This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Tacanit



 
#1

Am si eu o mare nedumerire.
Este vorba de un motor D13B2 cu injectie multipunct si bobina externa MSD.
Problema mea este urmatoarea: atunci cand motorul este in sarcina intre 800 si 1500 RPM se aude un tacanit la motor de parca ai fi diesel, iar sunetul este mai pronuntat atunci cand este motorul rece, se aude si cand este cald dar nu chia asa de tare.
Eu cred ca este de la culbutori, dar nu imi explic de ce pentru ca daca este vorba de ulei, are suficient, si l-am schimbat acum 3000KM.
Imi poate spune cineva care este defapt problema, daca este grava sau este ceva normal la ele?



Reply



 
#2

daca culbutori sunt hidraulici se desfac se curata si se masoara uzura si eventual se inlocuiesc. daca sunt mecanici se regleaza.

daca cumva sunetul vine de jos, atunci cuzineti biela sau palier Icon_mad



Reply



 
#3

Ca fost posesor de D13 care mergea brici iti pot spune ca nu scotea sunete ciudate in nicio plaja de turatie. Ce-i drept, nu era injectie, ci carburatie.

Cred ca pe rooth e cel mai bine sa-l intrebi, pentru ca stiu ca el facuse o conversie reusita la injectie pe D13.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#4

Ce zice Tomi, da capacul culbutori jos si vezi ce distante ai.

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

regleaza culbutorii la rece si vezi daca mai face



Reply



 
#6

mai detaliaza, incearca sa asculti motorul cu capota ridicata, tureaza-l usor si asculta variatia ţăcănitului, daca creşte direct proportional cu rpm.....poate fi si o bataie in bolţul bielei.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Verifica si axul cu came, am acelasi tacanit la Alfa Romeo si e o cama de pe un ax dusa rau.



Reply



 
#8

daca mergi mult timp sus in ture e normal sa faci un reglaj al tachetilor mai des...Icon_wink



Reply



 
#9

(19-07-2012, 00:33)DeN1gRator Wrote: Verifica si axul cu came, am acelasi tacanit la Alfa Romeo si e o cama de pe un ax dusa rau.


Simioane, pai tu compari motoarele de Alfeta cu Honda Confused
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

@Liviu - Nu am cum sa fac ce spui tu pentru ca pe liber nu face asa, am si mentionat ca se aude doar cand motorul este in sarcina.
@Toyboy - O sa dau cat de curand capacul jos sa verific distanta.

Un lucru pe care am uitat sa il mentionez este acela ca se auzea si inainte sa fac schimbul de ulei, cand am facut schimbul, in ziua aceea nu prea se mai auzea, dar dupa 2 zile iar a inceput sa fie la fel de pronuntat sunetul. Confused



Reply



 
#11

poti sa faci ce zice liviu, ridici capota si mentii motorul in intervalul de rpm in care zici ca se aude.... sarcina e aceiasi si in mers si turat pe loc



Reply



 
#12

singura diferenta intre sarcina si liber e cuplarea in cutie. daca mergi pe logica ta e din cutie, ceea ce nu cred.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#13

Problemele legate de cutie sunt : uneori cand ma dau la ea nu imi da voie sa schimb a 2-a chiar daca am ambreiajul in podea si sunte nevoit sa fac dublu ambrieaj iar cateodata imi agata cand schimb a 4-a, tot cu ambreiajul in podea, si sa nu mai zic ca in marsalier uneori nu intra, tin maneta pe pozitie si daca ii dau putin drumu pedalei "imi fura" maneta si cupleaza, uneori doar agata si aletori intra perfect. Pana acum am dat vina pe ambreiajul hidraulic pentru agatarile astea, dar nu stiu ce sa cred exact.



Reply



 
#14

si eu am avut problemele astea, dar au disparut dupa schimbul kitului de ambreiaj. eu am avut pb doar la cuplarea marsarierului. cupla doar daca dadeam un şpriţ si tineam levierul apasat, ca la camioane Icon_biggrin
am uitat ca am schimbat si pompa de ambreiaj, dar problemele au disparut inainte de asta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#15

Asa imi face si mie uneori. Poti sa imi dai o explicatie mai amanuntita sa inteleg si eu mai bine de ce asa si de se s-a rezolvat cu schimbarea kit-ului de ambreiaj?



Reply



 
#16

nu prea pot, concluzia probabil e ca nu debraia corect. legat de ambreiaj am multe dileme pe care nu le-am elucidat. am schimbat si uleiul in cutie tot atunci. si asta poate fi un factor.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#17

Hmm da. E incurcata treaba.



Reply



 
#18

Vis-a-vis de acel zgomot al motorului , imi dau si eu o parere ( poate te ajuta sa intocmesti cvorumul Icon_smile )

-daca se aude in partea de sus a motorului e clar ca-s tachetii... si trebuiesc reglati
-daca se aude de jos, bataie de bolt...



Reply



 
#19

Referitor la cutie: am avut si eu probleme la del Slow cu treapta 1 - intra greu. La mine s-a rezolvat prin schimbarea tampoanelor de brat motor si a kitului de ambreiaj. Am schimbat si toti rulmentii din cutie, da' asta a rezolvat doar un zornait enervant si-atat.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#20

Doar ce am venit din garaj. verdictul este ca sunetul vine de la tacheti. Acum trebuie sa gasesc cotele ca sa stiu cat trebuie ajustati. Are cineva un manual cu toate datele tehnice alea D13B2-ului?



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.