SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
30-04-2012, 22:13
(This post was last modified: 30-04-2012, 22:18 by SpoonEj9.)
Buna. Detin o Honda Civic Ej9 cu motor de 1.4 , 75 PS. Masina nu a suferit modificari majore, dar vor urma ma axez mai mult pe motor. Pana acum am inlocuit toba originala cu una sport, catalizatorul cu un test pipe si filtrul cu unul sport, nu pot zice ca e ceva maret dar m-am gandit la un alt motor de 1.8 vtec dar astept parerile voastre...
http://img256.imageshack.us/img256/7476/1001254z.jpg[/size][/font]
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Arata foarte bine asta mica la exterior. Ma gandesc ca iti cauti un motor de ITR sa pui pe ea nu?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
• SpoonEj9
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
bine ai venit !
eu zic intai sa incepi cu chestii mai mici, gen suspensie, frane, ceva elemente de rigidizare, intre timp te ve obisnui cu setup-ul masinii si apoi sa faci pasul la b18
|
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
01-05-2012, 09:10
(This post was last modified: 01-05-2012, 09:12 by SpoonEj9.)
(01-05-2012, 00:41)Toyboy Wrote: bine ai venit !
eu zic intai sa incepi cu chestii mai mici, gen suspensie, frane, ceva elemente de rigidizare, intre timp te ve obisnui cu setup-ul masinii si apoi sa faci pasul la b18
da am uitat sa mentionez ca are si suspensie sport. da un b18 am gasit in Alba Iulia mi-l da cu planetare,cutie,computer. Dar sunt in dilema nu stiu daca se potriveste, a mai facut cineva schimbare de motor?Cu Franele stau cam prost, se opreste cam greu.
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Cine din Alba are un B18 Pai daca faci upgrade la motor trebuie sa schimbi un pic si franele.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
(01-05-2012, 11:06)yulasinio Wrote: Cine din Alba are un B18 Pai daca faci upgrade la motor trebuie sa schimbi un pic si franele.
vind motor honda civic 1.8 vti 170 cp,complet, din an 1999 cu 109000 km in stare foarte buna de functionare, ambreaj nou cu 3500km realizati cu electromotor, alternator, cutie de viteze planetare si tot ce trebuie sa il montezi pe alta honda.cunoscatori stiu ce poate motorul,
asta e anuntul am si nr de tell nu stiu exact cum il cheama. dar ma interesez si revin
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ala e un B18C4 de pe MB6 sau MC2. Ce bani vrea omul pe el daca nu te superi.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
01-05-2012, 17:46
(This post was last modified: 01-05-2012, 18:33 by SpoonEj9.)
(01-05-2012, 12:58)yulasinio Wrote: Ala e un B18C4 de pe MB6 sau MC2. Ce bani vrea omul pe el daca nu te superi.
1200 euro, am vb cu el mai lasa din pret.
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
Bine ai venit consatene...
Frumos Civic ai. Ia zi ce testpipe si ce filtru ti-ai luat si de unde? poze ???
Ai cumparat garnitura aia buclucasa?
Bafta.
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
(01-05-2012, 19:40)Romarshall Wrote: Bine ai venit consatene...
Frumos Civic ai. Ia zi ce testpipe si ce filtru ti-ai luat si de unde? poze ???
Ai cumparat garnitura aia buclucasa?
Bafta.
Mersi testpipe facut de mine si filtru e doar sita de la admisie sport. pot zice ca e stoc..... Testpipe facut de mine e foarte eficient se simte foarte bine trage altfel, iar garnitura am facut comanda peste 2 zile vine. E greu de schimbat? Adica e ceva ce tre sa stiu, mai special?
|
sparco78
Posts: 43
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
|
|
01-05-2012, 20:42
(This post was last modified: 01-05-2012, 20:49 by sparco78.)
iti propun un b16a2 complet de cutie viteza, planetare, ecu la 118.000 km demontat de mine si am si bordul de ek4. in plus pot sa-ti dau etrierii cu discurile de ek4 - fata, radiatoarele, volanul in piele+ aerbag, bara ridigizare si totul la bani frumosi, daca te intereseaza.
|
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
(01-05-2012, 20:42)sparco78 Wrote: iti propun un b16a2 complet de cutie viteza, planetare, ecu la 118.000 km demontat de mine si am si bordul de ek4. in plus pot sa-ti dau etrierii cu discurile de ek4 - fata, radiatoarele, volanul in piele+ aerbag, bara ridigizare si totul la bani frumosi, daca te intereseaza.
la ce pret ar fi toate astea??? Stai cam departe de Sibiu.
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
Daca am timp te ajut sa schimbi garnitura.
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
The following 1 user says Thank You to Romarshall for this post:
• SpoonEj9
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
Iti dau un tel cand o cumpar.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
inainte de swap tre sa te gandesti si la restul costurilor inafara de motorul propiu zis ...nu sunt de neglijat deloc
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
mergi pe b16a2. nu te costa mare lucru nici la RAR. cu b18 trebuie sa faci omologare artizanala si te arde.
cum spun si colegii, ia in calcul si costuri ulterioare (motoarele nu vin in ţiplă, trebuie investit in ele sigur.
masinuţa ta are potenţial !
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
SpoonEj9
Posts: 63
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 9
Joined: Apr 2012
|
|
(02-05-2012, 12:11)LIVIU_CTS Wrote: mergi pe b16a2. nu te costa mare lucru nici la RAR. cu b18 trebuie sa faci omologare artizanala si te arde.
cum spun si colegii, ia in calcul si costuri ulterioare (motoarele nu vin in ţiplă, trebuie investit in ele sigur.
masinuţa ta are potenţial !
Va cred aveti mare dreptate o sa iau in calcult tot ce am citit.
|
|