This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic '94 EG3 D13b2



 
#1

Salutare
Incepand de anul trecut din septembrie sunt posesorul unei Honda Civic EG3 din '94 cu motor D13b2 75 hp. Masina a fost luata cu 175000 km de la Orastie iar acum are 177000 km.
Am inmatriculat-o la inceputul anului avand parte de cateva peripetii (lipsa documente etc). Masina a iesit la rar Euro 2 si in afara de ceva probleme la frana de mana este impecabila (ma refer la partea mecanica)
Masina este ca sa zic asa "my guilty pleasure" avand planuri mari cu ea care sper in timp sa se concretizeze(incet incet)
Astfel am avut in plan ca anul acesta sa ii reconditionez caroseria avand in vedere ca vorbim despre o masina ce are 18 ani.
Aproximativ cu doua luni in urma m-am apucat de treaba si in acest moment pot sa spun ca rezultatele incep sa se vada. Din pacate masina a fost lovita pe partea dreapta spate fiind facuta rapid sa poata fi vanduta ( nu aveam de unde sa stiu cand am luat-o...no comment)

Ce s-a facut la ea:
Inlocuire aripa dreapta spate
Inlocuire haion
Reconditionare stalp stanga fata
Contra aripile sunt de dacie si au fost sudate de partile bune dupa ce s-au decupat partile terminate de rugina (a fost cea mai buna varianta)
Pragurile reconditionate pe o portiune de aprox 5 cm (am avut noroc ca nu erau roase de rugina)
Caroseria tratata cu oxid de zinc, teroson si ceara plus vaselina impotriva apei condensului si ruginei
Masina fost slefuita dupa ce s-a aplicat sprit fuellerul pana a devenit foarte fina dupa care s-a aplicat vopseaua-new indy yellow Y65P (vopseaua se aplica in trei straturi)
Va las pe voi sa apreciati calitatea lucrarii si orice feedback este bine venit!

[Image: 6da681bb-5e1c-9a81.jpg]
[Image: 6da681bb-5e3a-71ed.jpg][Image: 6da681bb-5e50-6a39.jpg][Image: 6da681bb-5e70-c0e7.jpg]
[Image: 6da681bb-5e82-1c76.jpg]
[Image: 6da681bb-5f26-d857.jpg][Image: 6da681bb-5f3a-9c4c.jpg]
[Image: 6da681bb-60cf-4475.jpg][Image: 6da681bb-60e8-a7fc.jpg]
[Image: 6da681bb-6105-61e7.jpg][Image: 6da681bb-6288-c854.jpg]
[Image: 6da681bb-62e1-864a.jpg]
[Image: 6da681bb-6302-08a0.jpg]
[Image: 6da681bb-6331-80ad.jpg]
[Image: 6da681bb-634d-5f76.jpg]
[Image: 6da681bb-6371-1fe3.jpg]
[Image: 6da681bb-6392-621b.jpg]
[Image: 6da681bb-63bb-2ccb.jpg]
[Image: 6da681bb-63e2-f9b4.jpg]
[Image: 6da681bb-6405-60da.jpg]
[Image: 6da681bb-6422-5aba.jpg]
[Image: 6da681bb-643f-9046.jpg]
[Image: 6da681bb-6455-c342.jpg]
[Image: 6da681bb-646b-1122.jpg]
[Image: 6da681bb-6480-40c3.jpg]
[Image: 6da681bb-6497-d8d9.jpg]
[Image: 6da681bb-64d4-da5a.jpg]
[Image: 6da681bb-64e7-e2f2.jpg]
[Image: 6da681bb-64f7-02cf.jpg]
[Image: 6da681bb-6507-cc9e.jpg]
[Image: 6da681bb-6514-cd94.jpg]
[Image: 6da681bb-6526-5563.jpg]
[Image: 6da681bb-6533-914f.jpg]
[Image: 6da681bb-6541-b4f3.jpg]
[Image: 6da681bb-654d-7da4.jpg]
[Image: 6da681bb-655c-4b87.jpg]
[Image: 6da681bb-6568-acc4.jpg]
[Image: 6da681bb-6614-d8ec.jpg]
[Image: 6da681bb-6622-055a.jpg]
[Image: 6da681bb-6631-da04.jpg]
[Image: 6da681bb-663f-c78e.jpg]
[Image: 6da681bb-664e-9345.jpg]

Sent from my LT26i using Tapatalk 2



The following 1 user says Thank You to ctrnovice for this post:
  • Nipponcars
Add Thank You Reply



 
#2

Oho, un thread care merita urmarit pentru dedicatia avuta in a restaura o masina asa veche. Felicitariile mele si bafta in continuare in ceea ce faci.

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

bai, a iesit bine colajul Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

I-am urmarit evolutia in partea cealalta si trebuie sa spun ca-s impresionat. Daca faci si cu interiorul ce-ai facut la exterior... platesc la kilometru sa ma plimbi cu ea Icon_smile
Felicitari!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#5

lucrat frumos, arata bine Icon_smile daca tu esti multumit nu mai conteaza ce zic restu. acum ca ai facut-o frumoasa ce urmeaza, ca as zice ca asta e partea interesanta.
dai jos k20 de pe ctr?Icon_evil



Add Thank You Reply



 
#6

Interiorul ar fi cam urmatoarea etapa; la tablaraie avand in vedere ca masina a fost cheala nu s-a umblat pentru ca nu a fost nevoie...a fost tratata doar cu anticorozive...in mare ma gandesc sa schimb mocheta scaune bord cam tot Icon_smile

Motorul e deja hotarat si va fi ori un B16 de pe un SiR sau daca vor fi fonduri un B16B. Nu pun K20 pentru ca nu am nevoie de asa ceva; eu nu ma duc la curse si am nevoie de un motor care sa fie cat de cat zvelt si sa-mi ofere o garda la sol acceptabila.

Am uitat sa precizez ca cine vrea detalii in legatura cu serviceul preturi locuri de unde se pot procura materialele, poate sa apeleze cu incredere la mine.

Sent from my LT26i using Tapatalk 2



The following 1 user says Thank You to ctrnovice for this post:
  • Nipponcars
Add Thank You Reply



 
#7

Daca ne-ai putea da un pret pentru lucrare... Icon_biggrin

Revenind la interior: mocheta s-ar putea spala. Pe fostul meu EG s-a spalat si a iesit extrem de bine. Era gri, nici macar neagra. Evident, nu-i ca noua, insa arata mai bine decat aia de pe un Logan cu doar 500km Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#8

poate te gandesti la un b18, si eu initial eram super multumit cu b16, acum trag cu ochiul la un b18....nu sunt decis dar ma cam bantuie ideea.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#9

care-i treaba cu garda, vrei sa te duci la munte cu ea? Icon_smile
dupa cat ai umbat sa modifici fn2-ul sigur dupa ce o faci asa o sa vrei ceva in plus si mai bine de la inceput decat bani cu caruta dupa aia pentru niste cai frumosi

spor Biggthumpup



Add Thank You Reply



 
#10

Sa le luam pe randIcon_smile

Pretul a fost la lucrare, 4000 Ron cu vopseaua stoc 5500 ron cu vopseaua Y65P (pretul pentru vopseaua asta pe L este de 340 ron si au intrat cam 5 L pe masina; s-a folosit vopsea Debeer si lac Standox)
La pretul de mai sus se adauga suma de 400 Ron pentru piesele de la dezmembrari plus 230 ron sprayurile cu ceara;
Acum nu stiu pentru altii cum e si nu vreau sa jignesc pe nimeni dar mie mi se pare excelent pretul in conditiile in care un service mi-a dat un pret de 2300 Eur iar asko in jur de 3800 eur...sincer va zic ca m-am speriat la inceput :huh:

Motorul de Aerodeck de 1.8 ar fi o varianta si chiar decenta la pret...vedem, bani sa fie. Tu cred ca te gandesti la Integra dar e scump un astfel de motor si eu il prefer pe cel de Ek9 celui de Integra.

Cu modatul FN2 ului mi-am propus sa ma cam opresc; in afara de Flashpro si galeria de evacuare la un anumit moment nu cred ca o sa-i mai fac ceva. Sunt bucuros ca i-am luat si jantele TD si arata si merge foarte bine masina. Pana la urma datorita faptului ca lumea nu s-a inghesuit la masina avand in vedere ca am avut-o la vanzare sau au venit cu oferte de genul 8000 eur m-am hotarat sa o pastrez si CTRica va ramane masina mea de familie; in aceste conditii masina e mai mult decat ok cu toate modificarile pe care i le-am facut Icon_smile
Raman la parerea ca un B16B ar fi mai mult decat suficient pentru EG si pentru ce am nevoie. Cu 3000 eur cat e un k20 fac un B16B sa-i depaseasca puterea si imi raman si bani...e de discutat cand se va pune problema de swapIcon_smile

Sent from my LT26i using Tapatalk 2



Add Thank You Reply



 
#11

Nu vreau sa iti tai din aripi dar un B16B este inferior unui B18C toata ziua, iar asta nu spusa numai de mine ci de propietari de EK9. In plus de asta cred ca iti va fi mai greu sa gasesti un B16B decat un B18C dupa cum e piata.
Dar acum fiecare isi modifica masina dupa cum crede de cuvinta si dupa buget.

Bafta Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#12

Mult a fost putin a ramas; foarte fain proiect, te-am urmarit si eu si am ramas impresioant de tot ce faci pentru batranica; culoarea imi place foarte foarte mult, e "speciala" pe masina asta.
Mult spor in continuare, poate la anul vii la un meet Hondatalk cu ea Icon_biggrin.



Add Thank You Reply



 
#13

Pozele de astazi...sunt si putin suparat deoarece lipul de Type R pe care l-am luat nu se potriveste pe masina...mai incercam ceva maine si daca nu merge il vand posesorilor de Ej sau Ek

[Image: 592b7929-d4a0-8ca9.jpg]
Patronul uitandu-se la munca baietilor...
[Image: 592b7929-d4d0-aafe.jpg]
[Image: 592b7929-d4dc-8e4b.jpg]
[Image: 592b7929-d4e8-6208.jpg]

Sent from my LT26i using Tapatalk 2



Add Thank You Reply



 
#14

De minune a iesit, un set de jante si e rezolvata la exterior.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#15

la Buddy Club-urile SF m-am gandit...pareri? sugestii?
de asemenea vreau sa o mai cobor putin...daca ii pun jante de 15" cu cauciucuri de 195/50(55)/15 cam ce arcuri s-ar potrivi...unele care ar cobori masina cu 4 cm ar fi ok? sau trebuie mai mult?

[Image: 45528buddyclubsfchallen.th.jpg]



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.