Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
O adevarata colectie ai acolo. Imi aduc aminte ce le mai rupeam fasu la astrele alea acum vreo 10 ani
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
ale naibii focus-urile astea. toate au si au avut niste sasiuri extraordinare.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Tare mult imi place si mie ford-ul, si diversificata colectie ai tu acolo.
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
19-04-2012, 16:39
(This post was last modified: 19-04-2012, 16:40 by kinky_boy.)
simpatice masinutele tale si intretinute. La astra am citit eu bine, ai discurile pe spate mai mari ca cele pe fata?
Si zici ca e mai preferata astra decat ctr-ul? Nu pot sa te cred
Chiar am si eu o colega care vrea sa-si ia masina noua neaparat (un hatchback pe benzina) si cum japonezele sunt mai scumpe la noi s-a uitat doar la vw, skoda si ford. Dintre toate astea bineinteles ca i-am recomandat si eu focus-ul. Stiti daca generatia asta noua are vreo problema specifica? Eu i-am recomandat aspiratul de 125 de cai pentru o fiabilitate mai sigura, ea se gandea ca diferenta e mica pentru turbo de 150 de cai.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
da man ai vazut bine, astra are discurile mai mari pe spate. 270mm sunt mai mari decat cele de pe CTR, masina oricum franeaza mai bine decat un CTR stock fiind mai usoara si nu are ABS.
daca e sa recomand o masina diesel e Seat Leon FR.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
21-10-2014, 10:38
(This post was last modified: 21-10-2014, 10:43 by Tomi.)
full rebuilt la Ford,
de-glaze, re-hone, rodaj cilindrii facut la rece cu segmentii si cuzinetii vechi, redesfacut , reansamblat in lube cu piesele noi, oil prime sub presiune periferica si cam atat
motorul e deja inchis si undeva maine cel tarziu porneste
asta am gasit in el,
destul de smecher motoru la interior , capacul bielei e obtinut prin fractionare
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
29-11-2014, 11:17
(This post was last modified: 29-11-2014, 11:31 by Tomi.)
apai daca la Honda deschid capota si ma uit , uleiul la nivel , antigelul la nivel , toate la nivel , ma apuca plicseala deja  , o guma dezumflata ceva , macar ceva praf sau frunze pe la motor .... zero ...ce masina si asta .... 
tot ce am facut a fost sa-i iau un garaj mai mare unde sa hiberneze
apai lasa ca lucram pe alte marci de ne sar capacele.
asta e scula ce am facut-o pt oil periferic prime si schimbat lichide prin reverse, cand am facut fordu`
se poate conecta in chiulasa la sensorul de ulei sau direct pe inlet la filtru, depinde de situatie.
i-am dat asa 3 litri si efectiv se aude cum iese aeru din toate canalele pana jos in arbore.
e foarte important ca dupa ce motorul e desfacut sa fie amorsat, motivele le stim cu totii.
de schimbat lichid pe reverse dureaza cateva minute si iese treaba ceas, scoate aerul toata mizeria si lichidul vechi sus in vas. mai am o scula asa insa nu are capacitatea de 1.5l , cu asta e lux, mai ales ca umplerea de face fara sa desfac capacul. il desfac doar cand se curata (ulei/alte luchide)
una peste alta am deja 2000 km cu el de cand l-am facut si e totul ok. merge ca nou are cuplu instantaneu, e ca un drog sa-l calci mereu cand simti cum trage.
ar fi maxim daca as face o revizie la injectoare insa e undeva la 6-700 euro
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ce presiune bagi in ea? Ai folosit-o la CTR?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
29-11-2014, 16:52
(This post was last modified: 29-11-2014, 16:55 by Tomi.)
nu am folosit-o la CTR ca n-am desfacut motorul.
presiunea o dau direct din regulatorul din compresor si control aditional prin pistol (are si refulare, indispensabil la frane in trecerea de la o roata la alta cand presiunea trebuie eliminata).
la aerisit frane folosesc cca 2.5 bar max, la ulei 3 bar, ambreaje 1bar , cutii de viteze cu umplere laterala 0.5 bar.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Hai ce buna ar fi ca trebe sa schimb si io lichidu de frana acuma
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
incep sa mai fac ceva la masina asta. am doi ani de la rebuild+turbo+injectoare si e totul ok. mai trebuie sa scap de mizeriile alea de stopuri lexus si sa o vopsesc integral. azi am luat niste roti destul de misto si destul de rare in masura aia pe 4 gauri. am un tren de Bridgestone 040 aproape noi ramase de la honda , o sa le pun sus. bine ca am scapat si de baloanele alea si de jantele alea de voma ....
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
dau bine pe masina jantele noi ... cred ca stii si tu ca gumele alea reci si pe ploaie sunt cam degeaba, insa incalzite am auzit ca erau mai bune ca 050
cele vechi erau originale ale masinii? fara capace parca mai sunt cum mai sunt dar cu capace chiar erau urate rau
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
stiu man , am fost in pista cu asa ceva. le am aproape noi in garaj le pun sus. merg pe masina asta, nu-i stres.
oricum masina statea pe drum si cu baloanele alea , acum e ceas 
....... de aia am vrut 17 sa pot jongla cu CTR-ul. si Accordul trece pe 17 ca e cam ancora cu 18 ....
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ti-ai tras inca un wereceu  ?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
28-09-2016, 09:59
(This post was last modified: 28-09-2016, 10:00 by Tomi.)
da, acum i-am desfacut tot spatele si am curatat rugina + tratament + antifon si vopsit jug. nu am sablat , am curatat cat am putut, targetul e sa mai tina putin si sa nu mai vad paragina aia ....
masina de interventie
totusi am luat altceva pt daily un Megane III 2010 , 1.9 , 130 hp , 6 trepte si fara filtru antiparticule.
masina e ca noua am mega verificat orice. i-am facut distributia + full lichide , fulie arbore. are gestiune bosch EDC16 si nu Delphi...
curios cum au resit sa aiba emisiile mai mici decat accordul care e pe benzina si asta fara filtru antiparticule ...
are 134 g/km in timp ce accordul are 160 g/km .... masina nu scoate un gram de fum. am rulat in spatele ei pana acasa si am tot blanuit pe drum (eu eram in spate cu honda)
in rest are un milion de airbaguri, tot felul de dotari si senzori, keyless, scaune si pozitie la volan ok.
sasiu bun si directie la fel. o sa-i fac un soft si o sa-i pun ceva roti. are 5 x 114.3 ca si honda insa hub-ul e mai mare cu 2 mm parca. merg insa jante de mitsu & co cu inelele aferente.
multumit de masina insa nu m-am dat prea mult ca nu am scos nici nr rosii.
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
e stricata are check engine-ul aprins 
sa o stapanesti sanatos !
PS. pai si masina preferata? te-ai despartit de ea?
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
mersi mult! asa ramane aprins pe contact, dispare dupa ce porneste motorul.
masina mea preferata e ctr-ul
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
(15-04-2012, 14:31)Tomi Wrote: o sa incep cu masina la care tin cel mai mult, masina mea de mers la servici:
Opel Astra F 1.4i
masina are undeva la 300.000 din care o mare parte facuti in Romania. masina a fost rupta in gura pe toate traseele de rally de la noi si din Italia si taiat europa in lung si-n lat. e de departe masina mea preferata cu care ma inteleg perfect.
de cand cu bara spate pe ctr ai uitat de opel  )))
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ai luat masina la franele mele?  ))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
|