gaby_1995
Posts: 1
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2016
|
|
Va salut. Sunt in cautarea unei noi masini,cu care sa circul pe drumurile patriei,si nu stiu cum,dar am ajuns sa caut Honda,mi se pare....altceva fata de popular grup VAG,si asa mai departe. Tocmai mi-am vandut masina,o Skoda Fabia,si urmeaza sa mai suplimentez bugetul cam pana la maxim 8000 de euro. Si singura varianta pe care am gasit-o pe internet este o Honda Accord. Deci cu masina nu se vor face mai mult de 10,maxim 15.000 de km/an,80-90 % masina va fi folosita in Bucuresti,si 2-3 iesiri la munte,mare pe an. As vrea cateva pareri despre consum,fiabilitate,costuri intretinere,cam cat m-ar duce asigurarea pe un an,si tot ce imi poate fi de folos,si sa ma sfatuiti daca urmatoarea masina este un pont bun,si de ce. Si la ce trebuie sa ma uit in mod special. Masina este aceasta,sper ca nu e o problema ca postez linkul aici.
http://autovit.ro/anunt/honda-accord-ID7...c105a71005
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Avem cativa posesori pe aici care ti-ar putea raspunde la intrebari. Ca orice achizionare de masina second ar trebui sa aflii cat mai multe posibile despre ea inainte de achizitie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
dorinpetrean
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2015
|
|
E perfecta. Ce sa zic decat ca te voi invidia dar ma bucur ca te alături comunitații noastre.
|
chris_t
Posts: 8
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 3
Joined: Jul 2016
|
|
08-07-2016, 22:51
(This post was last modified: 08-07-2016, 22:53 by chris_t.)
Salut voua si bine v-am gasit!
Se da urmatoarea problema, grava pentru inimioara si sufletelul meu: m-am dat cu un Accord si m-am cam indragostit de batranica. Si e si de vanzare. De vreo 2 zile ma zbucium rau de tot si sper ca ma mai linistiti voi cu niste sfaturi.
Asadar: Accord Tourer, 2.2 i-CDTI, 2004, 225.000km. Nivelul de echipare cred ca e Executive, masina are urmatoarele dotari (selectie): jante aliaj, manere usi cromate (chederele de la geamuri nu sunt cromate, nu stiu daca ar trebui), piele bej, navi, climatizare auto bi-zona, 6 cd-changer, cruise control, xenox+spalare, incalzire in scaune, trapa electrica, culoarea e destul de interesanta, un gri-albastu-verde metalizat, fara zgarieturi, fara rugina, impecabil exterior. Poate mi-a scapat ceva, dar cam astea ar fi principalele.
Am condus-o vreo 10km, atat pe drum ok cat si pe o portiune mai denivelata, din punct de vedere mecanic pare in stare f ok, nu bate, nu troncane, ambreiaj ok, suspensii in regula. A afumat putin cand am testat sprintul in a doua pana in vreo 4-5000 ture, dar nimic serios. Masina nu mai fusese pornita de vreo 3 luni. In ziua respectiva o scosese din service unde s-a schimbat ceva furtun (nu am intrebat ce) care picura sub masina. Discuri de frana + placute noi, gume de vara Yokohama noi, baterie 74Ah noua, practic actualul detinator (un prieten) nu si-a batut joc de masina.
Are in schimb unele mici probleme electrice, nu am intrat in foarte multe detalii si nu stiu daca sunt simplu de rezolvat sau nu, aici ma bazez pe ajutorul vostru:
1. Navigatia e in italiana si da ceva mesaj de eroare + nu porneste. La fel, nu reusesc sa activez computerul de bord, care dupa mintea mea ar trebui sa fie tot pe ecranul mare de la Premium Sound System sau cum se numeste. Partea de audio apare pe ecran, touchscreen-ul functioneaza foarte ok. Omul zice ca trebuie resoftata navi. Se poate? Afisajul computerului de bord e tot acolo, sau nu l-am gasit eu?
2. Ecranul mic de deasupra navigatiei nu mergea. Banuiesc ca acolo ar trebui sa afiseze info legat de audio/radio + temp exterioara. Omul zice ca are ceva contact imperfect si ca la un "pumn" se mai rezolva. Nu s-a ocupat deoarece nu circula cu masina.
3. Nu am reusit sa deschid portbagajul, dar nici nu am incercat f mult, am tras de maner din exterior dar nu s-a deschis. Ce sa verific? Nivelul asta de echipare ar trebui sa aiba deschidere auto din cheie, nu? Nu mergea nici asa. Care e varianta cea mai grava dpdv a costului de reparatie / inlocuire?
Ce ar trebui sa mai verific inainte de o eventuala achizitie si care credeti ca ar fi pretul corect pentru masina? Din ceea ce am descris sesizati eventuale probleme grave? Costuri majore la care ma pot astepta ulterior achizitiei?
Merci frumosde ajutor, dar mi s-a pus pata rau pe masina asta
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
navigatia cred ca ar trebui asa cum a spus respectivul, resctisa, update. poti intreba la o reprezentanta asta.
portbagajul trebuie sa se deschida si manual, mecanic. in interior, undeva in dreptul sistemului de inchidere, trebuie sa fie un capac la o fereastra de viziare, pe unde ai acces la parghia "yalei" care actionata manual, deschide. e posibil ca sistemul electric de deschidere (cev actuator probabil) sa fie problema. vazut daca primeste curent, daca butonu de deschidere impuls. poate e picata o siguranta....ceva pe linia de alimentare suspectez oricum.
si la display poate fi problema de contact imperfect. si mie-mi face figuri uneori afizajul vitezometrului care si el, stie de frica pumnului.
despre motorizare nu ma pronunt, nu am experienta cu dieseluri.
inspiratie pt alegere
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
chris_t
Posts: 8
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 3
Joined: Jul 2016
|
|
Merci, greu cu inspiratia, la fel de greu cu alegerea
Teoretic cautam un break, dar nu cu motor asa mare, si nu asa vechi. Problema e ca masina arata foarte bine si exceptand problemele enumerate, pare ingrijita, am acces la istoricul ei si mie mi se pare ca e si la un pret bun. Cere 3.500 pe ea, sanse mari sa o duc la 3.000.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
teoretic la 2.2 ar trebui sa fie ok, nu e ca un 1.6 tras de par. din cate stiu motorul are rezerve bune, supoarta resoftari cu cresteri destul de mari de putere, deci pare sa fie ceva de capul lui.
problemele alea electrice se pot rezolva. din cate stiu la buc. aveti ceva dealer cu service corect, la noi din pacate numai papagali. duci masina cu probleme minore si ramai fara cleme, plasticuri rupte, etc.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
chris_t
Posts: 8
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 3
Joined: Jul 2016
|
|
Baia Mare  Deci cred ca mai rau ca la CJ
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
a, am ramas cu impresie buna la BM., merlin parca. am spus ca sunt pretentios cu masina si ca vreau sa vad ce mi se schimba. m-au chemat inauntru sa vad elementele si ce au facut. e drept, o bara schimbata doar, da mi-au lasat o impresie buna.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
la bm il ai pe colegul Tomi, care te poate ajuta cu intretinerea, cand mai vine prin tara  . deci din punct de vedere mecanic a fi acoperit de cine trebuie
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
chris_t
Posts: 8
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 3
Joined: Jul 2016
|
|
Da, Merlin. O sa dau o fuga pe la ei eventual, sa vad ce imi zic de navi, eventual sa faca si un test la masina, si apoi ma hotarasc. Merci de sfaturi.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
n-ai de ce, bafta cu masinuta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
• chris_t
|