This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

P0138 OBD-II Trouble Code



 
#1

buna ziua tuturor hondarilor,

Detin masina de 2.5 ani si nu am avut nici o problema cu ea pana saptamana trecuta cand s-a aprins in bord temutul engine check, initial nu i-am acordat atentie (pt ca se mai aprinsese si anul trecut si disparuse dupa o zi de la sine.. dar nu si de data asta). am facut rost de un cititor ODB2. rezultatatul este urmatorul: P0138 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank1, Sensor2). Neavand cunstiinte tehnice am cautat pe goole (ca orice om) ce ar putea insemna respectiva eroare de ECU. Rezultatul nu este prea imbucurator. Citez de pe site-ul engine-codes.com :

Possible causes:
- Rear Heated Oxygen Sensor Bank 1 harness is open or shorted
- Rear Heated Oxygen Sensor Bank 1 circuit poor electrical connection
- Faulty Rear Heated Oxygen Sensor Bank 1
- Inappropriate fuel pressure
- Faulty fuel injectors
- Intake air leaks may be faulty
- Exhaust gas leaks

Masina are filtru K&N in cutia originala si catback, catalizatorul este prezent.
Ma gandeam s-o duc la reprezentanta Honda, dar inainte vroiam sa aud si parerile voastre, eventual un sfat..

PS. Am decuplat borna "-" a bateriei, eroarea persista dupa reset de ECU Icon_sad.

multumesc
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#2

Cel mai probabil o sonda lambda trebuie inlocuita. Am patit-o si eu pe FK2 si se pare ca e din cauza de catalizator sport @ 7200rpm in repetate randuri. La mine a aparut, a fost resetat, verificat, a aparut din nou, am lasat-o in pace si s-a stins singura. Pe FK2 am inteles ca "te usureaza" de pana in 200e, deci n-ar fi panica prea mare.

Later edit: ai observat cumva vreo modificare in comportamentul masinii?
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#3

Ce ai gasit tu sunt posibile cauze. Nu cred ca ai o gaura mare in evacuare, sau iti sufla galeria de admisie deci cel mai probabil e senzorul O2.

Verifica in primul rand contactele, scoate mufa afara da cu un pic de spray de contact si pune-o inapoi, verifica daca mai ai eroarea.

Poti sa citesti codul si cu testul agrafa fara sa ai nevoie de aparat de citire.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

@weebb0. comportamentul masinii nu pare sa fie afectat, merge ca inainte. insa nu ma pot pronunta in legatura cu consumul de carburant, neconducand-o asa mult incat sa imi dau seama daca s-a sporit sau nu

@yulasinio. ok.. voi face ce spui tu acolo.. o intrebare.. unde e senzorul ala de 02? in catalizator?
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#5

pe galeria de evacuare ai doua sonde. Inainte de catalizator si dupa catalizator. Dupa cum zic ororile se pare ca e o problema cu a doua sonda ... daca ar fi altceva s-ar auzi daca ar scapa aer pe undeva sau ar merge masina mai prost daca ar fi ceva legat de alimentare.

Si eu am martorul aprins din cauza ca nu mai am cat-ul si imi da Secondary O2 fail (ceva de genu). Cu resetarea nush cum se face, pentru ca la mine doar dupa ce se sterge eroarea nu se mai aprinde check engine-ul. Oricum ma enerveaza ca daca se intampla altceva nici nu stiu.



Reply



 
#6

kinky_boy dupa cum am inteles.. sonda nr1 se gaseste pe galerii si a 2-a pe catalizator. ultima oara cand am fost la service cu masina sa schimb niste bucse, au riticat-o pe elevator, si am vazut ca atarna un fir de la catalizator.. l-am ajustat (improvizat) sa nu mai atarne.. s-a fi rupt firul? masina fiind joasa si cablul de la respectiva sonda fiind expus?
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#7

Pai... daca ai fire care atarna(u) de la sonda... Icon_smile
Dupa cum probabil iti vor spune majoritatea: sansele cele mai mari sunt sa fie de-acolo, mai ales ca spui ca nu se comporta diferit masina.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#8

pai uita-te sub ea ca poti sa vezi si in parcare asta .... cred, nush cum e traseul la voi. oricum nu te agita ca nu pateste nimic masina, iar in cazul in care sonda e arsa (mai greu asta) poate o sa ai un consum ceva mai mare pana rezolvi.
Daca gresesc sa ma corecteze lumea Icon_smile



Reply



 
#9

sper sa fie de la firele alea, nu am chef/bani sa schimb injecoarele Icon_razz. Ma voi uita sub masina, numai ca nu am unde, trebe elevator.. eventual o ridic pe cric si bag ochiu sub ea Icon_biggrin
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#10

Daca era o problema la injectoare sau in alte parti care sa poata afecta functionarea corecta a motorului, ai fi simtit in raspunsul in acceleratie, in cum se tura (sau cum NU se tura) etc.
Stai linistit, daca motorul "trage" la fel, da-i bataie inainte, ca e treaba de senzori/fire.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#11

numai sa nu fie ceva minor si sa se agraveze :| sincer nu am chef sa schimb injectoare samd. am alte planuri pt masina si nu vreau sa le amand din cauza unui led portocaliu din bord Icon_razz
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#12

Scoate becul afara Icon_razz

Nu cred ca se ajunge la schimbat injectoare asa ca stai linistit. Vezi ce e cu instalatia electrica prima data.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#13

am remediat problema, firul de la senzorul din catalizator se desprinsese, am refacut cablajul si becul s-a stins dupa 10-15km

multumesc de ajutor ! Bow
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#14

Bine ca ai rezolvat usor si nu te-a costat mult Biggthumpup

Sper ca l-ai cositorit acuma sa nu mai ai probleme cu el pe viitor.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

initial catalizatorul avea un scut (care ruginise si se desprinsese) pe care l-am dat jos. Firul respectiv a ramas neprotejat, numai eu stiu cate gropi si denivelari am luat cu masina de cand am coborat-o. sistemul de evacuare e raschetat, incepand de la catalizator pana la toba finala, incep sa ma indoiesc de eficienta arcurilor sport in .ro.. in fine, firul era mancat si facea masa la tzeava de inox. am inlocuit firul cu unul mai sanator, am luat colier de metal si l-am srans deasupra (nu dedesubt cum era initial). operatiunea a durat nu mai mult de 15 minute, problema a fost ridicarea masinii, am folosit 2 cricuri si am saltat-o

multam fratilor
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#16

Felicitari! Si eu am renuntat la scutul de la catalizator odata cu schimbarea lui, insa al meu e sus, in comportamentul motor. Al tau din cate inteleg e ca la FN2, adica dedesubt.
In orice caz, bravo! Ai vazut ca nu era niciun motiv de panica mare? Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#17

Se si vedea saracul cumparand injectoare Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.