This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic Type R EP3



 
#1

Salutare tuturor

Cred ca majoritatea userilor stiu masina de pe alte forumuri, etc asa ca voi sari peste partea de poveste/introducere si voi trece direct la subiect.

So....2005 Civic Type R


Spec:

Exterior:

Rota Torque in green

Engine:

AEM CAI
DC Sports exhaust manifold
Buddy Club Spec III cat-back
Energy Suspension engine mounts inserts
Exedy Stg1 clutch
Hybrid Racing shifter cable bushings

Suspension:

XYZ Coilovers
OMP strut bar

Brakes:

Ferodo DS2500 pads
HEL steel brake lines
Motul RBF 660

Interior:

Sparco Sprint drivers seat
3 point harness (driver + passanger)
Stripped Thumbsup


Cam acestea ar fi. Peste iarna masina intra putin la hibernare si pana la primavara vreau sa mai schimb una alta Icon_wink

2-3 poze putin mai vechi.



[Image: th_jdm-2.jpg]


[Image: th_2-1.jpg]


[Image: th_DSCF8950copy.jpg]



Reply



 
#2

Bine ai venit pe forum man.

Arata bine masina mai ales cu jantele vopsite verde. Cum se comporta suspensia ca nu am avut sansa sa te intreb?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Jantele alea verzi arata extraordinar, le lasi asa sau e doar o modificare de moment?

bafta!
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#4

@yula: bine te-am gasit man. arata foarte bine noul forum si sper sa creasca si sa se dezvolte mai mult pe aria de honda modding / racing decat Biggthumpup

cat despre suspensie ma declar multumit sincer. bine...acuma nu prea am cu ce sa le compar decat cu suspensia stock si arcuri fata de care diferenta este sesizabila in bine. am apucat sa merg doar la o sesiune de "track" de cand le am pe masina dar am facut diverse viraje pe diverse drumuri si se tine destul de bine. cand vor obosi voi trece probabil la ceva mai cu "rezonanta" sa vad atunci ce si cum... Icon_wink

@dragostan: multumesc man, jantele verzi pot spune ca au fost o chestie de moment / anotimp frumos. peste iarna, daca nu le vand, vreau sa revin la culoarea lor initiala (alb) si sa caut un set de prezoane frumoase albastre care sper eu ca vor da bine cu scaunul care este si el albastru Icon_smile





Reply



 
#5

mi-ai dat idei. nu stiu cum ar da pe rosu, o sa ma joc in photoshop Icon_biggrin
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#6

mah Corse, Type R-ul tau e cel mai fain dintre toate ce le-am vazut. Aspect/Sunet = 10/10 Biggthumpup
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#7

nu stiu de ce vrei sa renunti la verdele din jante, masina ta e deosebita si nu in sens rau Sniper2
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#8

mutumesc baieti :">
pe verdele din jante m-am gandit sa-l schimb pentru ca m-am cam plictisit de el + ca peste vara au mai aparut honde in timisoara cu jante verzi ba chiar am vazut un matiz gri cu jante de tabla verzi. oh well...vedem ce iese pana la urma Icon_wink


....intre timp, mai exact de 2-3 saptamani am schimbat cat-backul Invidia cu unul Buddy Club Spec III. alt sunet si ceva flow de gaze mai lin fata de Invidia. momentan nu am nici o filmare de actualitate dar it will come soon



mai adaug cateva poze din August de la track.


[Image: dscf9724.jpg]

[Image: dscf9756.jpg]

[Image: dscf9757g.jpg]


..... si cateva filmulete ca prea era static topicul Icon_smile)


iau bataitza de la un czt bine dotat



vs remapped Leon Cupra



vs Toyota Corolla TS



vs friends CTR



iesirea la Hungaroring din August (cateva lap-uri)



pfff...hai ca am fost luat de val cu atatea filme Screwy










Reply



 
#9

Imi place filmu de pe track Icon_cool
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

imi place a 2-a poza in care pisicuta era pe cale sa se rastoarne in viraj Icon_wink
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 
#11

da da, si eu m-am amuzat teribil la faza aia :icon_yikes:
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#12

Pai cu jantele alea pe 20" si cu ceva arcuri de -60mm la ce sa te astepti Rollinglaugh
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#13

(22-10-2010, 02:21)yulasinio Wrote: Pai cu jantele alea pe 20" si cu ceva arcuri de -60mm la ce sa te astepti Rollinglaugh
Lasa, dom'le, c-asa-i frumos. Nu stii vorba din batrani "cool cars run faster - it's a scientific fact"? Icon_smile

Nu, nu gasesc a fi cool acea masina.





Reply



 
#14

Ba te supara soarele la Arad Icon_lol



Attached Files Thumbnail(s)
   
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

Icon_lol putin din vatanen in all of us. revin cu poze



Reply



 
#16

Da, da acum data mare Icon_razz
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#17

long time no post Icon_sad


in principiu lucrez la cateva customizari dar voi reveni cu updateuri in curand odata ce totul e pus la punct. am in desfasurare construirea unui traseu custom de admisie pe stilul "ram air" care sper sa fie ceva mai bun decat un simplu cold air.
pana una alta va las un sneak peak in garajul hondarilor timisoreni Icon_smile

[Image: hsn.jpg]

[Image: hsn3.jpg]

[Image: hsn2.jpg][/QUOTE]



Intr-un final am reusit si asta....

[Image: hondata.jpg]

ECU este unul USspec (PNF) intalnit pe civicurile SI care vin cu o cutie in 5 trepte, nu 6 cum este cazul meu. Asta inseamna ca ecu nu are acel "reverse gear lock selenoid" care m-ar impiedica sa dau dintr-o oarecare greseala imposibila din treapta 5 in R, siguranta ne mai fiind actionata odata ce masina trece de 40 la ora. Din punctul meu de vedere este imposibil sa dau din 5 in R. Se poate remedia totusi problema prin legarea sigurantei la unul din cele 3 iesiri auxiliare si atunci totul revine la normal.
Trebuie totusi intervenit pentru modificarea unor fire pentru trecerea de la modelul US la cel EU. Revin cu poze de la operatiune.

Acuma mai astept sa gasesc un RBC la bani decenti si trebuie sa ma decid pe ce clapeta de acceleratie (70 mm) merg.


De la colegul STI am colectat...

[Image: roll.jpg]

...de care sunt foarte multumit de calitatea/greutatea materialului. Este un roll-bar Wiechers in 6 puncte care odata ce remediez o mica problema, intra la vopsit (albastru probabil) si montat pe masina.

In rest, piesele pentru admisie sunt pe drum, radiatorul este WIP. Sper sa se termine toate cat mai repede si sa ma apuc de pus totul frumos la loc Icon_smile



Reply



 
#18

putina mobilizare...prinde bineIcon_biggrin




Reply



 
#19

Se vede ca se lucreaza de zor la TM. Hondata e mapata sau folosesti ceva harta de pe net?
Spor la surubarit si asteptam update-uri Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#20

Bravo Baietzi! Biggthumpup E placut sa vezi atatea masini la un loc ... Icon_smile

Apropo cand mai datzi vre-o intalnire prin TM ? Confused Ma gandesc ca dupa ce se opreste ninsoarea snow



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.