long time no post
in principiu lucrez la cateva customizari dar voi reveni cu updateuri in curand odata ce totul e pus la punct. am in desfasurare construirea unui traseu custom de admisie pe stilul "ram air" care sper sa fie ceva mai bun decat un simplu cold air.
pana una alta va las un sneak peak in garajul hondarilor timisoreni
[/QUOTE]
Intr-un final am reusit si asta....
ECU este unul USspec (PNF) intalnit pe civicurile SI care vin cu o cutie in 5 trepte, nu 6 cum este cazul meu. Asta inseamna ca ecu nu are acel "reverse gear lock selenoid" care m-ar impiedica sa dau dintr-o oarecare greseala imposibila din treapta 5 in R, siguranta ne mai fiind actionata odata ce masina trece de 40 la ora. Din punctul meu de vedere este imposibil sa dau din 5 in R. Se poate remedia totusi problema prin legarea sigurantei la unul din cele 3 iesiri auxiliare si atunci totul revine la normal.
Trebuie totusi intervenit pentru modificarea unor fire pentru trecerea de la modelul US la cel EU. Revin cu poze de la operatiune.
Acuma mai astept sa gasesc un RBC la bani decenti si trebuie sa ma decid pe ce clapeta de acceleratie (70 mm) merg.
De la colegul STI am colectat...
...de care sunt foarte multumit de calitatea/greutatea materialului. Este un roll-bar Wiechers in 6 puncte care odata ce remediez o mica problema, intra la vopsit (albastru probabil) si montat pe masina.
In rest, piesele pentru admisie sunt pe drum, radiatorul este WIP. Sper sa se termine toate cat mai repede si sa ma apuc de pus totul frumos la loc