This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Xenon



 
#1

Salutare tuturor, saptamana viitoare anticipez sa-mi echipez masina cu niste Xenoane. am optat pt 6000k (lumina rece, dar nu albastra). Sa optez pt. cele de 35W sau 55W (sunt omologate?).. am inteles ca singura diferenta dintre ele este faptul ca orbesti multa lume pe contrasens cu cele de 55W. Mentionez ca necesit dulie H4.
//-// (()) //\\// //)) //\\



Add Thank You Reply



 
#2

Nu mai sunt la curent cu ce se intampla pe piata Xenoanelor dar acum vreo 3 ani eu am luat 6k si 35W si am fost foarte multumit de ele (poate avem si avantajul ca farul era designed ca si proiector)
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

Pentru H4 avem nevoie de Bi-Xenon altfel vei avea Xenon doar pe una din faze. Bi-Xenon are un singur bec care se deplaseaza cu ajutorul unui elctromagnet in fata si in spate dand astfel faza lunga si scurta. Xenon simplu pt H4 are 2 becuri intr-unu, unul find cu xenon iar celalat halogen... Aveti mare grija ce cumparati.



Add Thank You Reply



 
#4

6000 k e cam albastra. lumina de zi e la 4300 k ce sub e galben, peste e albastra. e ok, se vede destul de bine. peste 6000 nu sfatuiesc pe mineni
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#5

Eu am avut 6mii si mi s-au parut un alb cu putina tenta albastra, mai jos un chart cu temparatura si culoarea.
[Image: HID_poster.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#6

(17-12-2010, 16:44)LauX_LauX_LauX Wrote: Pentru H4 avem nevoie de Bi-Xenon altfel vei avea Xenon doar pe una din faze. Bi-Xenon are un singur bec care se deplaseaza cu ajutorul unui elctromagnet in fata si in spate dand astfel faza lunga si scurta. Xenon simplu pt H4 are 2 becuri intr-unu, unul find cu xenon iar celalat halogen... Aveti mare grija ce cumparati.

asta nu stiam. si de unde stiu ca becul respectiv e bixenon si nu hibrid ?
//-// (()) //\\// //)) //\\



Add Thank You Reply



 
#7

Becul Xenon are o forma specifica, este subtire si lung, seamana ca o eprubeta si are o bila la mijloc. De obicei la Bi-Xenon (H4) se foloseste un singur bec cu un singur filament care isi schimba pozitia fata-spate cu ajutorul unu electromagnet pt a reda faza scurta respectiv lunga. Instalatia Bi-xenon (H4) este prevazuta si cu un releu care da impuls electromagnetului. O instalatie mai scumpa are doua becuri Xenon intr-un singur H4, aceasta nu mai necesita releu si electromangnet dar probabil are balaste mai puternice.

Dau exemple cu poze:
1. Xenon normal; (Halogen + Xenon)
2. Bi-Xenon cu electromagnet; (Xenon x 1)
3. Bi-Xenon. (Xenon x 2)


Attached Files Thumbnail(s)
           



Add Thank You Reply



 
#8

Good info Laux Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#9

Am uitat sa dau exemplu de bec Classic H4 Halogen (jpg), sau diferenta intre un Halogen si Xenon (gif):


Attached Files Thumbnail(s)
       



Add Thank You Reply



 
#10

Luna viitoare trebuie sa -mi echipez masina cu xenoane ca e cam oarba. Ideea e ca eu am H4 pe faza scurta si ceva de alea mici pe lunga. Cum o sa-mi pun doar pe scurta mi-as pune ceva care sa se potriveasca dar nu H4 . H4 din cate stiu e bixenon si n-am ce face cu bi doar pt faza scurta. In plus costa dublu. Ce alternative mai am?



Add Thank You Reply



 
#11

Sunt ambele pe acelasi soclu? Sigur sunt H4 si nu H7?
Uite o lista cu becurile de far...

[Image: NokyaActicWhite_chart.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#12

merci de imagine. sunt h4 . mufa in care se conecteaza becurile are 2 fire ca la h7. se poate sa fi pus proprietarul anterior h4 in loc de h7 probabil . oricum se potrivesc perfect astea h4 parca ar fi din fabrica acolo.



Add Thank You Reply



 
#13

Esti sigur ca nu sunt 9006 la fel ca si la mine. Soclu arata la fel cu cel de H4 dar are plasticul ala pe el care arata ca o mufa?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#14

Daca mufa are doar 2 fire, nu prea are ce altceva sa fie, decat H7. Deci iti trebuie un Bi-Xenon pe 2 perechi de becuri. Trebuie sa afli ce bec ai si pe cealalata faza. S-ar putea acolo sa fie alt tip de bec, cum ar fi H1 sau H3.

Ma duc sa-mi comand un set de Xenon, pana una alta... Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#15

M-am uitat azi sa nu zic prostii cumva . H4 si merg doar pe scurta .Mufa e standard cu 3 contacte ca pt H4 dar numai cu 2 fire. Pe lunga intra celelalte mici in actiune .In plus la astea H4 are acolo o umbreluta in far in fata lor . ce rol are aia? sa fie numai pt reglaj?


Attached Files Thumbnail(s)
   



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.