Andrei ALM
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2015
|
|
In primul rând vreau sa mentionez ca sunt nou in acest forum, așa ca îmi cer scuze anticipat pentru lipsa parțiala de cunoștințe cu privire la aceasta marca.
Acum vine întrebarea: credeți ca merita opțiunea unei cutii automate pe frumusetea de Civic?
Iar acum explicații: nu ma sperie partea financiară, adică prețul ceva mai mare sau consumul de benzina mai ridicat. Ma interesează in schimb doua lucruri: cat de rapid si de fluent schimba treptele (știu ca părerile pot fi subiective), dar mai ales partea de fiabilitate, adică posibile eventuale probleme ce pot apărea si cât de ușor sau ieftin se găsesc remedii. Sunt fan cutii automate, si vreau așa ceva, mai ales ca mare parte din timp o petrec conducând in oraș. Pentru comparație, trebuie sa spun ca in momentul asta conduc un Golf 6 in combinatia TSI - DSG 7. Pana acum nu am avut probleme mecanice, dar forumurile sunt pline de tot felul de sperietori, si as prefera sa fac trecerea la aspirat - automata clasica (care mi se pare mult mai fiabila) pana sa ajung la vreo situație neplăcuta la Golf.
Mulțumesc pentru orice sfat care ma poate ajuta sa iau o decizie!
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Bai, cine ai stins lumina ?
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu am nici o experienta cu AT pe Civic dar personal cred ca ar trbui sa faci un test drive sa iti faci tu o idee despre cum se comporta.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Andrei ALM
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2015
|
|
Mulțumesc de sfat! Din păcate nu găsesc in zona nici un Civic AT pentru drive test. Caut in continuare.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
un amic are cu automata. nu am fost cu ea dar el e extrem de multumit. si a avut ceva masini la viata lui, are un depozit de piese auto, deci e avizat.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
gabivsl
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Nov 2015
|
|
Eu am un civic din 2008 automat. Mt parca ii zice. Nu recomand. Are un delay mic care m a pus in niste situatii delicate. M a calmat mult masina asta la lucruri nebunesti p scurt
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
|
gabivsl
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Nov 2015
|
|
Nu recomand ma refer la modul in care te astepti sa ti schimbe fara sa simti...cel mai bine fa un drive test pt cele noi
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
|
Andrei ALM
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2015
|
|
Mulțumesc pentru păreri. Știu ca nu o sa schimbe la fel de rapid/fluent ca dsg-ul. As vrea măcar sa nu fie ca cele de pe primele Smart-uri de exemplu, când terminai o cafea si trei țigări pana când termina cutia aia de schimbat o treapta ?
Dacă tot ați avut parte de astfel de cutii, o părere despre cum e dpdv al fiabilității si al exploatării ( schimb de ulei necesar la ..., cost aproximativ).
Încă o data mulțumesc pentru sfaturi!
|
hiperbar
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2016
|
|
Eu am o honda civic sedan 4D, fabricație 2012 cu AT si sunt multumita pana peste cap
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
BogdanT
Posts: 1,727
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
Eu am un Civic Tourer 2015 1.8 AT. Cutia schimba fara nici un fel de hopuri. La kick-down se gandeste putin pana schimba (1-2 sec), dar nimic dramatic. Orice AT are un lag la kick-down. In orice caz, ai padelele pe volan si la nevoie poti retrograda manual.
Iti recomand sa faci un drive test cu una si o sa vezi ca schimba ffff fluent. Eu am mers acum ceva ani cu DSG si nu mi-a placut deloc. Probabil acum este o versiune imbunatatita, dar inainte simteai de fiecare data cand schimba...Evident ca DSG-ul, venind in combinatie cu Turbo si avand 7 viteze, va schimba mai rapid. AT-ul de pe Civic este unul clasic cu 5 viteze si schimba mai greu pt ca urca mult in ture. La accelerare batraneasca schimba pe la 3000, la accelerare violenta se duce pana in 5500.
Trage un ochi pe thread-ul meu, daca vrei...
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
|
chris0500
Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2014
|
|
am avut accord automata, acum am civic 5d automata, mi se par fantastice. la civic nu îți dai seama că e cvt
|
|