This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

VW SCIROCCO MK1 1978



 
#1

abandonat de 5 ani, ma gandesc sa resuscitez proiectul sub forma de 100% race car pt coasta.
scirocco mk1 1978 GT, G60 compresor (corrado) swap, suspensie vw high performance, evacuare custom de 60, finala remus, conversie frane pe disc pe spate, despuiat de interior (donari del sol).
prima mea masina, am lucrat intens la restaurarea ei, in doua randuri, si abandonata odata cu intrarea in familia honda. vedem cum evolueaza piticii.


Attached Files Thumbnail(s)
                       
       
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#2

Bina mah ca te-ai gasit in sfarsit sa o prezinti. Acum ca am vazut-o imi aduc aminte de ea cu ani in urma o vazusem pe 4t iar un prieten de-al meu fan VW ma intreba daca nu te cunosc Icon_smile
Iaca acum ii pot spune ca da Icon_biggrin

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Foarte faina jucaria! Intra la masini de epoca?



Reply



 
#4

Foarte frumoasă Icon_smile . Ca să intre la masini de epocă trebuie să fie mai mult de 35 ani de la ieşirea din fabricație a modelului.



Reply



 
#5

de mic mi-a placut modelul, si asta nou arata bini di tat, tre neaparat sa iti iei un flex sa o pui la slabit daca o lasi pentru vtm Icon_wink



Reply



 
#6

ca ani se incadreaza la masini de epoca, insa nu la aspect. sunt modificate pasajele rotilor, barile adaugate...nu as primi acceptul clubului Icon_biggrin
si da, daca e sa merg cu ideea mai departe, bari sudate in interior, intarire sasiu, de dat jos fier nu prea ai ce, e usoara de la ma-sa (700 si ceva de kile).
ca boddy, o sa merg pe varianta berg cup.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

arata foarte misto masina Biggthumpup



Reply



 
#8

Nu se incadreaza ca ani. 35 ani de la iesirea din fabricatie a modelului, nu a masinii Icon_smile Se incadreaza doar daca modelul s-a oprit din fabricatie in 1978. Modelul s-a fabricat pana in 1982 asa ca ar mai fi de asteptat, daca ar fi stock.



Reply



 
#9

check, da-i bataie cu piticii Icon_smile
ori cu asta ori cu coafeza, cu amandoua cre ca e prea scump



Reply



 
#10

pai coafeza ramane street use.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#11

E vorba de 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv, eu chiar am masina retro si chiar in momentul asta am un Rocco in hala care se restaureaza. Masina lui Liviu, desi e bestiala nu ar intra la retromobil din cauza modificarilor DAR...nici nu are nevoie de asa ceva, singurul avantaj care-l ai la retro e scutirea de impozit si taxa de poluare, impozitul oricuym nu-i mare pentru un Rocco iar taxa de poluare...hai doar sa zicem ca nu are nevoie.
Liviule, jucarica asta e foarte, foarte, foarte tare, nu numai ca arata a naibii de bine dar, la ce power/weight ratio are si trebuie sa mearga foarte bine, de fapt tu cunosti parerea mea despre masina asta de mult timp deja. Eu nu as face masina de VTM, dimpotriva, street use, si as pune-o langa VTIIcon_razz, pe de alta parte o poti face si VTM/Street car fara probleme.



Reply



 
#12

pt moment finantele se concentreaza pe del sol. dupa vedem ce facem, intentionez sa devina 100% race car hill climb.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#13

MULTUMESC YULA......    
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#14

Sa cresti mare si sa le folosesti sanatos Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

Astea da, sa te tina bine pe viraje Icon_smile
Acum mai tre sa-ti prelungesti volanu si schimbatoru Icon_wink



Reply



 
#16

urmeaza o coloana asistata electric, custom, timoneria e pe cablu, deci se trage unde vine mai bine Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#17

Ui pe asta ma, tace si face...sa le folosesti sanatos Liviu si spor la treaba.



Reply



 
#18

multam bulan. masina e la dublat de suduri, piesele prin casa, unele pe drum, nu stam degeaba.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#19

prin ce competitie te urmarim? spor in planuri Biggthumpup



Reply



 
#20

Zilele astea platesc ultima rata la CTR si ma apuc de pus bani deoparte si io, anu asta neaparat aduc in ograda si o masina de VTM.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.