ofera, daca sunt clienti suficienti cui nu-i convine suprataxarea si ingamfarea sa se duca unde stie  ...

Am fost si la kaf si am facut si un polish la faruri si pus folie lumar garantie 5 ani, insa spre dezamagirea mea, farul din dreapta era plin de condens dupa operatie. In mod normal nu l-am vazut, dar nu stiu daca daca a contat mult ca s-a incintat la polish si au folosit si apa dupa aceea pentru curatare, insa e clar ca resigilarea care are putin peste un an e un kkt si nu se merita. Sa vad cat de mult mai apare la utilizare normala si daca e prezent condensul o sa-mi iau altele de pe cox ca iar imi arde balastul.



Add Thank You Reply



 

Da-ne si noua facebooku lor sa ii facem un pic vedete daca tot sunt magari.



Add Thank You Reply



 

asta nesimtit e un profil personal si iti sterge commentul imediat : https://www.facebook.com/IndoituriAuto
Am incercat sa dau report la pagina dar panaramele astea de la facebook n-au optiuni pentru asa ceva, decat droguri, arme sex din astea Icon_smile

ailalti de la turbocon sunt business si au review insa cum ti-am zis, pana la urma am scris doar despre parbriz ca m-a rugat o gramada sa scot review-ul negativ.



Add Thank You Reply



 

Poți să le dai tag cred la tine în post dar și așa cred că se pot un-tag

[EDIT]: Baga-le de 6 pe Google daca apar pe maps, acolo o sa-i doara si mai tare cand le cauta lumea adresa si se uita la review-uri

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 

la mine evaluarea a fost 100 ron indoitura. si a erau indoituri, nu caca-maca.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 

tre sa bag si eu niste placute de track pentru la anu si sa-mi iau altele si pentru daily ca ate-urile sunt niste mizerii.
initial ma gandeam sa-mi iau daor pentru fata de track si spatele sa-l folosesc cu cele de daily, stiu ca fata se incazeste foarte tare insa parca as baga si spate sa stau linistit.


@Denigrator - uite man asta e site-ul celor de la project mu (ei au multe dar gasesti doar ce este in sectiunea export). eu o sa-mi iau hc800 pentru track si vara si ns400 pentru daily primavara, toamna iarna. tu zici ca ai trecut de 600 de grade, mi se pare foarte mult pentru circuitul de la adancata care nu e un stop&go totusi.

http://www.project-mu.co.jp/en/products/...us800.html si pret (la jumatate fata de un set de pagiduri) https://h-tune.co.uk/project-mu-hc800-fr...civic-ep3/

http://www.project-mu.co.jp/en/products/pad_ns400.html



Add Thank You Reply



 

Japonia zici ca nu e pe planeta asta, de pe 24 noiembrie ma tin astia cu comanda in asteptare de la furnizor sa-si aduca niste placute din japonia. 

in alta ordine de idei solutia ieftina si foarte eficienta (din ce am vazut in practica la un tip cu ds3000 si nankang ar1 pe 225 si au rezistat peste 60 de ture de circuit) la bbk este un kit de brake cooling. Mai trebuie sa ma gandesc la un mod de inchidere a gurilor ca sa nu le demontezi mereu cand nu ai nevoie.
Eu zic ca merge si pe fn2, desi la ei pe site nu e trecut insa cum etrierii sunt la fel ar trebui sa nu fiie nici o problema.

http://bycdesigns.co.uk/index.php?route=...uct_id=100








Add Thank You Reply



 

Daca te hotarasti m-as baga si eu la un set.



Add Thank You Reply



 

dupa doar 10 zile de la un drum de 700 km, deci incarcata bine, bateria mea Varta n-a mai vrut sa invarta motoru nici pe sfert.  
N-a dat nici un semn pana acum, insa a tinut 5 ani juma si peste 50k km deci cred ca si-a facut datoria. 
Bine ca n-a murit de tot, ca era mai greu cu intratul inauntru asa ca sa nu se intample m-am hotarat sa nu mai stau sa caut altceva (as fi vrut un Exide sau \rombat de 50Ah) si am luat de la niste baieti care livrau si montau imediat un Bosch S4 ( cica e acelasi lucru cu Varta). In 3 ore am rezolvat problema, bune si serviciile astea cu livrare si montare rapida la pret derizoriu pentru efortul depus.

de abia azi am primit comanda data in noiembrei la H-tune si ca sa fie tigania tiganie si lipsesc ball jointurile din cutie. panarame de oameni si englezii astia, sunt buni la scuze dar servicii ioc. asetpt sa vad cand trimit si astea si apoi urmeaza un refresh de primavara cu schimb de ulei motor si cutie, placute de frana, bielete antirului fata spate, pivotii si capetele de bara. Nu bat dar le ajung totusi mai bine de 11-12 ani

Cu franele am gasit niste palnii care sunt facute special pe forma gaurilor de proiectoare si dupa ce o sa vad daca reusesc sa le iau o sa-mi comand si furtunele de racire sa raman la franele stock si cu demontare rapida a furtunului cand nu e nevoie. Ar trebui sa fie suficient pentru cauciucuri de strada sau semislick.



Add Thank You Reply



 

Răcire la frane vreau si eu, va trebui sa ma uit sa văd unde le pot trage in bara ca sa ia aer - te rog da de veste cand ești hotărât ca sa vedem cum facem.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Add Thank You Reply



 

adi, vezi ca radiatorul are un fel de ghidaj de aer care obliga fluxul sa mearga direct in el, poti face niste gauri in acel panou sa-ti duca si la frane. eu am dat jos acel element ca nu imi incapea intercoolerul de el.
evb de elementul din st. jos
https://www.lingshondaparts.com/honda_ca...ock_05=hcr
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 

(21-02-2018, 00:24)LIVIU_CTS Wrote: adi, vezi ca radiatorul are un fel de ghidaj de aer care obliga fluxul sa mearga direct in el, poti face niste gauri in acel panou sa-ti duca si la frane. eu am dat jos acel element ca nu imi incapea intercoolerul de el.
evb de elementul din st. jos
https://www.lingshondaparts.com/honda_ca...ock_05=hcr

adi astia de unde as vrea eu sa iau au si pentru tine http://exelcompsite.com/index.php/catego...ake-scoops


eu o sa dau un mail sa vad daca mai fac palniile mele si daca e ok o sa mi le comand, daca vei si tu imi zici si vedem dupa si cu furtunele



Add Thank You Reply



 

ce tarani sunt astia de la exel, ne pare rau dar nu livram in tara dumneavoastra dati-ne o adresa din uk.
Sper sa iasa cat mai pagubiti din UE ingamfatii astia de englezi.

mai astept sa se incalzeasca sa ajung sa ma uit pe sub masina sa vad daca pot sa fac ceva fara palniile alea.



Add Thank You Reply



 

da' du-te ma la un garj care lucreaza in fibra de sticla, cioplesc repede intr-o bucata de polistiren un mock-up si urgent le face din fibra. nu-i greu deloc.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 

am bagat un drum acasa acu de sarbatori si mi se pare fascinanta masina mea, mai ales cand trece cate o perioada mai lunga in care nu o folosesc. Are atatea resurse ca mi se pare o joaca cu 80-90% din masinile de pe strazi si nush de ce dar in ultimele dati am mers chiar tare si nu consuma benzina mai multa decat mers normal Icon_smile)

 Ceva ciudat am observat, cauciucurile de iarna nu mai sunt asa de rele pe caldura cum au fost in primul an, aparent acum daca nu fortezi au comportament ca si cele de vara, inainte mi se parea ca masina reactiona cu intarziere la orice schimbare de directie.

am strans o grama de piese si fluide de schimbat, mai am sa rezolv cu sistemul de racire la frane si as vrea sa duc masina si sa le fac pe toate o data, chiar daca dureaza cateva zile.

vreau sa vopsesc iarasi rotile de vara ca a cam cedat vopseaua in unele locuri, n-au fost curatate si vopsite calumea de la bun inceput.

sper sa reusesc sa termin luna asta si apoi daca nu apare vreo problema ceva, dupa ce termin ar trebui sa fie pregatita pentru track.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.