Salutare ! Anul trecut in noiembrie mi-am luat si eu o bestie alba . Circul cu ea zi de zi in oras si in afara, cumva am trecut de iarna grea cu zapada de 25-30 cm, ma bucur ca s-a topit zapada in sfarsit si nu am avut incidente grave . Sunt foarte multumit de masina, zi de zi realizez tot mai mult ca nu este o masina oarecare ci un " masterpiece " creat de inginerii Honda in 1998 . Caroseria este in stare foarte buna, urmeaza sa fac motorul pentru ca ma cam ingrijoreaza un pic consumul de ulei, dar nu inainte sa cer sfatul lui Yulasinio
Masina este total stock in afara de sistemul complet de evacuare, de la galerie pana in spate, care este un 4-2-1 Skunk2 Megapower fara catalizator & shit . Singura mea problema cu aceasta evacuare este ca daca vreau sa ma grabesc un pic prin oras, cand intra v-tec ul ....... oamenii se sperie pe trotuar, sar cu un metru mai incolo, se pornesc alarmele masinilor parcate , practic se trezeste tot orasul . Ahhhh era sa uit.... am mai primit si un alt ECU cu masina cadou de la fostul proprietar, setat special pentru evacuarea asta, care daca il pun sus V-Tec porneste de la 4000 rot/min si cu care ar trebui sa aiba 210 caluti cica In rest totu' este stock inca, inclusiv filtrul de aer , roti, etc.
Arata bine jucaria, iti recomanda sa o izolezi daca nu e deja sa nu ai treaba cu sarea de pe drum. Sti ce ECU ti-a dat propietarul la ea nu de alta dar nu e neaparat bine sa intre VTEC -ul mai jos.
(19-03-2012, 22:34)yulasinio Wrote: Bine ai venit pe forum.
Sti ce ECU ti-a dat propietarul la ea nu de alta dar nu e neaparat bine sa intre VTEC -ul mai jos.
-----
Hai hui
Nu stiu exact ce fel de Ecu este, cutia este identica cu cea din fabrica o cutie metalica, nu scrie nimic pe ea, tipu' mi-a zis ca a fost mapat in Ungaria de catre un tip care se pricepe bine, V-tec porneste de la 4000 si altfel face admisia si injectarea combustibilului. Mi-a mai zis si ceva de genul ca daca il montez......trebuie sa invete cifra octanica....ceea ce am si observat imediat dupa montare la inceput variaza mult turatia aleator urca si coboara cateva minute pana se stabilizeaza. Cica foloseste la maxim evacuarea de pe masina, am observat ca face si mai mare galagie cu celalalt Ecu, timpul de raspuns al acceleratiei este mai rapid, Vtec nu loveste asa tare ca la 5800 rot dar accelereaza mult mai bine de la 4000-la 6000 si chiar si peste 6000. De ce nu e bine sa intre Vtec mai repede ?
da da, bine ai venit man, chiar ai o masinuta de invidiat.
ecul din cate mi-am dat eu seama este stock, probabil este rescris.
nu trebuie sa dai jos izolatia din fabrica, trebuie doar dat pesre, eventual aranjat daca e cazul pe undeva. dar asta vezi daca o ridici pe elevator. la mine de ex nu am constatat sa fie cazul.
yula, da-i niste optiuni pentru admisie, stiu ca ai spus ca mugen e alegerea ta, dar ar fi bine sa argumentezi putin, esti cel mai in masura
ECU-ul trebuie sa fie unul mapat daca e in cutia originala, ar trebui vazut cum e mapat ca sa sti daca merge in parametrii.
Daca cobori punctul VTEC nu castigi nimic fara a schimba piese si aici nu ma refer numai la evacuare. B18C de pe ITR sunt duse la maxim din fabrica iar putere peste se extrage foarte greu si cu multi bani.
@Liviu: Sunt numai cateva CAI-uri mai bune fata de OEM iar Mugen este unul dintre ele. Daca nu sunt bani de unul mai bun recomad sa ramana standard, eventual se poate scoate rezonatorul.
Iti recomand sa iti faci un cont pe ITR DC2 si sa citesti, gasesti tot ce vrei tu despre ITR-uri.
dupa ce pui alta admisie va trebui sa faci alta mapare.
din cate stiu eu Vtec-ul se regleaza pe banc, dupa o mapare in contidii reale...acolo cu grafica in mana vezi exact unde il pui in functie de unde castigi mai mult
Sa ai parte de dc2 superba! Sigur softul e facut in chrome, epromul e rescris ! In ungaria sunt ceva mesteri buni....depinde cine l-a facut ! Bafta man si keep up
Cati cai ai castigat in plus cu CAI Mugen sau ti-a scazut timpul de reactie la accelerare ? Copia de la Tegiwa ofera aceiasi performanta? Scuze ca tot pun intrebari prostesti dar numai deacum o sa incep sa cunosc masina mai bine
suspensia e ok, mie imi place f mult cum sta pe drum, nu e hardcore, e civilizata, e rafinata. eu banuiesc ca sunt arcuri eibach, o sa ma uit mai bine cand o sa am ocazia
20-03-2012, 20:24 (This post was last modified: 20-03-2012, 20:38 by Issuuu.)
Chiar nimic nu mi-a zis tipu' de suspensii de la cine am luat-o nu stiu ce sunt, daca sunt cele stock sau altceva. Liviu s-a uitat la arcuri si zice ca par noi
Principala mea grija acum e sa cumpar niste anvelope de vara calumea, pt ca inca umblu cu cele de iarna . Cred ca dimensiunile din fabrica ar fi 195 x 55 R15 . Astea de iarna sunt 195 x 50 R15 , ( ahh am mai primit cadou si doua slick-uri ). Ce marca recomandati ?
@Yula - Crezi ca merita sa-mi iau mai incolo niste jenti pe 17" ? Mie-mi plac astea de 15" foarte mult dar sunt cam mici si cu 17" ar arata mai bine masina . Nu as vrea sa pierd nici din performanta din cauza greutatii rotilor .
Cand m-am referit la suspensie nu am vrut sa zic numai de amortizoare/arcuri ci de bucsi.
Chiar daca sta bine pe drum acuma o sa fi uimit sa vezi cum sta dupa ce schimbi toate bucsile. Poti sa ramai pe amortizoare OEM cu ceva arcuri si e destul.
Primele piese cate le poti cauta sa le pui sus sunt: master brake stopper (tegiwa) si o galerie 4-1 de pe un ITR 98 jdm.