This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

My Ej9



 
#1
Red Face 

Buna. Detin o Honda Civic Ej9 cu motor de 1.4 , 75 PS. Masina nu a suferit modificari majore, dar vor urma ma axez mai mult pe motor. Pana acum am inlocuit toba originala cu una sport, catalizatorul cu un test pipe si filtrul cu unul sport, nu pot zice ca e ceva maret dar m-am gandit la un alt motor de 1.8 vtec dar astept parerile voastre...


http://img256.imageshack.us/img256/7476/1001254z.jpg[/size][/font]



Reply



 
#2

Arata foarte bine asta mica la exterior. Ma gandesc ca iti cauti un motor de ITR sa pui pe ea nu?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • SpoonEj9
Reply



 
#3

bine ai venit !
eu zic intai sa incepi cu chestii mai mici, gen suspensie, frane, ceva elemente de rigidizare, intre timp te ve obisnui cu setup-ul masinii si apoi sa faci pasul la b18



Reply



 
#4

(01-05-2012, 00:41)Toyboy Wrote: bine ai venit !
eu zic intai sa incepi cu chestii mai mici, gen suspensie, frane, ceva elemente de rigidizare, intre timp te ve obisnui cu setup-ul masinii si apoi sa faci pasul la b18


da am uitat sa mentionez ca are si suspensie sport. da un b18 am gasit in Alba Iulia mi-l da cu planetare,cutie,computer. Dar sunt in dilema nu stiu daca se potriveste, a mai facut cineva schimbare de motor?Cu Franele stau cam prost, se opreste cam greu.



Reply



 
#5

Cine din Alba are un B18 Confused Pai daca faci upgrade la motor trebuie sa schimbi un pic si franele.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

(01-05-2012, 11:06)yulasinio Wrote: Cine din Alba are un B18 Confused Pai daca faci upgrade la motor trebuie sa schimbi un pic si franele.


vind motor honda civic 1.8 vti 170 cp,complet, din an 1999 cu 109000 km in stare foarte buna de functionare, ambreaj nou cu 3500km realizati cu electromotor, alternator, cutie de viteze planetare si tot ce trebuie sa il montezi pe alta honda.cunoscatori stiu ce poate motorul,

asta e anuntul am si nr de tell nu stiu exact cum il cheama. dar ma interesez si revin Icon_razz



Reply



 
#7

Ala e un B18C4 de pe MB6 sau MC2. Ce bani vrea omul pe el daca nu te superi.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#8

(01-05-2012, 12:58)yulasinio Wrote: Ala e un B18C4 de pe MB6 sau MC2. Ce bani vrea omul pe el daca nu te superi.


1200 euro, am vb cu el mai lasa din pret.



Reply



 
#9

Bine ai venit consatene...
Frumos Civic ai. Ia zi ce testpipe si ce filtru ti-ai luat si de unde? poze ???
Ai cumparat garnitura aia buclucasa?
Bafta.
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#10

(01-05-2012, 19:40)Romarshall Wrote: Bine ai venit consatene...
Frumos Civic ai. Ia zi ce testpipe si ce filtru ti-ai luat si de unde? poze ???
Ai cumparat garnitura aia buclucasa?
Bafta.


MersiIcon_yikes testpipe facut de mine Icon_lol si filtru e doar sita de la admisie sport. pot zice ca e stoc..... Testpipe facut de mine e foarte eficient se simte foarte bine trage altfel, iar garnitura am facut comanda peste 2 zile vine. E greu de schimbat? Adica e ceva ce tre sa stiu, mai special?



Reply



 
#11

iti propun un b16a2 complet de cutie viteza, planetare, ecu la 118.000 km demontat de mine si am si bordul de ek4. in plus pot sa-ti dau etrierii cu discurile de ek4 - fata, radiatoarele, volanul in piele+ aerbag, bara ridigizare si totul la bani frumosi, daca te intereseaza.



Reply



 
#12

(01-05-2012, 20:42)sparco78 Wrote: iti propun un b16a2 complet de cutie viteza, planetare, ecu la 118.000 km demontat de mine si am si bordul de ek4. in plus pot sa-ti dau etrierii cu discurile de ek4 - fata, radiatoarele, volanul in piele+ aerbag, bara ridigizare si totul la bani frumosi, daca te intereseaza.


la ce pret ar fi toate astea???Confused Stai cam departe de Sibiu.



Reply



 
#13

Daca am timp te ajut sa schimbi garnitura.
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



The following 1 user says Thank You to Romarshall for this post:
  • SpoonEj9
Reply



 
#14

Iti dau un tel cand o cumpar.



Reply



 
#15

inainte de swap tre sa te gandesti si la restul costurilor inafara de motorul propiu zis ...nu sunt de neglijat deloc Icon_wink



Reply



 
#16

mergi pe b16a2. nu te costa mare lucru nici la RAR. cu b18 trebuie sa faci omologare artizanala si te arde.
cum spun si colegii, ia in calcul si costuri ulterioare (motoarele nu vin in ţiplă, trebuie investit in ele sigur.
masinuţa ta are potenţial !
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#17

(02-05-2012, 12:11)LIVIU_CTS Wrote: mergi pe b16a2. nu te costa mare lucru nici la RAR. cu b18 trebuie sa faci omologare artizanala si te arde.
cum spun si colegii, ia in calcul si costuri ulterioare (motoarele nu vin in ţiplă, trebuie investit in ele sigur.
masinuţa ta are potenţial !


Va cred aveti mare dreptate o sa iau in calcult tot ce am citit.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.