kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
same old ... dupa intalnirea celalalt forum unde am tras putin de masina pe urcarea la balea cand am ajuns acasa zornaia ceva prin toba de mijloc, am zis ca e gata, m-am interesat de ceva fujitsubo/custom insa si-a revenit nu mai face zgomot, asa ca am amanat inlocuirea/refacerea catback-ului pana cand o fi cazul. de cand cu noile descoperiri la NA ca daca vrei max power bagi 3 inch sunt in dubii daca sa imi iau ceva usor mai mic decat 65mm cat am acum (asa sunt astea de la fujitsubo ca as fi vrut ceva silent) sau sa cresc insa ma gandesc ca se duce naibi linistea de tot si inca n-am second car
urmeaza schimbul de ulei, to Fuchs Titan Race Pro S 5w40 si cutie o sa bag ca de flush pentru iarna MTF-ul de il am de ceva timp, si probabil cand se incalzeste la anu sa bag un redline sau amsoil mtf.
tre sa-mi fac timp sa merg sa inlocuiesc si un bec prin consola centrala ... probleme serioase la 18 ani
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Vrem și noi apa....de 2 săptămâni ploua ok, am spălat și eu taiparu' i-am pus covorașe și mai face figuri 1a sonda lu peste ...  că să pot spune că e gata...
O poza de când i-am schimbat actuatoarele de la centralizata
Trimis de pe al meu CPH2305 folosind Tapatalk
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 87
Joined: Oct 2010
|
|
Ce model de la fujitsubo te uiți? Știu unele de nu sunt chiar silențioase
@Toyboy tu ăsta îl ai de mult că nu mai știu?
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
(27-10-2023, 16:01)yulasinio Wrote: Ce model de la fujitsubo te uiți? Știu unele de nu sunt chiar silențioase 
@Toyboy tu ăsta îl ai de mult că nu mai știu?
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk Da, am ceva timp cu el
Trimis de pe al meu CPH2305 folosind Tapatalk
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
@yulasinio - ma gandeam la clasicul rm01a din review-uri pare silent si doar sus in ture face galagie si n-are droning. n-am gasit pe net prea multe filme, greu de zis insa am vazut ca multi il apreciau si pe forumuri ca e decent la galagie si are si flow bun.
@Toyboy - frumoasa negresa sa va plimbati sanatosi! nu stiam ca ai si ep3, ziceai de mx5 si alte usurele  Cum ti se pare acaretul fata de ce ai mai avut? e stock sau ai mai bagat diverse de pe raft?
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
salutare, a venit iarna lumea a intrat inauntru la caldura si ecrane, dati mai des din taste pe aici
a folosit cineva sau stiti pe cineva care a folosit in cutii honda uleiuri de la miller? ma intereseaza asta ca alternativa la redline si amsoil :
https://www.opieoils.co.uk/p-276377-mill...r-oil.aspx
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 87
Joined: Oct 2010
|
|
17-11-2023, 23:02
(This post was last modified: 17-11-2023, 23:03 by yulasinio.)
Cred că oricare dintre cele 3 enumerate merg. Din vremurile de de mult știu că se vorbea de bine despre Miller.
Dar de ce vrei ăsta e recomandat pe Opie Oils
Edit: dă-l în care mă-sa, 18 lire litru?
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
20-11-2023, 19:47
(This post was last modified: 20-11-2023, 19:50 by kinky_boy.)
pai redline si amsoil sunt mai scumpe si nu mai gasesc la noi, iar mtf-ul e bun la uzura normal dar cand se incalzeste bine se subtiaza prea tare si totul devine mai greu de folosit etc. Nici mtf-ul nu e prea ieftin, cam 10 lire
Cred ca o sa-l incerc la anu, schimbat la cativa ani nu cred ca e mare paguba
@Traiane zi man care iti e impresia despre negresa vizavi de restul incercate prin familie?
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
01-12-2023, 02:08
(This post was last modified: 01-12-2023, 02:11 by Toyboy.)
(20-11-2023, 19:47)kinky_boy Wrote: pai redline si amsoil sunt mai scumpe si nu mai gasesc la noi, iar mtf-ul e bun la uzura normal dar cand se incalzeste bine se subtiaza prea tare si totul devine mai greu de folosit etc. Nici mtf-ul nu e prea ieftin, cam 10 lire
Cred ca o sa-l incerc la anu, schimbat la cativa ani nu cred ca e mare paguba 
@Traiane zi man care iti e impresia despre negresa vizavi de restul incercate prin familie? Referitor la uleiuri oricare e ok.
Ep3-ul pentru mine e motor si cutie, restul e plastic mai slab calitativ decât ce a fost pus pe Civic până atunci.... îmi place direcția electrică că e directa chiar daca caseta e proiectata sus pe sasiu, per total îmi place mai mult că și FN2 ul care e mai rafinat !
Daca ar fi sa aleg până acum din ce am avut și am condus Accord-ul gen 7 e cam top calitate fiabilitate etc
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
12-12-2023, 21:38
(This post was last modified: 12-12-2023, 21:39 by kinky_boy.)
am ajuns si eu ieri sa schimb ulei motor si cutie, si sa pun gumele de iarna care arata bine dar sunt din 2015  Surpriza a venit de la faptul ca discurile au cam ajuns la sfarsitul vietii, pe dreapta semnele pentru adunat praf de la placute au inceput sa dispara in unele locuri asa ca in primavara vara vin si discuri noi.
ulei am bagat tot fuchs titan race pro s 5w-40 si au schimbat ambalajul si au schimbat si culoarea, un rosu movuliu ca atunci cand il torni la intuneric zici ca e folosit  am cautat ceva despre asta si am dat peste un canal de youtube din spania cu analiza pentru uleiuri, chiar si site de cumparat @Toyboy poate te ajuta daca nu il stiai deja ( https://compralubricantes.com/
Códigos Descuento: TABERNA)
aparent 5w-30ul este un ulei foarte bun pe partea de protectie, mai slabutz la aditivi si curatare deci nu e de tinut foarte multi km. Ma gandesc ca w40 e cam acelasi lucru, o sa mai urmaresc sa vad daca apare o analiza si pe grade-ul asta, insa eu cu 2-3 completari in 10k km cred ca sunt foarte ok.
Am vazut ca Redline e cel mai bun ulei, unii il folosesc chiar si pe post de aditiv, insa si pretul e pe masura. Ravenol iarasi pare ceva foarte fain, n-am incercat pana acum, dar daca gasesc pe la noi poate incerc data viitoare.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
(12-12-2023, 21:38)kinky_boy Wrote: am ajuns si eu ieri sa schimb ulei motor si cutie, si sa pun gumele de iarna care arata bine dar sunt din 2015 Surpriza a venit de la faptul ca discurile au cam ajuns la sfarsitul vietii, pe dreapta semnele pentru adunat praf de la placute au inceput sa dispara in unele locuri asa ca in primavara vara vin si discuri noi.
ulei am bagat tot fuchs titan race pro s 5w-40 si au schimbat ambalajul si au schimbat si culoarea, un rosu movuliu ca atunci cand il torni la intuneric zici ca e folosit am cautat ceva despre asta si am dat peste un canal de youtube din spania cu analiza pentru uleiuri, chiar si site de cumparat @Toyboy poate te ajuta daca nu il stiai deja (https://compralubricantes.com/
Códigos Descuento: TABERNA)
aparent 5w-30ul este un ulei foarte bun pe partea de protectie, mai slabutz la aditivi si curatare deci nu e de tinut foarte multi km. Ma gandesc ca w40 e cam acelasi lucru, o sa mai urmaresc sa vad daca apare o analiza si pe grade-ul asta, insa eu cu 2-3 completari in 10k km cred ca sunt foarte ok.
Am vazut ca Redline e cel mai bun ulei, unii il folosesc chiar si pe post de aditiv, insa si pretul e pe masura. Ravenol iarasi pare ceva foarte fain, n-am incercat pana acum, dar daca gasesc pe la noi poate incerc data viitoare.
Taberna del motor, foarte fain canalul, fac analize la multe uleiuri și dau și explicații.
Răzvan eu nu mă omor cu uleiuri de cine știe ce marca proprietăți, la mine important e să fie proporțional preț, calitate, uite de exemplu acum in ep3 am Chevron 5w30 A5/B5 luat din Costco la 85€/ bidonul de 20L ....aia vede și Accordul  prefer sa fac două schimburi decât să țin un Ravenol 20k
Trimis de pe al meu CPH2305 folosind Tapatalk
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
da corect sa merite pe ce dai banul, dar depinde si cum folosesti masina, daca mai bagi si vreo alergatura sustinuta de vreo 10 min A5 ala nu cred ca protejeaza prea bine fiind pe zona de emisii consum si intervale lungi.
curios, ep3-ul "foloseste" ulei sau nu completezi intre schimburi?
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Mașina o folosesc pe distante preponderent scurte, azi am făcut 300km dar nu am sărit de 4k rpm...
Am 1.500km de cand am refăcut chiulasa întreaga : semeringuri, ghiduri, supape, scaune, injectoare, și deocamdată nu am consum, bine nu o alerg.
Trimis de pe al meu CPH2305 folosind Tapatalk
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
19-04-2024, 23:29
(This post was last modified: 19-04-2024, 23:44 by kinky_boy.)
Am si eu un un mic zgomot pe la directie cand incep sa misc de volan si la drum denivelat , cred ca sliderul de la caseta si-a dat duhul ... am luat altul, initial voiam sa iau de la tegiwa cel de la SHG motorsport, insa am gasit acelasi lucru la polonezi de la Ksystems, tot din delrin si acelasi design ( ebay link) la 30% din pretul total de pe uk.
Cand am tras de roti pareau si capetele de bara sa aiba ceva joc, desi sunt niste hardrace-uri tinere, o sa vad dupa schimbarea sliderului daca mai e acelasi joc ... as fi dezamagit de hardrace daca este asa, cred ca au doar au sfert din timpul cat au rezistat cele oem si nici n-am mai mers cu masina chiar asa de mult. Oricum ar fi mi-am comandat si ansamblul bieletele de directie capete de bara OEM, separat nu mai exista pe servere la Honda ... o sa vad daca cele de pe masina sunt ok dupa slider si daca e nevoie le schimb altfel le am acolo, ma astept ca dupa 20 de ani sa cedeze si ele
mai trebuie sa vorbesc pt o vaselina de temperatura, pe net oamenii recomanda redline CV2 ( asta) dar parca n-as da atatia bani pt cat am eu nevoie, o sa ma uit de ceva alternativa mai ales ca nici nu o sa fie caseta data jos sa poata baga o cantitate serioasa.
mai era acel rack raiser, insa momentan nu l-am luat, eu n-am avut niciodata probleme cu bumpsteer-ul ... o sa vad daca e cazul, dar am gasit pe la americani un studiu facut de niste studenti la inginerie care arata ca de fapt nu face ce trebuie si pe dinamica chiar poate sa faca lucrurile mai rele, iar oamenii recomandau sa folosesti doar daca ai probleme, altfel risti sa ti le generezi cu rackraiser-ul.
tre sa comand si discuri de frana ca la cel de pe dreapta au inceput sa se stearga canalele de captat praf, au tinut 30K cu pagidurile de track  care am tot evitat sa le schimb din diferite motive si aparent au mancat mai mult din discuri decat unele de strada, dar oricum un kilometraj decent.
cred ca ma paste si un ambreiaj, vad ca am deja 70k+ cu asta din 2014  )) ... s-au cam adunat
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 87
Joined: Oct 2010
|
|
Ești sigur că jocul vine la ăla? Nu era mai bine să o duci la mecanic să o urci pe rampă? La Stream am avut probleme cu tie rod-ul, nu capătul de la roată ci nuca din partea casetei.
Spor la șurubărit
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
pai cu mecanicul am tras de ea, sus pe elevator
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 87
Joined: Oct 2010
|
|
Dă-mi pace că sunt stricat de cap
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Bolala lor bucsa aia la directie, cauta restul de piese de 555, eu am pus pivoți si sunt super, pun bietii pe toyote heavy duty din anii '60 când vor sa le restaureze !  
Trimis de pe al meu CPH2305 folosind Tapatalk
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
sa mai stergem praful
am schimbat bucsa din caseta si bagat vaselina, nu mai sunt zgomote si alte senzatii, comportament normal.
am schimbat garniturile la etrieri (din cauza lor cilindrii nu ieseau la fel, desi au fost noi APracing, si mi-au terminat discul pe dreapta mult mai repede uzand la maxim partea exterioara si cea din interior aproapae noua. Si Liviu a patit la fel cu etrierii noi Brembo, asa ca regula generala chiar daca sunt noi ca sa fii on the safe side trebuie kit de rebuild ca nu stii cat au stat pe raft si daca mai sunt bune garniturile), montat discuri noi de la Reyland si montat DS2500. De data asta a fost curatat bine locul prinderilor portetrierilor pentru ca inainte s-au montat portetrierii direct pe ce rugina etc era acolo si evident ca nu s-au asezat cum trebuie si erau strambi de asta s-a uzat si placuta aiurea, pe diagonala practic). Nici acum nu e perfect dar diferenta muuuult mai mica intre disc si placuta intre capete fata de ce era inainte.
Am pus tot RBF600 .... momentan tre sa mai incerc sa vad daca pot sa mai incerc ceva, la prima franare cand sunt reci tre sa apesi bine de tot pedala ca sa se si opreasca. O sa trebuiasca sa vad dc tine de bedding, am facut unul nu cel mai complet, sau poate de aerisire sau asa e bite-ul initial al placutelor, dar nu pot sa zic ca imi place, pe oem size ds25000 erau ok.
urmeaza ambreiaj, am mers pe Competition oem, la recomandarea lui Liviu fata de exedy oem. am mai luat buji care cred ca de abia la anu le schimb sau cand oi ajunge la cei 75k km si ulei de cutie Torco, poate prin vara pt track. Niste becuri felurite pt bord, comutatorul de pozitie clapete, sper sa fi nimerit de care imi trebuie ca pe original nu am gasit exact modelul, venind cu ceva cablu si nu se mai fabrica cu totul.
altfel masina merge bine, multumit ca intotdeauna
m-am trezit cautand evacuari cu flow si fara zgomot  )) cei de la vibrant au un super quiet, o sa vad pe viitor ce fac, daca schimb doar cutiile care sunt cam arse sau cu totul si trec la 70mm
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 87
Joined: Oct 2010
|
|
Buna treabă. Ciudată faza cu etrierul. Mă gândesc oare dacă era bine construit pe banc și testat cu aer să poți măsura unghiul pistoanelor. Cine știe dacă este un anumit proces care trebuie urmat. Am avut și eu val cu etrierul vara trecută. L-am demontat complet cu o zi înainte să plecăm spre România. Am rupt burduful/ apărătoarea și am pus-o doar de formă. Am ajuns bine în România și am folosit kit de reparație pentru ambii. Trebuie să văd în viitor dacă nu cumva cei de pe FN se potrivesc pentru că nu găsesc nici noi 
RE:tobă, ai îmbătrânit, te dor urechile
Câți km ai acum cu ea?
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
|