Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
18-10-2010, 20:29
(This post was last modified: 18-10-2010, 21:31 by Romarshall.)
Bine v-am gasit
De un an si o luna ii invart volanul aproape zilnic, si nu ma mai satur, a fost dragoste la prima cheie . Am luat-o cu 161000 km si i-am mai pus eu inca 12000 km la bord. Am hranit-o doar cu benzina de la Mol de 95 si cu ulei Mobil1 10w40 si acum de curand cu Motul 6100 10w40. Masina a venit initial cu 75 hp dar o mica si ieftina modificare la o garnitura de admisia a ridicat puterea la aprox. 90 hp. Masina a mai primit un CAI .... i-am scos catalizatorul si toba de mijloc, i-am pus teava goala de la galerie pana la final unde i-am pus o finala de inox.
In afara de consumabile, nu am mai schimbat nimic la ea in cei 12000 km facuti de cand o am. Sunt multumit si incantat de alegerea facuta.
Cateva poze cu cocosata mea "inalta":
Uploaded with ImageShack.us
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
babaus
Posts: 45
Threads: 1
Thanks Received: 5 in 2 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
welcome. Frumoasa masina.
Se stie ca Honda este fiabila si din ce spun toti posesorii nu sunt probleme cu Hondele. Pana si samsarii afirma acest lucru.
Asfalt uscat
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Frumoasa civicania :icon_twisted:
Nu iti micesti un pic pozele ca sunt cam mari :-p
Bafta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Mersi
Oricum am pus un <code> acuma care redimensioneaza pozele automat, asta ca sa nu iti mai faci griji pe viitor :-p
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Milad_Vti
Posts: 204
Threads: 8
Thanks Received: 5 in 4 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
sa ai parte de masina..frumos ej! bine ne-am regasit!
|
Nsx2010
Posts: 116
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Arata foarte bine masina asa 'inalta' cum zici tu. Intreaba-i pe unii dintre cei cu low-ridere cat s-au chinuit pana au coborat si urcat pana la Paltinis .
Multa bafta in continuare
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Aici cred ca te referi la mine si la Milad
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Nsx2010
Posts: 116
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Pai din cate imi aduc aminte voi erati singurii care coborau cu 20km/h din motive bine intemeiate, binenteles .
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Eu sigur aveam un motiv bine intemeiat
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Milad_Vti
Posts: 204
Threads: 8
Thanks Received: 5 in 4 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
si eu aveam unu .. ..dar tu aveai doua ) !
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pune jante pe 15, pune jante )
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
nismo
Posts: 142
Threads: 15
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
salut, sa o stapanesti sanatos!
tranteste-o putin si pune-i folii
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
Thank y'all.
Jante pe 15 nu cred ca o sa-i pun ... imi place mult directia cu jante pe 13, astea de acum sunt pe 14 si se comporta bine, cred ca jantele pe 15 sau mai mari sunt utile doar pentru look la modelul asta. Cand a proiect-o Soichiro cred ca a stiut el mai bine de ce au fost trecute in cartea tehnica dimensiuni recomandate pe 13 sau 14 deci merg pe mana lui . M-am gandit la folii, cu prima ocazie o sa infoliez sau ionizez geamurile.
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
19-10-2010, 20:49
(This post was last modified: 19-10-2010, 21:04 by LIVIU_CTS.)
man vezi si tu ca sunt trenduri. au plecat de la roti mari cat alea de caruta, au ajuns la jante mici si cauciuc gros (de inteles pt drumurile din vremurile trecute) si acum cu noi tehnologii se fac jante performante, cauciucuri mult mai bune. oricine a avut roti de 13 si a trecut la 15 iti spune ca masina se comporta mult mai bine. 15 nu e doar de loock, alea sunt de 16, 17. 15 e varianta ideala pt proportiile si gabaritul ei cand vorbim de dinamica.
nu uitati ca in acele vremuri masinile masinile erau facute pt a fi accesibile (un golf 2 era intre 8000 si 12000 marci) deci multe piese si accesorii erau gandite pt cost redus. azi lumea tramba din nas, se folosesc tehnologii avansate. deci reperele folosite in acele vremuri nu sunt obligatoriu the best choice.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
vtin
Posts: 611
Threads: 5
Thanks Received: 17 in 16 posts
Thanks Given: 96
Joined: Oct 2010
|
|
19-10-2010, 21:00
Subscriu parerii lui Liviu!
Ma gandesc ca a ta masinuta ar castiga enorm la capitolul stabilitate cu jantele de 15, iar dezavantajele unui consum ceva mai ridicat ori a unui feeling mai scazut al directiei, sunt nesemnificative.
Imi vine sa rad cand ma gandesc ca atunci cand faceam Siriul cu jantele de 15, alergam prin masina - la propriu - , iar dupa ce am incaltat-o cu cele pe 16, reuseam sa merg fara frane aproape.
Ai timp sa-ti reconsideri pozitia...
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
Multumesc pentru sfaturi.... cu siguranta o sa tin cont de ele, mai ales ca pe Liviu l-am si cunoscut personal la nationala de la Paltinis.
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ms pt plusul de incredere man. ce iti spun eu e si raportat la experienta cu scirocco-ul '78 care a venit cu roti 13, am trecut prin 15 , acum am 16.
cu 15 n-o sa-ti vina sa crezi cum sta masina pe viraje.
pe un coleg de firma l-am combinat sa-si puna jante 16 alu in loc de 15 tabla pe un polo 1.2 . era uimit cum sta masina lui acum la drum lung pe viraje . try it!
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Pot sa confirm si eu 100% spusele colegilor referitoare la jante. Cand trec pe FK2 iarna la jante de 16 se simte atat in precizia directiei, cat si in stabilitate. Evident, data fiind servodirectia de pe FK2, modificarea in directie nu-i chiar atat de evidenta, insa la capitolul stabilitate...
Acum am luat un EG3 din 94 si va fi echipat cu jante de 13 pentru iarna, iar cu 15 pentru vara. Mare atentie insa daca o trantesti pe burta si ii pui jante mai mari (si mai late) pentru ca va cam trebui sa-i verifici geometria. Asta ti-o spun din experienta.
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Si la schimbarea jantelor trebuie verificata geometria
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
|