yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Sa numesc thread-ul partea 3
Ieri am fost si am colectat a sasea Honda care intra in familie. Dupa multa cautare online si drumuri la diferite garaje care importa masini, am dat peste exemplarul asta care numai ce ajunses in IRL cu cateva zile inainte sa fie postat pe internet. Pot sa spun ca e cea mai curata masina din cate am vazut. Pe foaia de la licitatie este notat cu 4 la exterior is B la interior. Ca exemplu pentru cei interesati un link care explica un astfel de formular.
Cateva detalii:
Honda Stream RN6 fabricata in 2008
Kilometraj: 98,087KM
Motor: R18A ~140CP conectat la o cutie A/T 5tr + tiptronic
Model: RSZ - Asta vine cu HID's, jante pe 17, discuri fata/spate, proiectoare, fusta fata/spate si praguri - Lista completa
Optionale: Honda HDD Inter Navi, eleron, alarma cu imobilizator, oglinzi incalzite. Singurul lucru care imi lipseste e un cruise control dar vedem cu timpul daca putem adapta unul de pe Civic
Ca si condus nu se compara deloc cu generatia veche. Alta platforma, motor, suspensie etc. Ca veni vorba de suspensie e aproape la fel de dura ca cea standard de ITR, ceea ce pe mine ma incanta foarte mult
Alt lucru care imi place e ca se iniapta mult mai bine, nici nu trebuie sa atingi acceleratia ca se duce singura.
Singurul lucru care nu-mi place e grila fata care cred eu ca a fost optionala si aleasa de propietar. Am sa vad cum fac eu rost de una originala de RSZ.
Cateva poze de sambata trecuta cand am fost sa o vad...
Old v new
Chiar daca e curata, urmeaza o curatare cap coada + ceara sa fie protejata. As vrea sa antifonez usile, planseu pedalier si oalele la roata. Si sa vad ce fac cu sistemul muzical... daca schimb playerul cu Pioneer-ul care il am + difuzoare noi sau numai difuzoare.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ceas arata.
baga macar un CAI acolo sa sune ceva )))
mie mi-a facut minuni la muzica insonorizarea +amplif si set difuzoare capabile cu HU stock.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ca și sunet parcă se aude mai rău în asta în comparație cu cea veche. Într-adevăr am ascultat la radio și nu din o sursă bună. Insonorizare oricum fac pentru că vreau să elimin cât mai mult zgomotul la rulare.
La motor nu fac nimic. Trebuie numai să verific tot să văd ce service au făcut ăia. Las uleiul asta o mie două după care trec pe Motul. Ce să bag 5W40 ?
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
stii japoneza ? o sa-ti prinzi degetele in butoanele alea )
frumoasa masina dar nu-mi dau seama daca chiar e mai mare ca cea veche
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Traduc cu Google translate tot
Ca si dimensiuni pe hartie cred ca e cu 2cm mai lunga si cu 2cm mai joasa. La interior distanta dintre scaunele fata si cele spate e mult mai mare fata de modelul anterior. Cred ca sinele se duc mult mai in spate, asta face ca portbagajul sa para mai mic. I-au ruleta la ea maine si iti zic exact
@Tomi in carte arata 5W30 - 5W40 in functie de vreme si atat.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Cred ca ambele is bune acolo la tine, mie personal 30-ul mi-l ardea type S-ul, dar cu 40 mergea ceas si nu consuma deloc deloc
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Cred ca ma duc pe Motul 5W40, sper sa nu am probleme cu consumul
Sambata am curatat un pic geamurile, le-am facut cu clay iar geamurile fata spate le-am acoperit cu o solutie hidrofoba. Lateralele nu le-am facut pentru ca au urme de apa tare pe ele si nu am avut o lamaie la indemana sa le curat. Am sa revin la ele dupa ce ne intoarcem din concediu. Am mai scos si niste zgarieturi de sub manerele usilor, vreau sa ii fac o detailing cap coada cand am ceva timp.
Am masura distanta dintre scaunele fata si cele spate la ambele modele. La cel nou distanta e cu 2cm mai mare dar asta pentru ca au mutat bancheta mai in spate, asa ca portbagajul e cu 2cm mai mic.
Maine plecam la drum cu ea, revin cu impresii.
Cricul e nou, nout plus sacul in care poti sa pui roata fara sa murdaresti interiorul
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
03-07-2017, 08:38
(This post was last modified: 03-07-2017, 08:40 by Tomi.)
8100 X-cess e un A3 polivalent si se incadreaza in spec-ul european pt R18.
daca nu vrei consum de ulei mergi doar pe filtre de aer Oem / Mann / Purflux
filtru ulei Purflux LS350 .
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Mersi Tomi. Trebuie să verific dacă au schimbat filtru de aer la garaj sau nu.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Ba vreu și eu .....pfff ce faina e ..
Sa va poarte sănătoși că și până acum, dacă ajung prin uk, mai schimb o treaptă și ajung și pe la voi !
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Mersi fain Traiane. Dacă ajungi pe aici poți să-ți iei una cu tine când ai în plan să te duci pe UK?
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Am schimbat filtrul de aer din cabină și am scăpat de mirosul ăla specific de Japonia. Ce soluție să caut pentru antifonat interior? Vreau să fac oalele la roată, ușile, planșeul pedalier. Ceva gen Dynamat?
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
nu prea ai alta varianta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Bă nu fă glume din astea cu mine Dynamat e scump ca naiba, trebuie să existe și alte produse similare la un preț decent
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
16-07-2017, 15:17
(This post was last modified: 16-07-2017, 15:19 by yulasinio.)
Si cred ca am gasit ce cautam, daca nu ma insel acelasi produs a folosit si Laux la Civic.
https://www.deadening.co.uk/products/sil...olume-pack
Trebuie sa masor sa vedem cat trebuie sa cumpar. Ma gandeam sa pun 2mm in usi si 4mm pe oalele la roti, hayon, podea portbagaj
Quote:AN EXCELLENT PRODUCT FOR AUTOMOTIVE SOUND DEADENING
This stuff is pretty much the best sound deadening I have used so far! My current car and my previous 4 cars have always ended up having sound deadening work done on them as I'm a bit fussy when it comes to aural build quality and quietness on the road. I've used many products before including Dynamat, Second Skin and good old Flashing tape! This is by far the best in adhesion and best at getting rid of unwanted noise. Very happy with the outcome and more than impressed with the ease of use of this product. Bonnet, Doors and Bootlid, Underside of rear bench and boot floor are all done! Tempted to remove the roof liner and do the roof too now!
AS GOOD AS THE 'BIG BRANDS'
I've used this alongside more expensive products from the established market leaders and despite my initial reluctance to admit it, this stuff from Silent Coat is just as good. IF (and that's a big if)' it does fall short in terms of performance figures, it certainly isn't noticeable to the human ear. Mass loading is not an exacting science, it is purely adding mass to an object to reduce unwanted vibration, the trick is to do this whilst keeping the weight to minimum. I have deduced that there is very little speaker performance to be gained by covering more than 60-65% of the surface area of a panel with Silent Coat so the 0-60mph figures aren't impacted noticeably. I've fitted it to a particular cars doors, roof and floor and found it very easy to work with. The product is easy to cut with a pair of kitchen scissors and adheres very well to a clean surface. The backing peels off nicely and there is no discernible smell. So, as hard as it is to admit, I've probably been wasting money on the more expensive products. There are probably fanboys out there who may disagree but for myself who generally doesn't get caught up with labels and branding blurb, this is now my product of choice.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
3 kile/m2
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Îi mult sau puțin?
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pt stream nu
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
6kg e mai ușor decât subwoofer-ul tău
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
|