27-10-2018, 22:28 (This post was last modified: 27-10-2018, 22:31 by LIVIU_CTS.)
hai ca am otzar de timp sa pun si magaoaia aici.
noua "de familie""
2016, 21.000km, haudi RS3 quattro animata de dumnezeiescul 5 cil in linie, 20valve, cutie s-tronic...
masina nu are f multe optiuni, doar cea mai importanta, adica evacuarea performance, cu clapete, care in modul dynamic face ca tot wrc-ul de pe planeta cu pops&bangs de-ti creste inima de copil prescolar in tine. regret ca nu are suspensia magnetica dar...asta e. greu sa le bifezi pe toate. una peste alt, suspensia sport e perfecta pt oras si mersul mai alert cum imi place mie.
ce uimeste la masina asta....calitatea executiei. te lasa fara cuvinte, nu gasesti scapari. antifonare de exceptie (e liniste in masina si in mers in modul confort). la interor materiale de calitate, piele care miroase fenomenal.
la capitolul "contact" nu are rost sa faci nici o comparatie cu fk8. e din alta liga, cu multe alte ligi intre ele.
condusul normal e o placere. cutia schimba insesizabil si iti induce o liniste si o relaxare de care nu stiam ca exista
motorul e fenomenal, trage animalic...tractiune mega eficienta....nu am cuvinte, trebuie trait.
gumele pe fata sunt pa, motiv pt care nu ne aruncam pe viraje pana la primavara.
franele sunt mega eficiente dar cu feeling de playstation. franele de pe civic sau crx sunt mult mai corecte ca feedback, mai usor de dozat. directia....sub crx, peste civic.
per total sunt mega incantat de alegere. e urat cliseul ala "audi e audi" dar e frumos sa-l traiesti. cam asa e.
28-10-2018, 10:55 (This post was last modified: 28-10-2018, 11:24 by LIVIU_CTS.)
@kinky : formula oem: 8.5 Jfata cu 255/30 , 8J spate cu 235/35 . p-zero astea sunt facute specific pt audi. din ce imi dau seama profilul ajuta la functionalitate, interiorul aripii (unde nu e plastic de 2 lei) are cam aceeasi emergenta ca si forma eterioara, deci unghiul corespunde cu cel al cauciucului. si permite "scoaterea" in afara fara sa freci. am pus deja spacers 10mm h&r ca nu m-am putut abtine
e ceva special la profilul asta, aceeasi dimensiune pe PS sau PSS e mai lat si are peretele vertica. dar posibil sa frece in aripa. mai studiez pana la primavara.
e mai mica decat civicul si in fata, dar mai mult in spate. la capitolul asta FNul e autobuz. la portbagaj e si mai mare diferenta . dar am trecut peste, capacitatea de cargo sau locurile din spate nu sunt o prioritate.
la condus normal consuma cam cat civicul, poate o idee mai mult (inca nu am facut consum pe baza de alimentare pompa. daca dai in ea.....se duce repede .dar hey, cum poduci 415 cai?
@toyboy: ai dreptate cu inima. a fost greu. dar vine o varsta cand capul ii explica inimii....la 40.000 incepi sa ai pretentii iar variante sunt. a fost la mustata cu un c43 amg. sunt convins ca oricare din voi ar fi ales asta in conditiile respective.
pai si de ce e fata mai lata? pentru handling? ca presupun ca tractiunea merge mai mult pe spate. oricum, putin aiurea ca nu-s toate la fel dpdv uzabilitate.
cel mai probabil pe motive de distributie a maselor. motorul 5 cil + cutia cu sistemul torsen aduc multa greutate pe fata. mai multa suprafata de contact sa lupte cu subvirarea. din ce stiu e quattro permanent, mai mult cred ca trimite pe fata pt ca e mai grea acolo si redistribuie la nevoie catre rotile cu mai multa aderenta.
pe viitor imi doresc jante de vara, astea oem au 14 kg, si evident vor fi ambele 8.5.
me cam dispera ca nu am timp (aseara am ajuns acasa pe la 1 de la job) trebuie sa ma documentez la partea tehnica sa stiu si eu ce am sub fund
28-11-2018, 10:45 (This post was last modified: 28-11-2018, 10:47 by LIVIU_CTS.)
am prins o ocazie buna. nu era momentul dar nu puteam sa le ratez. sunt ca si noi, la pret de jante 15'
am pedalat vreo 200 km pana la locatie, drum liber, lejer, 120-130km/h, consum 8. in continuare nu sunt obisnuit cu ea pe viraje, la viteze mari am impresia ca ma deranjeaza schimbul de mase, cam ce ma deranja la del sol cand am pus arcurile eibach. este la KW o optiune de suspensie electronica, aproape 3000 euro. poate in vo' doi ani se ieftineste. cauciucurile de iarna sunt niste toyo (asa a venit masina) si nici ele nu par sa ajute.
dar, in continuare, restul "pachetului" aduce satisfactii enorme
tone de zapada, drumuri partial/necuratate....zbori pe langa orice, mai ales bmw-uri. fascinant quattro cu esp off si conditiile astea. proper rally drive ))
BMW-urile fara X-drive sunt teribile pe zapada. Imi aduc aminte in Februarie anul trecut cand am ramas cu a lu' Coltu' in noroi. A trebuit sa ne schimbam de haine dupa ce l-am scos.