Ampt
Posts: 276
Threads: 2
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 7
Joined: Feb 2013
|
|
Salutare tuturor pasionaţilor de ... Honda,
Pasiunea mea pentru Honda începe din 1988 o dată cu trecerea regretatului Ayrton Senna la Mc Laren Honda, Senna fiind "Honda's greatest son", așa cum însuși Soichiro Honda îl numea.
În momentul de faţă consider că am ajuns la o vârstă în care merit şi eu o Honda.
M-am orientat către Civic Sedan, deşi recunosc că îmi place mai mult varianta Hatch 5D, dar ... familia îmi cere să fiu pragmatic, aşa că fără comentarii, Civic Sedan scrie pe mine.
Achiziţia probabil că o voi face în vara aceasta, cel mai târziu în toamnă.
Am fost la mai multe drive test-uri, dar niciuna dintre maşinile încercate nu mi-a oferit acea plăcerea de a o conduce, pe care am regăsit-o la Honda (de altfel aceasta era deviza lui Soichiro-san, mai exact una dintre ele !)
Aştept păreri pro şi contra Civic Sedan, mai ales din partea utilizatorilor !
Cele bune din partea mea tuturor posesorilor de Honda !
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|

poti satisface nevoile familiei linistit, apoi cand te musca mai bine microbul, iei si o vechitura, cum e cazul multora dintre noi
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Ampt
Posts: 276
Threads: 2
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 7
Joined: Feb 2013
|
|
10-02-2013, 15:59
(This post was last modified: 10-02-2013, 16:59 by Ampt.)
O primă întrebare care o adresez comunităţii Honda este aceea dacă ştie cineva ce şanse sunt ca varianta facelift a lui Civic 4D 2013, versiune prezentată deja în SUA, are vreo posibilitate să ajungă anul acesta în Europa, implicit şi în România !
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
poate vine maruta cu ceva info
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,698
Threads: 200
Thanks Received: 179 in 171 posts
Thanks Given: 85
Joined: Oct 2010
|
|
In primul rand bine ai venit
Familia iti cere Civic sedan sau iti place tie modelul? La un Accord nu te-ai gandit sau e prea mare pentru tine?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Ampt
Posts: 276
Threads: 2
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 7
Joined: Feb 2013
|
|
Bine v-am găsit !
Sunt o persoană mai pragmatică, aşa că Sedan-ul mi se pare mai potrivit pentru ce îmi doresc de la o maşină. Am probat şi Hatch-ul şi ce nu mi-a plăcut la el a fost înclinarea spătarului banchetei spate, din cauza căreia nu ai o poziţie tocmai confortabilă, mai ales pe distanţe lungi !
Va fi o maşină pe care o voi folosi mai ales pentru ieşiri de Week-end şi bineînţeles în concedii ! Apreciez design-ul la o maşină, dar pe primul loc aşez funcţionalitatea !
Nu pot spune că nu îmi place şi Accord-ul, dar din păcate îmi depăşeşte bugetul !
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
cine s-a plans de pozitia pe bancheta spate, am dus ceva pers cu mine si nu s-a plans nimeni.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
BogdanT
Posts: 1,697
Threads: 11
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
(10-02-2013, 20:15)LIVIU_CTS Wrote: cine s-a plans de pozitia pe bancheta spate, am dus ceva pers cu mine si nu s-a plans nimeni.
+1 din contră, s-au simţit f bine. Spaţiu suficient, destul de confortabil...
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Welcome to the Jungle, Ampt!
Sper ca pasiunea ta pentru Honda sa se materializeze cu un model nou sau, de ce nu, si cu unul mai vechi, cum zice si Liviu. 
Cat priveste Civicul Sedan, dupa cum am mai tot spus ori de cate ori am avut ocazia, eu sunt foarte incantat de al meu, luat de nou acum cinci ani si jumatate si ma aprii de 150.000 km. La momentul acela aveam de ales intre Civic Sedan, Civic Hatchback si Accord Sedan (2.0 M/T). Cel mai mult mi-a placut Civcul Sedan pentru ca era masina in care ma simteam cel mai bine din toate punctele de vedere.
Acum, daca vine vorba de functionalitate, Civicul Hatchback este mult mai indicat datorita haionului si a modularitatii excelente a banchetei spate. Sedanul are gura de incarcare la portbagaj foarte mica, deci nu poti introduce obiecte voluminoase in el, iar sezutul banchetei nu se pliaza decat spre fata.
Apoi, ceva foarte important dupa parerea mea, este posibilitatea optarii in curand la 5D pentru noul motor diesel de 1.6 litri, ceea ce la 4D nu cred ca va fi prea curand posibil.
|
The following 1 user says Thank You to maruta for this post:
• Ampt
Ampt
Posts: 276
Threads: 2
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 7
Joined: Feb 2013
|
|
10-02-2013, 20:27
(This post was last modified: 10-02-2013, 20:32 by Ampt.)
Nu vă contrazic, dar ampatamentul este mai mic la Hatch faţă de Sedan cu 8 cm !
@maruta : Mulţumesc frumos pentru urare şi pentru info, dar rămân în continuare fan benzină, iar obiecte voluminoase nu prea am de încărcat !
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Daca sedanul asta nou sta pe drum la fel de bine ca anteriorul si esti hotarat pe benzina, atunci este o alegere foarte buna. Chiar daca nu au adus un plus de putere si cuplu, asa cum mi-as fi dorit, 1.8 i-VTEC este un motor foarte reusit. Are consumul unui 1.6 dar trage ca unul de 2.0...
|
Ampt
Posts: 276
Threads: 2
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 7
Joined: Feb 2013
|
|
10-02-2013, 20:57
(This post was last modified: 10-02-2013, 21:01 by Ampt.)
Este greu să aduci un plus de putere şi de cuplu şi să te mai şi încadrezi în normele de poluare, norme care cu cât vor evolua mai mult, ne vor aduce din păcate numai motoare din ce în ce mai "gâtuite" !
La diesel de exemplu, o dată cu trecerea la Euro 6, motorul pe lângă deja "celebrul" filtru de particule va avea în plus şi un filtru de azot !
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|

Sa stii ca in 5D iti poti "incarca" familia la fel de bine ca in sedan, chiar daca pare mai greu de crezut. Spatiul interior nu este cu nimic prejudiciat de faptul ca-i hatch. Civicul meu indeplineste (atunci cand mai apuc sa ma plimb cu ea) foarte bine atat rolul de distractie, cat si pe cel de people carrier atunci cand i se cere. Cu toate ca am orientat-o mai mult spre performanta, ramane o masina cu 5 usi, cu un portbagaj mai mult decat generos. Am montat si scaun de bebe si ma distrez de minune cu ea si pe viraje.
La fel de bine se comporta si Sedanul pe de alta parte... in ambele ipostaze
Astept cu interes momentul in care vei vrea (vorba lui Liviu) o vechitura pe care ai s-o indragesti si ingrijesti cel putin la fel de mult ca pe cea "de zi cu zi"
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
The following 1 user says Thank You to w33bb0 for this post:
• Ampt
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
diferenta intre cele doua cred ca se face mai mult prin prisma perceptiilor, gusturilor, caracterul celui ce face selectia. hatchul e radical, sedanul e mai conservator. practicalitatea e cam pe acolo.
daca esti ca mine, 35 dani, necasatorit, motociclist, sportiv (in masura timpului) fost tatuator si multe altele, alegi hatch (3D)
daca esti familist "cuminte" mergi pe sedan
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
• Ampt
Ampt
Posts: 276
Threads: 2
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 7
Joined: Feb 2013
|
|
Mă încadrez la familist "cuminte", aşa că rămân la Sedan !
|
|