This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

DRAGOSTAN: 06 Honda Accord 2.0 M/T, Executive, Arctic Blue Pearl



 
#1

Am revenit, cu masina pe care trebuia s-o cumpar de la bun inceput Icon_lol

Civicul a plecat vinerea trecuta de la mine, iar din momentul ala lucrurile era evidente, trebuia sa-mi gasesc un CL7/CL9 manual, facelift. Cum CL9 manual facelift a existat la noi doar ca type-s, care sarea putin din buget, CL7 a devenit varianta mai sigura.

De aici e simplu, vazut masina pe autovit, sunat, mers la brasov-de 3 ori, prima data vazut, a doua oara verificat, a treia oara luat.

Masina e din 2006(si pe mine m-a speriat prima data anul, preferam un 2007, sau chiar 2008), dar se prezinta foarte bine. Are acum 83.000km(reali), dintre care 1000 facuti de mine. Mecanic in stare foarte buna, trebuie sa primeasca zilele astea o revizie completa(toate lichidele, filtrele si kit-ul de accesorii), da in rest e totul ok. Interior impecabil cu foarte putina uzura, exterior cu mici julituri(mici, dar destule, dar care se rezolva usor) de care ma voi ocupa cand va veni caldura si cand voi avea timp de asta.

Poze nu am inca, pentru ca e murdara si cu jante de tabla, peste vreo luna o bag la pozat Icon_smile

Venind de pe civic, totul e cum ma asteptam. Mult mai confortabila, dar in acelasi timp stabila daca nu te crezi in monopost. Totusi aici cred ca o sa fac niste modificari, parca prea am trecut dintr-o extrema in alta, de la rock solid la vapor. Trage ceva mai tare fata de civic, sistemul audio se aude mult mai bine, toata masina pare mai bine facuta si mai inchegata(0 greieri). Civicul sta mai bine intr-un singur loc, wow factor, mai ales la interior.

Ca si planuri de viitor, sunt foarte multe, dar depind de buget si de timpul liber. In ultimul an ma dezobisnuisem din a aloca masinii prea mult timp, dar acum, mai ales pana o aduc in starea in care o vreau eu, va trebui sa ma intorc la vechile obiceiuri.
Short list:
-admisie;
-finala dubla cu tips-uri blueflame -> http://blog.bespokeventures.com/wp-conte...80x786.jpg ;
-xcarlink;
-folie fata-spate;
-trunk lip;
-short-shifter comptech;

Long list: fara numar Icon_lol
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#2

S-o stapanesti sanatos! E marfa rau culoarea ca si masina de altfel Icon_biggrin



Reply



 
#3

Sa te plimbe sanatos inca 1000000km! Icon_peace
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Reply



 
#4

Sa te bucuri de ea Dragos. Foarte faina culoarea, dar destul de pretentioasa.
Cred ca ai facut o alegere buna.



Reply



 
#5

trage mai bine pt ca are cuplu mai mare gratie motorului de 2l. este mai bine inchegata dar mai clasica in interior. este peste civic insa trebuie sa te prinda, sa-ti vina. asta e motivul pt care ma simt f bine in civic.
sa va intelegeti bine si fara peripatii.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#6

Falicitari si aici Icon_smile
... si toate urarile de bine!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#7

Felicitari si sa te poarte sanatos!!!!



Reply



 
#8

Diferenta vizibila intre CL7 si Civicul benzina se vede mai mult "sus in ture" unde isi spune cuvantul DOHC vs SOHC.
As, pe hartie, 0-100 km/h, sta chiar mai bine Civicul, dar in practica sunt foarte aproape...



Reply



 
#9

Ce nu ai zis ca iti luam eu CL7-le ala ce la vanzare aici Icon_smile sa averi parte de ea si sa va poarte sanatosi mult si bine.
Asteptam niste poze sa vedem si noi cum da albastru asta de Voronet.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

poze din anutul de pe autovit:
       
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#11

Foarte frumoasa!
Sa-ti poarte noroc si sa te bucuri in fiecare clipa de ea!



Reply



 
#12

sa te poarte sanatos mane, si eu apreciez mai mult accordul asta decat civic-ul !



Reply



 
#13

Adevarul e ca are o culoare deosebita, te astept intr-o "escursie" pe la Sibiu sa il udam un pic Icon_biggrin.



Reply



 
#14

foarte faina masina, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km cu ea



Reply



 
#15

Va multumesc de urari! Ma incanta pe zi ce trece, mi-e greu sa ma dau jos din ea.

Abia astept sa scap de tablele astea, arata oribil cu ele. Sper ca intr-o luna maxim sa trec la jantele pe 17" de vara si sa rezolv si micile imperfectiuni de exterior, ca sa arate cum trebuie.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#16

Să te poarte sănătos şi să te bucuri de ea !



Reply



 
#17

Sa te bucuri de ea e o masina frumoasa si ai luato bine.
In Brasov sunt multe accorduri si n toti care vand sunt tepari cum au scris pe alte forumuri.



Reply



 
#18

cateva poze facute la repezeala:
           

am aproape 1800km cu ea, marti face 2 saptamani de cand e la mine Icon_biggrin
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#19

Ok, am o dilema Icon_biggrin

Am trecut la rotile de vara, Mak DTM One, 8j, ET40, cu gume Federal 595SS, 225/45/17.
Intampin cateva probleme:
1. vreau s-o mai cobor cu Arcuri Eiback Pro-Kit(urmand cand se duc amortizoarele OEM sa pun Koni Yellow) si nu stiu daca o sa-mi atinga sau nu fiind rotile putin iesite de sub caroserie. Acum am distanta intre roata si caroserie, pe fata, de 7.5cm. Eibach-urile teoretic ar cobora-o 3cm.

2. Jante 8J + anvelope de 225/45/17 cu flanc moale(federalurile) nu prea se pupa. Am facut niste incercari intr-un gratoriu si prietenii imi faceau semne disperate de pe margine sa ma opresc, eram aproape sa dejantez roata de pe dreapta fata.
Ma gandesc cat de probabil e sa se intample asta?

3. Aspect: am facut azi niste probe cu un prieten cu un type-s, mi-am montat jantele originale de type-s si mi se pare ca dau extraordinar pe culoarea asta. Mai am si un set de jante de civic 5D in garaj, care asteapta sa fie reconditionate. Voi pe ce jante ati merge dintre:
-mak-urile de pe masina;
-mak-urile de pe masina vopsite gunmetal;
(astea 2 in situatia in care nu o sa atinga fiind coborata)
-OEM 5D vopsite culoarea lor originala;
-OEM 5D vopsite gunmetal;
-OEM accord type-s;

Urmeaza sa o cobor clar, iar mie personal cel mai bine imi suna ideea de jante OEM 5D, vopsite gunmetal.
Poze:
                           
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#20

federalurile ss595 sunt niste mizerii. am iesit si eu cu ele intr-o tura si mi se parea ca sunt pe sanie. pe langa peretele lateral f moale, au un grip f dubios, si nici un fel de feedback. eu cumpar alte cauciucuri cu toate ca astea ce le-am testat sunt aproape noi si dot 2011.
daca mergi pe eibach, foloseste bilstein, au colaborat impreuna si au facut "perechi" sub forma de kit.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.