georgian03
Posts: 335
Threads: 5
Thanks Received: 13 in 13 posts
Thanks Given: 8
Joined: Jun 2012
|
|
Am si eu o mare nedumerire.
Este vorba de un motor D13B2 cu injectie multipunct si bobina externa MSD.
Problema mea este urmatoarea: atunci cand motorul este in sarcina intre 800 si 1500 RPM se aude un tacanit la motor de parca ai fi diesel, iar sunetul este mai pronuntat atunci cand este motorul rece, se aude si cand este cald dar nu chia asa de tare.
Eu cred ca este de la culbutori, dar nu imi explic de ce pentru ca daca este vorba de ulei, are suficient, si l-am schimbat acum 3000KM.
Imi poate spune cineva care este defapt problema, daca este grava sau este ceva normal la ele?
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
daca culbutori sunt hidraulici se desfac se curata si se masoara uzura si eventual se inlocuiesc. daca sunt mecanici se regleaza.
daca cumva sunetul vine de jos, atunci cuzineti biela sau palier
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Ca fost posesor de D13 care mergea brici iti pot spune ca nu scotea sunete ciudate in nicio plaja de turatie. Ce-i drept, nu era injectie, ci carburatie.
Cred ca pe rooth e cel mai bine sa-l intrebi, pentru ca stiu ca el facuse o conversie reusita la injectie pe D13.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ce zice Tomi, da capacul culbutori jos si vezi ce distante ai.
Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
regleaza culbutorii la rece si vezi daca mai face
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
mai detaliaza, incearca sa asculti motorul cu capota ridicata, tureaza-l usor si asculta variatia ţăcănitului, daca creşte direct proportional cu rpm.....poate fi si o bataie in bolţul bielei.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Verifica si axul cu came, am acelasi tacanit la Alfa Romeo si e o cama de pe un ax dusa rau.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
daca mergi mult timp sus in ture e normal sa faci un reglaj al tachetilor mai des...
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
(19-07-2012, 00:33)DeN1gRator Wrote: Verifica si axul cu came, am acelasi tacanit la Alfa Romeo si e o cama de pe un ax dusa rau.
Simioane, pai tu compari motoarele de Alfeta cu Honda
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
georgian03
Posts: 335
Threads: 5
Thanks Received: 13 in 13 posts
Thanks Given: 8
Joined: Jun 2012
|
|
@Liviu - Nu am cum sa fac ce spui tu pentru ca pe liber nu face asa, am si mentionat ca se aude doar cand motorul este in sarcina.
@Toyboy - O sa dau cat de curand capacul jos sa verific distanta.
Un lucru pe care am uitat sa il mentionez este acela ca se auzea si inainte sa fac schimbul de ulei, cand am facut schimbul, in ziua aceea nu prea se mai auzea, dar dupa 2 zile iar a inceput sa fie la fel de pronuntat sunetul.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
poti sa faci ce zice liviu, ridici capota si mentii motorul in intervalul de rpm in care zici ca se aude.... sarcina e aceiasi si in mers si turat pe loc
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
singura diferenta intre sarcina si liber e cuplarea in cutie. daca mergi pe logica ta e din cutie, ceea ce nu cred.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
georgian03
Posts: 335
Threads: 5
Thanks Received: 13 in 13 posts
Thanks Given: 8
Joined: Jun 2012
|
|
Problemele legate de cutie sunt : uneori cand ma dau la ea nu imi da voie sa schimb a 2-a chiar daca am ambreiajul in podea si sunte nevoit sa fac dublu ambrieaj iar cateodata imi agata cand schimb a 4-a, tot cu ambreiajul in podea, si sa nu mai zic ca in marsalier uneori nu intra, tin maneta pe pozitie si daca ii dau putin drumu pedalei "imi fura" maneta si cupleaza, uneori doar agata si aletori intra perfect. Pana acum am dat vina pe ambreiajul hidraulic pentru agatarile astea, dar nu stiu ce sa cred exact.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
si eu am avut problemele astea, dar au disparut dupa schimbul kitului de ambreiaj. eu am avut pb doar la cuplarea marsarierului. cupla doar daca dadeam un şpriţ si tineam levierul apasat, ca la camioane 
am uitat ca am schimbat si pompa de ambreiaj, dar problemele au disparut inainte de asta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
georgian03
Posts: 335
Threads: 5
Thanks Received: 13 in 13 posts
Thanks Given: 8
Joined: Jun 2012
|
|
Asa imi face si mie uneori. Poti sa imi dai o explicatie mai amanuntita sa inteleg si eu mai bine de ce asa si de se s-a rezolvat cu schimbarea kit-ului de ambreiaj?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
nu prea pot, concluzia probabil e ca nu debraia corect. legat de ambreiaj am multe dileme pe care nu le-am elucidat. am schimbat si uleiul in cutie tot atunci. si asta poate fi un factor.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
georgian03
Posts: 335
Threads: 5
Thanks Received: 13 in 13 posts
Thanks Given: 8
Joined: Jun 2012
|
|
Hmm da. E incurcata treaba.
|
ROOTH
Posts: 20
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: Feb 2011
|
|
Vis-a-vis de acel zgomot al motorului , imi dau si eu o parere ( poate te ajuta sa intocmesti cvorumul  )
-daca se aude in partea de sus a motorului e clar ca-s tachetii... si trebuiesc reglati
-daca se aude de jos, bataie de bolt...
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Referitor la cutie: am avut si eu probleme la del Slow cu treapta 1 - intra greu. La mine s-a rezolvat prin schimbarea tampoanelor de brat motor si a kitului de ambreiaj. Am schimbat si toti rulmentii din cutie, da' asta a rezolvat doar un zornait enervant si-atat.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
georgian03
Posts: 335
Threads: 5
Thanks Received: 13 in 13 posts
Thanks Given: 8
Joined: Jun 2012
|
|
Doar ce am venit din garaj. verdictul este ca sunetul vine de la tacheti. Acum trebuie sa gasesc cotele ca sa stiu cat trebuie ajustati. Are cineva un manual cu toate datele tehnice alea D13B2-ului?
|
|