This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

RS3 8V quattro



 
#1

hai ca am otzar de timp sa pun si magaoaia aici.
noua "de familie""
2016, 21.000km, haudi RS3 quattro animata de dumnezeiescul 5 cil in linie, 20valve, cutie s-tronic...
masina nu are f multe optiuni, doar cea mai importanta, adica evacuarea performance, cu clapete, care in modul dynamic face ca tot wrc-ul de pe planeta cu pops&bangs de-ti creste inima de copil prescolar in tine. regret ca nu are suspensia magnetica dar...asta e. greu sa le bifezi pe toate. una peste alt, suspensia sport e perfecta pt oras si mersul mai alert cum imi place mie.
ce uimeste la masina asta....calitatea executiei. te lasa fara cuvinte, nu gasesti scapari. antifonare de exceptie (e liniste in masina si in mers in modul confort). la interor materiale de calitate, piele care miroase fenomenal.
la capitolul "contact" nu are rost sa faci nici o comparatie cu fk8. e din alta liga, cu multe alte ligi intre ele.
condusul normal e o placere. cutia schimba insesizabil si iti induce o liniste si o relaxare de care nu stiam ca exista Icon_biggrin
motorul e fenomenal, trage animalic...tractiune mega eficienta....nu am cuvinte, trebuie trait.
gumele pe fata sunt pa, motiv pt care nu ne aruncam pe viraje pana la primavara.
franele sunt mega eficiente dar cu feeling de playstation. franele de pe civic sau crx sunt mult mai corecte ca feedback, mai usor de dozat. directia....sub crx, peste civic.
per total sunt mega incantat de alegere. e urat cliseul ala "audi e audi" dar e frumos sa-l traiesti. cam asa e.


Attached Files Thumbnail(s)
                       
           
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#2

sa o stapaniti sanatosi, e frumoasa Icon_smile

ar merge niste cauciucuri cu un balon mai mare totusi, alea zici ca sunt dezumflate :Icon_smile in spate e loc? ca nici in fata nu prea pare in poze

consuma tot ca civicu?



Reply



 
#3

sincer nu mă așteptam să nu-ți iei fk8 ...pentru că inima!
citind prezentarea îți înțeleg alegerea,
sa o alergați sănătoși !



Reply



 
#4

@kinky : formula oem: 8.5 Jfata cu 255/30 , 8J spate cu 235/35 . p-zero astea sunt facute specific pt audi. din ce imi dau seama profilul ajuta la functionalitate, interiorul aripii (unde nu e plastic de 2 lei) are cam aceeasi emergenta ca si forma eterioara, deci unghiul corespunde cu cel al cauciucului. si permite "scoaterea" in afara fara sa freci. am pus deja spacers 10mm h&r ca nu m-am putut abtine Icon_biggrin
e ceva special la profilul asta, aceeasi dimensiune pe PS sau PSS e mai lat si are peretele vertica. dar posibil sa frece in aripa. mai studiez pana la primavara.
e mai mica decat civicul si in fata, dar mai mult in spate. la capitolul asta FNul e autobuz. la portbagaj e si mai mare diferenta Icon_biggrin. dar am trecut peste, capacitatea de cargo sau locurile din spate nu sunt o prioritate.
la condus normal consuma cam cat civicul, poate o idee mai mult (inca nu am facut consum pe baza de alimentare pompa. daca dai in ea.....se duce repede Icon_biggrin .dar hey, cum poduci 415 cai?

@toyboy: ai dreptate cu inima. a fost greu. dar vine o varsta cand capul ii explica inimii....la 40.000 incepi sa ai pretentii iar variante sunt. a fost la mustata cu un c43 amg. sunt convins ca oricare din voi ar fi ales asta in conditiile respective.

am uitat sa precizez resoftarea MTM la 415 cai...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#5

pai si de ce e fata mai lata? pentru handling? ca presupun ca tractiunea merge mai mult pe spate. oricum, putin aiurea ca nu-s toate la fel dpdv uzabilitate.



Reply



 
#6

cel mai probabil pe motive de distributie a maselor. motorul 5 cil + cutia cu sistemul torsen aduc multa greutate pe fata. mai multa suprafata de contact sa lupte cu subvirarea. din ce stiu e quattro permanent, mai mult cred ca trimite pe fata pt ca e mai grea acolo si redistribuie la nevoie catre rotile cu mai multa aderenta.
pe viitor imi doresc jante de vara, astea oem au 14 kg, si evident vor fi ambele 8.5.
me cam dispera ca nu am timp (aseara am ajuns acasa pe la 1 de la job) trebuie sa ma documentez la partea tehnica sa stiu si eu ce am sub fund Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Sa o stapanesti sanatos!



The following 1 user says Thank You to maruta for this post:
  • LIVIU_CTS
Reply



 
#8

Ba dar astia nu au mai redesenat nuca aia la schimbator Confused
De cat sunt discurile alea, 15"?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

merci maruta!
yula, cand e prima data, nu te plictisesti Icon_smile . si e prea eleganta ca sa o schimbe Icon_smile)
nu chiar 15, 14.5 Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#10

Sa o stapanesti sanatos, Liviu!

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • LIVIU_CTS
Reply



 
#11

am prins o ocazie buna. nu era momentul dar nu puteam sa le ratez. sunt ca si noi, la pret de jante 15' Icon_biggrin
am pedalat vreo 200 km pana la locatie, drum liber, lejer, 120-130km/h, consum 8. in continuare nu sunt obisnuit cu ea pe viraje, la viteze mari am impresia ca ma deranjeaza schimbul de mase, cam ce ma deranja la del sol cand am pus arcurile eibach. este la KW o optiune de suspensie electronica, aproape 3000 euro. poate in vo' doi ani se ieftineste. cauciucurile de iarna sunt niste toyo (asa a venit masina) si nici ele nu par sa ajute.
dar, in continuare, restul "pachetului" aduce satisfactii enorme Icon_biggrin


Attached Files Thumbnail(s)
           
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#12

Faci colectie de jante la cate ai Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#13

n-ar mai strica macar cateva in plus Rollinglaugh
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#14

cutia automata calmeaza bestia din tine. ajung atat de relaxat....si nici nu-mi prea vine sa o calc.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#15

Icon_wink mult mai usor de condus, in special drumuri in oras cand e aglomeratie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#16

inainte te enervai ca tre sa schimbi treptele? Icon_smile)



Reply



 
#17

Il facea sa fie in race mode tot timpul Icon_lol
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#18

yula pare sa stie ce spun Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#19

tone de zapada, drumuri partial/necuratate....zbori pe langa orice, mai ales bmw-uri. fascinant quattro cu esp off si conditiile astea. proper rally drive Icon_smile))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#20

BMW-urile fara X-drive sunt teribile pe zapada. Imi aduc aminte in Februarie anul trecut cand am ramas cu a lu' Coltu' in noroi. A trebuit sa ne schimbam de haine dupa ce l-am scos.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.