This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic Type R Ep3 Milano red



 

pai inainte puteam sa pun usor poze de pe photobucket etc acum cum nu mai e nimic free nu stiu cum sa fac, iar sa o pun ca atasament nush daca face resize singur, ca astea de pe tel sunt mari ... 

altfel nu am nimic impotriva pozelor Icon_smile



Reply



 

Ai două opțiuni, folosești aplicația Tapatalk pe telefon, pozele sunt încărcate la ei în cloud sau dacă nu folosești contul nostru de Imgur, detalii în linkul de mai jos...

https://www.hondatalk.ro/showthread.php?...4#pid43864

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

[Image: 6N8tvza.jpg]
Si cu oem-urile... arata mult mai bine orice janta deschisa la culoare, singura chestie la oem e ca par prea inauntru fata rota buddyclub, dar pt iarna sunt ok.
[Image: qKwOstS.jpg]



Reply



 

Am crezut că-s murdare pragurile nu știam că ai pus stickere acolo.
Merg jantele OEM de iarnă dar trebuie să-ți iei ceva ca lumea de vară.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

și uitasem că e roșie ....trăiam cu impresia că e albastră mașina ta



Reply



 

Icon_smile) pai sunt acolo de la prima poza ca asa am luat-o de la Tom. nu le-am mai dat jos ca sigur erau diferente de nuanta dupa si trebuiau vopsite pragurile. oricum f rezistente, au 15 ani si intr-un loc unde isi iau toata actiunea in freza si sunt ca noi .... aparent lucrurile astea vechi au alta durata de viata.

vizavi de jante, m-am tot uitat pe jdmdistro, e pornit pe telefon doar dau refresh din cand in cand, insa numai jante super late aduc in ultima vreme si cu et-uri ori prea mari ori prea mici, mai conteaza si designul etc.

Sa stii ca rota astea n-au ratat o rotatie ca sa zic asa, sunt destul de usoare (mai usoare ca oem) nu am nevoie sa le indrept in fiecare an, de fapt cred ca o data s-a intamplat de cand le am si nu stiu daca nu ma pacalesc astia cu indreptatul, eu nu prea vad bataile de le zic ei mereu despre toate jantele cand mergi la ei. Au si canal de 7.5 ... doar bronzul nu a iesit cum imi imaginam eu, fiind prea inchis. Nu stiu daca se merita sa dau 7-800-1000 de euro pe altceva in conditiile in care diferenta nu prea se simte vede, mai ales ca nu am incredere sa le cumpar cu atatia bani doar dupa poze. Vedem, stii ca am mai avut tentative cu tine.



Reply



 

ai de mine, am poza si avatar Icon_smile



Reply



 

Așa e cu stickerele, am uitat de ele doar am văzut mașina live de atâtea ori.
Ăia de la JDMDistro aduc și pe comandă. Le zici ce vrei, dimensiuni culoare, și un preț și ei caută în JP. Dacă te uiți și la ei pe FB vezi că au adus și distribuit prin toată Europa și nu numai. Deci nu cred că te înșeală ei.


Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

n-are rost sa iei marca, daca zici că ești mulțumit cu astea !



Reply



 

avem itp inca un an, mai am un singur loc in talon apoi tre sa-l schimb  Icon_lol

n-am reusit sa vad ce e cu zgomotele alea pe spate, tre sa desfac plasticele de la haion sa vad ce e pe acolo ca am impresia ca alea fac zgomot cand se torsioneaza masina sau iau ceva denivelari mai mari, cam asa si cu elementele astea aftermarket, nu prea se mai prind piesele oem asa de bine pe ele ca pe original.

altfel tre sa-mi fac curaj sa schimb rotile de iarna si poate imi iau si eu niste placute de strada ca pagid-urile astea le-am cam chinuit degeaba si ele pe mine cu scartzaitul ... am gasit ceva mintex prin uk la 70 de lire.



Reply



 

La cât mai multe ITP-uri reușite Icon_biggrin la plastice merge să le dai jos și să lipești niște pâslă pe ele în locuri unde atinge tabla și scapi de greieri. Așa am pe ITR pus de cine a modificat mașina în Japan.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

pt prima oara am facut 10k km cu un schimb de ulei, tre sa merg sa-l schimb Icon_smile ... altfel babuta merge destul de bine, estetic cam incepe sa-si arate varsta, lacul tot cedeaza prin diverse locuri. probabil ca o sa fie nevoie de o vopsire, insa imi e urat de operatiunea asta mai ales ca nu prea am incredere in ce se face pe la noi sa nu mai zic de costuri. deocamdata merge si asa.

tot intentionez sa-mi fac o isonorizare diy dar nu-mi aloc timp o data, desi cel mai probabil ca nu stiu exact cum si ce sa fac, tre sa vorbesc cu Liviu mai clar.

am refacut jantele oem de iarna si am curatat si pus buddycluburile la vanzare, deocamdata doar pe un grup pe FB dar cred ca la dau si pe alte canale ca vad ca nu e mare actiune nici pe acolo.



Reply



 

[Image: fbbgkSj.jpg]mi-a venit si mie un nou filtru de aer, Amsoilul conform specificatiilor si-a trait viata (4 ani sau 100k mile), eu am depasit perioada insa mult mai putine mile Icon_smile . Am gasit AEM dryflow la noi la un pret super bun, asta in conditiile in care am mai incercat de 2 ori sa-l cumpar o data la tegiwa de bf si n-a venit 2 luni si am renuntat si acum gasisem ceva pe la 60 de euro prin estonia, insa dupa ce am platit mi-au returnat banii ca aveau preturi vechi pe site si era prea mare diferenta sa o acopere. Am iesit super ieftin si daca dupa montaj e cum trebuie (nu este exact modelul de a venit cu CAI-ul, insa e cilindric, diametrul intrarii e acelasi iar la lungime are vreo 2 cm in plus, cred ca incape fara probleme) mai iau unul sa-l am de schimb mereu.

tre sa comand acum si solutie de curatat si am rezolvat pe viata cu filtrarea Icon_biggrin me happy!

am mai comandat un carenaj de plastic pe fata dreapta, insa a venit deja fisurat si am renuntat la el, ca nu mi-a placut nici forma plasticului, desi plasticul parea foarte rezistent si gros. sa vad daca gasesc unul din dezmembrari la un pret decent, daca nu mai incerc alta firma.

am luat si un schimb nou de Fuchs Race Pro S 5w40 urmeaza sa fac si schimbul, desi ma gandesc ca daca nu ma duc la track cu cat mai completat pana acus , vreun litru ar trebui sa mearga fara greturi si sa-l fac mai la toamna inainte de sezonu rece.

cutia am sarit-o data trecuta insa cred ca o sar si de data asta, am redline mtl insa n-a vazut track si pt uz normal de strada n-are nimic la 20k km.

m-am speriat cand m-am uitat pe kilometraj (il tin de obicei pe temperatura de afara, singurele informatii digitale pe care le ofera masina mea Icon_biggrin ) si am trecut de 144k km, multi rau Icon_razz . Nu stiu de ce dar mi-as dori sa fiu tot pana in 120k km

mai avem diverse banalitati de rezolvat dar mergem strong inainte.



Reply



 

am dat ieri o ceara proaspata asa ca pentru iarna, de abia acum vine si o sa fac si un drum la munte. am bagat-o la adapost pana plec. 

filtrul de admisie n-a intrat chiar la fix, sunt in plus vreo 2-3-4 mm ca sa se aseze bara perfect, deocamdata a ramas asa inca de asta vara dar altfel e numai bun, cred ca o sa mai iau unul sa fie acolo, ca solutie de curatat n-am mai luat.

zgomotele pe spate veneau de la bara stabilizatoare, aparent n-au fost stranse foarte bine piulitele de la bridele de vin peste bucsi si se slabise si de acolo zgomotul. mi s-a recomandat sa le fac refresh si pe spate si pe fata asa ca am luat si montat deja un hardrace-uri, toate bune fara zgomote.

am luat un set nou de ds2500 placute pentru fata si am vrut sa le schimb la inceput de iarna ca sa mai salvez din pagiduri pt track, insa le-am lasat asa ca sunt ceramice si pentru iarna sunt mai bune ca nu absorb apa si nici nu merg eu cine stie ce.
mai vedem la primavara.



Reply



 

Ai facut-o tu sau ai dus-o la tratament?

Suruburile alea de obicei se pun cu Loctite si se strang la parametrii, plm de ei mecanici.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

@yulasinio n-am facut-o ca n-am conditii. da, probabil ca din cauza ca nu au fost stranse cum trebuie. 

am bagat zapada la greu saptamana trecuta, am avut nevoie de ajutor ca ramasesem blocat printr-o parcare la straja ca era zapada macerata si nu aveam tractiune aproape deloc chiar si cu diff-ul blocant. Si gumele au vreo 5 ani cred ca nu mai sunt chiar ce trebuie pe zapada/sau nici nu or fi fost ca am mai avut lipsa de aderenta si pe zapada proaspata la deal cu viteza mica/plecare de pe loc sau prin parcarea pensiunii.

am prins si o seara cu zapada proaspata pe strada, ningea atat de tare ca s-a pus strat in 10 min si m-am dat cu frana de mana prin giratorii ca nu era nimeni Icon_biggrin

am si spalat pe sub ea de mi s-a urat ca a fost mult nisip si sare pe la munte. ar fi bune spalatorii cu o rampa/groapa sa poti sa speli masina pe dedesubt sa vezi ce faci si sa dai clatesti peste tot.



Reply



 

De obicei majoritatea spalatoriilor automate cu perii au program de spalare pe sub ea.
Eu unul nu as umbla asa mult cu ea iarna la conditiile ce le aveti acolo. Atatea riscuri iarna pe drumuri, de la sare/nisip, blocuri de gheata, gropi ascunse etc. etc. Oricum CTR-ul tau este mai ok fata de ITR care e jos din toate pozitiile, risti sa devii plug Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

A fost ok peste tot fiind drumurile curatate mereu, doar in parcarea din varf nu era ok. Foarte multa sare, la 2 sapt am verificat ulei una slta si am vazut ca aveam si pe la motor multa sare. N-am rezistat tentatiei si am curatat compartimentul motor la spalatorie care e cu presiune. Am acoperit eu ce stiam.cu probleme si am dat mai de la.distanta ... s-a curatat luna. Am mai curatat si pe sub o tura si la pasaje si surpriza checkengine dupa cateva minute.
Am fost la un tester, sonda lambda si-a dat sfarsitul dupa 18 ani. Am pus un ngk la juma de pret fata de denso oem. Parerile au fost ca a crapat din pura coincidenta nu de la spapat.
Am trecu si eu de 150k si merge strong  Icon_biggrin



Reply



 

Sarea aia intra peste tot, ar trebui spalata dupa fiecare iesire. N-as rezista, mai bine o alta masina si daca e inchiriata pentru o zi.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

@yula - la noi nu mai ninge ingheata ca pe vremuri si din cauza asta la campie intr-o iarna daca dau cu material antiderapant (care teoretic ar trebui sa nu contina sare) de cateva ori pe iarna e mare lucru. In schimb la munte unde ninge si sunt inca temperaturi negative mereu se da cu sare. Eu am prins ca am fost special pentru zapada sanius si schi si e normal sa dea pe acolo ca e nevoie. Si s-a mai nimerit ca in weekendul cand m-am intors sa fie un ciclon masiv de precipitatii si am prins si pe la craiova-slatina o bucata cu ceva ninsoare si au dat si pe acolo, in rest toata iarna totul a fost doar apa curata.

cand m-am intors la bucuresti seara era frig bine, sub -5 grade ca era numai gheata pe jos la spalatorie, dar chiar si asa am spalat-o pana am inghetat eu si apoi parcare acoperita Icon_smile 

stiu ca cel mai bine e sa nu o scot deloc si pana anu asta chiar asta am facut, dar acum s-a nimerit sa ninga in fiecare zi in zona unde am fost.

m-am uitat acum cand am schimbat sonda pe sub ea, pe la pasaje, praguri, aripi si pare totul curat, nici urma de a sare sau zeama alba uscata. vine primavara, cateva drumuri pe ploaie si se scurge tot dc mai e ceva. oricum arata super bine pentru 18 ani, fiind si sigilat dedesubtul .... am vazut un civic fn din 2007, era pe elevator, era varza, culoarea generala "ruginiu" desi parea sa fie de suprafata totusi Icon_biggrin

mi-am mai comandat inca un filtru AEM, sunt asigurat pe viata cu filtrarea Icon_biggrin    



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.