This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

tokyo_express: Accord Type R - The VTEC Hurricane



 
#31

Cauzele care duc la uzura prematura a segmentilor pot fi multe...
Ulei nepotrivit pentru motorul asta, ulei schimbat rar, dat in ea cu motorul rece, etc... Ce mi s-a parut mie ciudat la masina ta este segmentarea la km putini ( ma refer la prima segmentare ).



Add Thank You Reply



 
#32

Daca a mai fost segmentata e clar...
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#33

totul se poate rezolva fara batai de cap, se desface motorul si se verifica uzura camasilor si se iau masuri .
Poate sa fi fost segmentata daca nu s-au folosit materiale ca lumea, sunt segmenti si segmenti, unii duc mai mult altii putin iar restul foarte putin.
Exact acelasi procedeu trebuie sa-l fac si eu la un 1.6 vvt-i care are exact aceleasi simptome de are pomenesti tu Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#34

A fost segmentată în garantie



Add Thank You Reply



 
#35

(13-08-2013, 13:40)kmr Wrote: A fost segmentată în garantie

atunci de ce a iesit prost ? un motor la km astia trebuia sa fie la prima tinerete, ceva nu e ok, si cred ca daca segmentarea se facea ok si/sau cu materiale ok, nu apareau astfel de probleme !



Add Thank You Reply



 
#36

Daca a fost segmentata mare lucru sa nu fie segmentii de vina si sa fie ovalizate camasile Confused sau poate sunt aliniati segmentii Icon_lol
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#37

Desfacem kinderu' cu surprize si vedem ce balauri insetati de ulei ascunde. Pana atunci trebuie sa rezolv 2 lucruri: sa gasesc un garaj sau o curte si o masina de schimb pentru o luna.



Add Thank You Reply



 
#38

aliniati si raman asa ? gata s-au suparat si nu se mai misca din loc ? Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#39

Cred ca l-a mancat undeva pe primul proprietar sa o segmenteze la 60 000 km pentru cateva sute de ml consum de ulei si au rezolvat-o "meseriasii" de la CM. Degeaba or fi avut ei piese OEM daca se uitau la ele "ca curca la cuburi". Probabil a fost primul si singurul motor H22A7 pe care l-au desfacut.



Add Thank You Reply



 
#40

cand desfaci verifica daca pistoanele au fost puse bine.

(proiectia pistonului pe axa centrala a cilindrului nu e dreapta fiind decalata cu cateva grade. de obicei bielele sunt semnate, iar daca nu, trebuiesc marcate pt remontaj samd)

plus de asta vad ca nu s-a verificat absolut nimic concret pe acest motor doar povesti si pierdere de vreme pe forumuri...
.....macar o bujie scoasa si verificata la contaminare, un test de compresie, un test la recirculare ulei si carter, inspectie in galerie de admisie, etc etc Icon_mad



Add Thank You Reply



 
#41

Bujiile s-au scos toate, arata foarte bine.
Test de compresie doar uscat, rezultatele sunt bune pe toti cilindrii, fara diferente mari intre ei.
In rest, ai dreptate, gata cu povestile si vorba unui clasic in viata :"Sa trecem la treaba!"



Add Thank You Reply



 
#42

pai in cazul asta inainte sa desfaci verifica circuitul PVC (gaze de carter, tur, retur sa vezi eventuale pierderi) . masina scoate fum alb?

daca sunt semeringurile de la supape se pot schimba fara sa desfaci motorul. daca dai jos galeriile se vad supapele daca sunt contaminate sau nu...



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2020 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2020 - All Rights Reserved.