This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Xenon



 
#1

Salutare tuturor, saptamana viitoare anticipez sa-mi echipez masina cu niste Xenoane. am optat pt 6000k (lumina rece, dar nu albastra). Sa optez pt. cele de 35W sau 55W (sunt omologate?).. am inteles ca singura diferenta dintre ele este faptul ca orbesti multa lume pe contrasens cu cele de 55W. Mentionez ca necesit dulie H4.
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#2

Nu mai sunt la curent cu ce se intampla pe piata Xenoanelor dar acum vreo 3 ani eu am luat 6k si 35W si am fost foarte multumit de ele (poate avem si avantajul ca farul era designed ca si proiector)
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Pentru H4 avem nevoie de Bi-Xenon altfel vei avea Xenon doar pe una din faze. Bi-Xenon are un singur bec care se deplaseaza cu ajutorul unui elctromagnet in fata si in spate dand astfel faza lunga si scurta. Xenon simplu pt H4 are 2 becuri intr-unu, unul find cu xenon iar celalat halogen... Aveti mare grija ce cumparati.



Reply



 
#4

6000 k e cam albastra. lumina de zi e la 4300 k ce sub e galben, peste e albastra. e ok, se vede destul de bine. peste 6000 nu sfatuiesc pe mineni
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#5

Eu am avut 6mii si mi s-au parut un alb cu putina tenta albastra, mai jos un chart cu temparatura si culoarea.
[Image: HID_poster.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

(17-12-2010, 16:44)LauX_LauX_LauX Wrote: Pentru H4 avem nevoie de Bi-Xenon altfel vei avea Xenon doar pe una din faze. Bi-Xenon are un singur bec care se deplaseaza cu ajutorul unui elctromagnet in fata si in spate dand astfel faza lunga si scurta. Xenon simplu pt H4 are 2 becuri intr-unu, unul find cu xenon iar celalat halogen... Aveti mare grija ce cumparati.

asta nu stiam. si de unde stiu ca becul respectiv e bixenon si nu hibrid ?
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#7

Becul Xenon are o forma specifica, este subtire si lung, seamana ca o eprubeta si are o bila la mijloc. De obicei la Bi-Xenon (H4) se foloseste un singur bec cu un singur filament care isi schimba pozitia fata-spate cu ajutorul unu electromagnet pt a reda faza scurta respectiv lunga. Instalatia Bi-xenon (H4) este prevazuta si cu un releu care da impuls electromagnetului. O instalatie mai scumpa are doua becuri Xenon intr-un singur H4, aceasta nu mai necesita releu si electromangnet dar probabil are balaste mai puternice.

Dau exemple cu poze:
1. Xenon normal; (Halogen + Xenon)
2. Bi-Xenon cu electromagnet; (Xenon x 1)
3. Bi-Xenon. (Xenon x 2)


Attached Files Thumbnail(s)
           



Reply



 
#8

Good info Laux Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

Am uitat sa dau exemplu de bec Classic H4 Halogen (jpg), sau diferenta intre un Halogen si Xenon (gif):


Attached Files Thumbnail(s)
       



Reply



 
#10

Luna viitoare trebuie sa -mi echipez masina cu xenoane ca e cam oarba. Ideea e ca eu am H4 pe faza scurta si ceva de alea mici pe lunga. Cum o sa-mi pun doar pe scurta mi-as pune ceva care sa se potriveasca dar nu H4 . H4 din cate stiu e bixenon si n-am ce face cu bi doar pt faza scurta. In plus costa dublu. Ce alternative mai am?



Reply



 
#11

Sunt ambele pe acelasi soclu? Sigur sunt H4 si nu H7?
Uite o lista cu becurile de far...

[Image: NokyaActicWhite_chart.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#12

merci de imagine. sunt h4 . mufa in care se conecteaza becurile are 2 fire ca la h7. se poate sa fi pus proprietarul anterior h4 in loc de h7 probabil . oricum se potrivesc perfect astea h4 parca ar fi din fabrica acolo.



Reply



 
#13

Esti sigur ca nu sunt 9006 la fel ca si la mine. Soclu arata la fel cu cel de H4 dar are plasticul ala pe el care arata ca o mufa?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

Daca mufa are doar 2 fire, nu prea are ce altceva sa fie, decat H7. Deci iti trebuie un Bi-Xenon pe 2 perechi de becuri. Trebuie sa afli ce bec ai si pe cealalata faza. S-ar putea acolo sa fie alt tip de bec, cum ar fi H1 sau H3.

Ma duc sa-mi comand un set de Xenon, pana una alta... Icon_biggrin



Reply



 
#15

M-am uitat azi sa nu zic prostii cumva . H4 si merg doar pe scurta .Mufa e standard cu 3 contacte ca pt H4 dar numai cu 2 fire. Pe lunga intra celelalte mici in actiune .In plus la astea H4 are acolo o umbreluta in far in fata lor . ce rol are aia? sa fie numai pt reglaj?


Attached Files Thumbnail(s)
   



Reply



 
#16

umbreluta e pentru reflexia in oglinda din far! eu zic in prima faza sa iti pui xenon doar pe faza scurta si dupa vezi ce si cum! daca vrei si pe faza lunga mai ai nevoie de o instalatie, nu doar de 2 becuri! deci in total 4 becuri si 4 balast-uri! bafta



Reply



 
#17

Totusi nu am aflta inca ce model de bec e?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#18

Am primit recent un H7 sa -l testez . E mult mai mic decat H4 . Eu credeam ca-s la fel ca marime dar difera doar numarul de filamente Icon_confused
Nu-mi explic de ce au pus becuri H4 cu 2 filamente pe faza scurta. Daca nu ma insel si Del Sol are aceeasi configuratie. H4 pe scurta si pe lunga alte becuri.
Am vorbit cu inca 2 proprietari de lude4 si mi-au zis la fel: au pus bixenon H4 si merge numai faza scurta...
Mi se pare mare prostie sa dau dublu pe H4 bixenon si sa mearga numai pe scurta . In plus daca mi pun si pe lunga xenon si pe proiectoarele JDM din bara im-i trebuie 3 seturi de xenon Icon_yikes



Reply



 
#19

Eu cred ca ai nevoie ori de 2 kituri Xenon simplu, adica 4 balaste sau de un kit Bi-Xenon cu doar 2 balaste cu releu de comutare de la un bec la altul adica de pe scurta pe lunga. Sau un kit Bi-Xenon cu balaste duble pt fiecare bec in parte.

Mi-a venit kitu si l-am montat, sunt foarte multumit de ce am comandat, sa va arat diferenta intre Halogen si Xenon 4300k:


Attached Files Thumbnail(s)
       



Reply



 
#20

Diferenta mare . Mult mai bine cu xenoane Icon_cool



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.