This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Sfat achizitionare Honda Accord



 
#1

Va salut. Sunt in cautarea unei noi masini,cu care sa circul pe drumurile patriei,si nu stiu cum,dar am ajuns sa caut Honda,mi se pare....altceva fata de popular grup VAG,si asa mai departe. Tocmai mi-am vandut masina,o Skoda Fabia,si urmeaza sa mai suplimentez bugetul cam pana la maxim 8000 de euro. Si singura varianta pe care am gasit-o pe internet este o Honda Accord. Deci cu masina nu se vor face mai mult de 10,maxim 15.000 de km/an,80-90 % masina va fi folosita in Bucuresti,si 2-3 iesiri la munte,mare pe an. As vrea cateva pareri despre consum,fiabilitate,costuri intretinere,cam cat m-ar duce asigurarea pe un an,si tot ce imi poate fi de folos,si sa ma sfatuiti daca urmatoarea masina este un pont bun,si de ce. Si la ce trebuie sa ma uit in mod special. Masina este aceasta,sper ca nu e o problema ca postez linkul aici.   Icon_biggrin Icon_lol

http://autovit.ro/anunt/honda-accord-ID7...c105a71005



Reply



 
#2

Avem cativa posesori pe aici care ti-ar putea raspunde la intrebari. Ca orice achizionare de masina second ar trebui sa aflii cat mai multe posibile despre ea inainte de achizitie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

E perfecta. Ce sa zic decat ca te voi invidia dar ma bucur ca te alături comunitații noastre.



Reply



 
#4

Salut voua si bine v-am gasit!

Se da urmatoarea problema, grava pentru inimioara si sufletelul meu: m-am dat cu un Accord si m-am cam indragostit de batranica. Si e si de vanzare. De vreo 2 zile ma zbucium rau de tot si sper ca ma mai linistiti voi cu niste sfaturi.

Asadar: Accord Tourer, 2.2 i-CDTI, 2004, 225.000km. Nivelul de echipare cred ca e Executive, masina are urmatoarele dotari (selectie): jante aliaj, manere usi cromate (chederele de la geamuri nu sunt cromate, nu stiu daca ar trebui), piele bej, navi, climatizare auto bi-zona, 6 cd-changer, cruise control, xenox+spalare, incalzire in scaune, trapa electrica, culoarea e destul de interesanta, un gri-albastu-verde metalizat, fara zgarieturi, fara rugina, impecabil exterior. Poate mi-a scapat ceva, dar cam astea ar fi principalele.

Am condus-o vreo 10km, atat pe drum ok cat si pe o portiune mai denivelata, din punct de vedere mecanic pare in stare f ok, nu bate, nu troncane, ambreiaj ok, suspensii in regula. A afumat putin cand am testat sprintul in a doua pana in vreo 4-5000 ture, dar nimic serios. Masina nu mai fusese pornita de vreo 3 luni. In ziua respectiva o scosese din service unde s-a schimbat ceva furtun (nu am intrebat ce) care picura sub masina. Discuri de frana + placute noi, gume de vara Yokohama noi, baterie 74Ah noua, practic actualul detinator (un prieten) nu si-a batut joc de masina.

Are in schimb unele mici probleme electrice, nu am intrat in foarte multe detalii si nu stiu daca sunt simplu de rezolvat sau nu, aici ma bazez pe ajutorul vostru:

1. Navigatia e in italiana si da ceva mesaj de eroare + nu porneste. La fel, nu reusesc sa activez computerul de bord, care dupa mintea mea ar trebui sa fie tot pe ecranul mare de la Premium Sound System sau cum se numeste. Partea de audio apare pe ecran, touchscreen-ul functioneaza foarte ok. Omul zice ca trebuie resoftata navi. Se poate? Afisajul computerului de bord e tot acolo, sau nu l-am gasit eu?

2. Ecranul mic de deasupra navigatiei nu mergea. Banuiesc ca acolo ar trebui sa afiseze info legat de audio/radio + temp exterioara. Omul zice ca are ceva contact imperfect si ca la un "pumn" se mai rezolva. Nu s-a ocupat deoarece nu circula cu masina.

3. Nu am reusit sa deschid portbagajul, dar nici nu am incercat f mult, am tras de maner din exterior dar nu s-a deschis. Ce sa verific? Nivelul asta de echipare ar trebui sa aiba deschidere auto din cheie, nu? Nu mergea nici asa. Care e varianta cea mai grava dpdv a costului de reparatie / inlocuire?

Ce ar trebui sa mai verific inainte de o eventuala achizitie si care credeti ca ar fi pretul corect pentru masina? Din ceea ce am descris sesizati eventuale probleme grave? Costuri majore la care ma pot astepta ulterior achizitiei?

Merci frumosde ajutor, dar mi s-a pus pata rau pe masina asta Icon_smile



Reply



 
#5

navigatia cred ca ar trebui asa cum a spus respectivul, resctisa, update. poti intreba la o reprezentanta asta.
portbagajul trebuie sa se deschida si manual, mecanic. in interior, undeva in dreptul sistemului de inchidere, trebuie sa fie un capac la o fereastra de viziare, pe unde ai acces la parghia "yalei" care actionata manual, deschide. e posibil ca sistemul electric de deschidere (cev actuator probabil) sa fie problema. vazut daca primeste curent, daca butonu de deschidere impuls. poate e picata o siguranta....ceva pe linia de alimentare suspectez oricum.
si la display poate fi problema de contact imperfect. si mie-mi face figuri uneori afizajul vitezometrului care si el, stie de frica pumnului.
despre motorizare nu ma pronunt, nu am experienta cu dieseluri.
inspiratie pt alegere Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#6

Merci, greu cu inspiratia, la fel de greu cu alegerea Icon_smile

Teoretic cautam un break, dar nu cu motor asa mare, si nu asa vechi. Problema e ca masina arata foarte bine si exceptand problemele enumerate, pare ingrijita, am acces la istoricul ei si mie mi se pare ca e si la un pret bun. Cere 3.500 pe ea, sanse mari sa o duc la 3.000.



Reply



 
#7

teoretic la 2.2 ar trebui sa fie ok, nu e ca un 1.6 tras de par. din cate stiu motorul are rezerve bune, supoarta resoftari cu cresteri destul de mari de putere, deci pare sa fie ceva de capul lui.
problemele alea electrice se pot rezolva. din cate stiu la buc. aveti ceva dealer cu service corect, la noi din pacate numai papagali. duci masina cu probleme minore si ramai fara cleme, plasticuri rupte, etc.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#8

Baia Mare Icon_smile Deci cred ca mai rau ca la CJ



Reply



 
#9

a, am ramas cu impresie buna la BM., merlin parca. am spus ca sunt pretentios cu masina si ca vreau sa vad ce mi se schimba. m-au chemat inauntru sa vad elementele si ce au facut. e drept, o bara schimbata doar, da mi-au lasat o impresie buna.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#10

la bm il ai pe colegul Tomi, care te poate ajuta cu intretinerea, cand mai vine prin tara Icon_biggrin. deci din punct de vedere mecanic a fi acoperit de cine trebuie Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#11

Da, Merlin. O sa dau o fuga pe la ei eventual, sa vad ce imi zic de navi, eventual sa faca si un test la masina, si apoi ma hotarasc. Merci de sfaturi.



Reply



 
#12

n-ai de ce, bafta cu masinuta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
  • chris_t
Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.