27-06-2011, 13:26 (This post was last modified: 27-06-2011, 13:37 by Wagner.)
Salutari tuturor si bine v-am (re)gasit!
Dupa cum indica si titlul, micutul Civic se afla in posesia mea de 4 ani, timp in care am impartit si bune si mai putin bune (nu le pot spune chiar rele, Slava Domnului!). Kilometri n-ar fi prea multi (pana in 40k km). La momentul actual, pot spune ca masina e intr-o stare foarte buna, avand in vedere conditiile de prin mirobolanta noastra tara. A primit de curand consumabile noi (inca o data multumiri Yulasinio pentru filtrul Hamp - s-a potrivit perfect, multumiri DeN1gRator pt placute - cu prima ocazie dau o bere).
Bafta tuturor!
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
Bine ai venit pe la noi Wagner ma bucur ca s-a potrivit filtru pe masina, daca mai este nevoie poate mai organizam un group-buy.
Pune si tu niste poze cu ea.
Se rezolva, cu mentiunea ca vreau sa ii fac cateva poze asa cum arata ea acum. Din cauza lipsei de timp, ultimele poze dateaza de mai mult de un an. Despre filtrul de ulei, iti pot spune ca am avut niscai emotii cand am vazut ca mecanicul proba incontinuu chei de filtru, dar s-a rezolvat.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
27-06-2011, 14:28 (This post was last modified: 27-06-2011, 14:31 by Wagner.)
Acum am inteles. Multumesc de pont.
Uite si niste poze (mai vechi, le-am postat si in topicul de poze cu masina preferata). Desi par banale, locul in care au fost facute e unul aparte - Gibraltar.
(27-06-2011, 14:27)w33bb0 Wrote: Bine te-am gasit si-aici, dom'le! Ne mai strangem si noi la o citirica in wknd?
Bine te-am gasit! Ne strangem, dar n-as putea sa-ti spun exact cand. Ne auzim oricum la telefon zilele astea.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
09-12-2011, 10:46 (This post was last modified: 09-12-2011, 10:49 by Wagner.)
Cam mult praf pe aici....
Update 42700 km: merge de rupe ascutitoarea. Ma pregatesc sufleteste (si baneste) pentru urmatoarea revizie. In anul care vine, trebuie sa "produc" mort-copt niscai banuti sa mai schimb una-alta. Am o lista cat China cu modificari (in mai bine) pe care vreau sa le pun in practica.
Medie de consum conform CB 60% urban, 40% extraurban:
-pe ultimii 6400km - 8.1 l/100km
-pe ultimii 220km - 8.4 l/100km
Mers in toate conditiile meteo si in toate regimurile de viteza posibile.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
Bravos, colegu'! La mai mare si nu ma refer la consum
La anu' trebuie sa ma adun si eu sa fac diverse la Civicanie, ca deja mi-e rusine cu halul in care a ajuns. Iar rusinea e cu atat mai mare cu cat nu finantele sunt problema, ci lenea/timpul. Sniff sniff!
Da' poate le bagam pe-amandoua in service la ASKO, sa-si tina companie
09-12-2011, 11:59 (This post was last modified: 20-08-2013, 15:29 by Wagner.)
Se face, fii fara grija. La mine pe langa timp, trebuie sa recunosc faptul ca sunt si finantele. Am facut niste greseli in trecutul nu foarte indepartat in ceea ce priveste piesele/consumabilele pentru masina si nu vreau sa le repet. In plus, am eu piticu' pe creier sa fie toate noi in tipla. Mai mult cu paranoia mea - presupunand ca pun o anumita piesa care nu e noua, in nici un caz nu trebuie sa provina de pe o masina lovita. Am si eu superstitiile mele...
Pe langa cele absolut necesare in anul urmator legate de revizii, vreau sa schimb furtunasele de frana cu unele de la Goodridge, cateva pastice la interior si probabil sa schimb toata suspensia. Am gasit la Bilstein un kit complet pentru 5D (fara camber bolts - o sa le cumpar de la ABP din UK) aici: http://web1.carparts-cat.com/default.asp...004&12=130
Preturile pe care le-am gasit pe net sunt in jur de 700-750 gauroi fara transport pana in .ro
In plan mai indepartat- 2-3 ani, va fi sigur o revopsire integrala. Daca vopseaua va fi Milano Red cu lac ceramic, va trece la Dna Wagner. Daca mentin culoarea actuala sau imi trasneste altceva prin cap, ramane la mine. Ramane de vazut.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
eu m-as uita la un kit eibach in locul tau. eu am arcuri si e f ok pt strada. mi-ar palce ceva mai hard core dar cu siguranta sunt putini cei care sunt dispusi sa indure ce indur eu. bilstein sunt f bune, insa nu cred ca e ce vrei tu. o sa fie masina mult prea rigida. vezi la mine in topic garda la sol cu arcurile pro kit eibach puse pe telescoapele stock. nu cred ca vrei sa fie mai jos.
Situatia este cam asa: chipurile amortizorul dreapta fata este indoit (asa spune un service de renume), dar nu a curs deloc pana acum (de aproape 2 ani) si nu se simte nici o schimbare in comportamentul masinii. Amortizoarele de pe spate scartaie la pornirea de pe loc (tot de 2 ani) - sunt in parametri, peste 70% si exista si un buletin de service pentru asta - trebuie gresate, se va face in curand. Am mers cu un 5D coborat 3 cm pe H&R si mi-a placut mult - schimba semnificativ in bine stabilitatea masinii pe viraje. As merge pe Eibach in combinatie cu amortizoare de Type-S (sau chiar Type-R) pe fata, deoarece sunt mai zdravene decat cele de la 5D, din ce am vazut. Intr-adevar nu vreau sa o cobor mai mult de 3 cm.
Bilstein-ul este de fapt un kit complet amortizoare+arcuri, ceea ce mi mie mi-a parut destul de ok.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
h&r sunt mai rigide, mai pentru circuit. m-am dat cu fostul fn1 al lui denigrator si era mai rigid decat al meu cu eibach. eibach face un pachet mai armonios pentru uz stradal. eu am in spate multi ani de suspensii high performance, racing, care fac masinile sa para ca au osii sudate de caroserie, te scutura si zdrangane de te rupe dar sta pe drum fenomenal. acum, eu merg tare cam 80% din cazuri si inca ezit sa pun o suspensie gen bilstain pusa de tine. ezit pentru ca avem atat de multe zone proaste incat imi pare rau de masina, d'asta zic, eibach face un pachet incredibil de reusit pentru masina zilnica.
in ca o data, e f greu sa ne dam sfaturi pt ca nu ne cunoastem toti.