This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

CBR1000RR Fireblade 2010



 
#21

Icon_peace
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#22

super tare , noroc cu ea



Reply



 
#23

Asfalt uscat! S-o stapanesti sanatos si s-o alergi la fel de sanatos! Arata intr-un mare fel!
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#24

mulţam' pt aprecieri baieti!
azi am fost sa recuperez restul de boarfe, si anume piesele stock substituite. cu ocazia asta am descoperit inca un upgrade: filtru pipercross Icon_biggrin


Attached Files Thumbnail(s)
   
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#25

ziua si descoperirea:
ceea ce credeam ca are legatura cu indicatorul de treapta after market, de fapt are legatura cu modulul electronic de comanda ce l-am descoperit azi dimineata sub şa, si anume un sistem quickshifter in toata regula.
elementul de pe parghia schimbatorului (ce credeam eu ca are legatura cu indicatorul de treapta) e senzolul de schimbare de treapta.
ce face magaoaia asta? nu e acel "quickshifter" ca la masini, aka levier cu cursa redusa, acest modul electronic iti da posibilitatea de a schimba treptele fara a lasa gazul si fara a actiona ambreiajul. rezultatul: baaa-baaaa-baaaa-baaaa---6x. cel mai comun exemplu e sunetul schimbarilor de trepte in F1. am setat actionarea peste 5000 rpm, la 75 ms. se poate seta timp de reactie diferit pt fiecare treapta dar asta are importanta pe circuit.
oricum senzatia e terifianta, m-am agatat efectiv de racheta care incerca sa scape de mine...fulminant!!!!
se mai poate adauga la modul si un buton pt limitator de turatie (pit lane), indicator de schimbare de treapta (flash led).
acum, vedem, poate un set de carene de pista si ....ROsbk Icon_biggrin


Attached Files Thumbnail(s)
           
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#26

aparat in toata regula mane Icon_wink



Reply



 
#27

mda, am facut o cercetare amanuntita si am calculat toate upgtade-urile: valoare 3460 euro Icon_yikes
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#28

man daca tie ca esti obisnuit ti se pare terifiant ce sa mai zici de noi Nailbiting
oricum se vede ca e hrc, are chestii de curse Icon_wink
cum ziceam, distractie placuta in continuare!



Reply



 
#29

Pfff, vorba lu' Razvan astea deja sunt chestii de curse.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#30

băi, sunt obisnuit cu alte puteri, cbr-ul e cunoscut ca fiind motorul cu cea mai buna curba de putere/cuplu la ture joase/medii (dintre motoarele 4L). cand ma gandesc la unii care se urca direct pe motoare de 1000...nici nu ma mir ca mor pe capete (cunosc personal cazuri). efectiv te prinzi de ea si incerci sa ramai pe ea, daca esti relaxat ramai efectiv in urma ei.
nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla le un zx10r sau bmw1000rr care peste 10.000 rpm iti mai percuteaza inca 15-20 cai.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#31

sambata a fost ziua aleasa pt un drum mai lung, cluj-alba si retur. din pacate ploaia mocaneasca si cerul innorat 100% mi-a stricat planu. am incalecat oricum, un rider adevarat Icon_biggrin nu se opreste pe ploaie. am abordat virajele mai prudent si nu am avut surprize din partea gumelor. motoreta e incredibila. ciclistica e demna de forumla de calcul iar motorul trage fenomenal. quickshifterul e bestial, ajungi la 220 in cateva secunde, nici nu apuci sa te uiti la ceas sa vezi cam pe unde esti...pe scurt e sublim.
la intoarcere m-a plouat 90% din drum dar tot am mers mai tare decat toate "conservele" cu un maxim de 160. in concluzie, ploaia nu poate srtica placerea de a calari fireblade.
azi pe traseul curent (vestita urcare spre zorilor cu virajul >180') venind lansat (pe banda 1 , unde altundeva), la intrarea pe viraj un golf 6 dti se incapataneaza sa "bata " o motocicleta, in consecinta "cacă" un nor de fum negru si trage tare, intru primul, pe parcurgerea virajului ma inclin cu retinere, fiind fara cizme si pantaloni de moto, si imi pastrez banda, sa nu zica vagistu ca ii tai calea. apuc pe o fasie de smoala care sigila o fisura in asfalt, motiv pt care roata fata inceteaza a mai conlucra cu asfaltul. imi pastrez calmul si pastrez gazul dozat. fata prinde iarasi asfalt si imi continui traiectoria usor driftuita fara a fi neviot sa las gazul. ma uit in oglinda si golful pare sa nu fi inteles mare lucru. ne culcam pe dreapta pregatiti de urmatorul viraj de dreapta in 3 plin. dau 4 si verific oglinda stanga. nimic. aud un ecou parca dinspre sopate " daca eram pe faza si dadeam 2 il faceam..."
Ylsuper abia astept sa iasa actele sa facem casco.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#32

Sa moara Gibilan in ce hal arata!!!!
Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat Liviule!



Reply



 
#33

Thankyou
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#34

Simioane las-o usor cu asta ca numai Vineri l-am la TV pe unu din CJ care a crezut ca e zmeu si s-a izbit de un cap de pod.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#35

Mah, din ce am vazut eu ala ori era teleleu, ori avea ceva la bord, cu cativa m/km inainte iesise pe camp (sau ceva asemanator) si prietena lui s-a dat jos si s-a urcat pe alt moto (lucru care i-a salvat viata se pare). Pai dupa o peripetie de genul acesta tu iesi inapoi pe asfalt si ii dai in gura si mai tare? Pacat de el Icon_sad
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Reply



 
#36

nu stiu detalii, am auzit doar ceva.
eu stiu ce fac, stiu limitele, stiu cat sa imping, nu merg kamikaze, asa am ajuns sa merg pe motor de 5 ani intreg Icon_wink.
si pe doua roti poti merge glisand controlat, insa e mai dificil si cere mai multa indemanare decat pe 4 roti
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#37

faina treaba man!

hai sa povesesc si eu una cu moto...

intr-o dimineata cand mergeam la munca linistit a venit bomba din spate un Ducati (alb, habar n-am ce model). eram pe un drum de doua benzi , asa ca i-am facut loc linistit si am trecut pe prima banda. totul se petrecea undeva la 70 km/h si in fata noastra erau doua masini care se depaseau.

el s-a pliat in spatele masinii angajate in depasire si eu in spatele lui mergand linistit. grupul de masini (si depasirea) era relativ lenta si l-am vazut cum se aplecat pe motor si a dedschis gazu la Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale.. in momentul ala am zis hai sa trag dupa el.... i-am dat 3 cu plin si m-am trezit in fata lui pe prima banda. el cu motorul inclinat in Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale. eu la limitator in 3 Icon_biggrin

nu i-a venit sa creada ca eram in fata lui, i-am vazut privirea de la un metru. a urmat apoi o linie dreapta de 300 m si apoi eu trebuia sa fac dreapta. am ramas in fata cu 2 lungimi de masina. aveam conectat PC si am vazut ulterior 220 km/h de datalog (in oras Icon_redface )

faza a fost super adrenalina! acuma repet nu stiu exact ce Ducati era si ce stia pliotul. era oricum o serie noua daca nu ma insel toate sunt albe.

imi plac mult motoarele si poate o sa iau si eu unul insa am muuuult de invatat. prostie mea e nerabdarea....



Reply



 
#38

duacti face multe modele, de la puteri sub 100 pana la 180 mai nou. ori era ceva monster (fara carene) ori ceva incepator care-l "pipaia". ca sa stai langa o motoreta trebuie ca elementul cuplat la volan sa depasasca 100.000 euro investiti. Icon_biggrin.
ia-ti motor man, o sa vezi ca senzatiile sunt multiplicate de N ori fata de ce traiesti cu masina.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#39

pregatirea de sezon. schimb de filtru si ulei repsol racing 5w50, lichid de frana, set de gume ROSBK spec DUNLOP GP Racer cu 190/55 pe spate.
am tras rapid 80km am bagat ceva viraje insa nu la limita, inca incerc sa inteleg mobra. ciclistica e atat de avansata incat nu o inteleg. nu am suficienta viteza la intrarea in viraj, trebuie sa intru muuult mai tare si asta e peste limitele mele actuale de intelegere. maine mai trag o sesiune.


Attached Files Thumbnail(s)
                   
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#40

Asfalt uscat si buna calitate in continuare!

Man, tu si w33bb0 ati reusit sa ma faceti sa regret ca nu am trecut la 2 roti cand am avut ocazia.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.