Un SALUT cu respect stima la toți si la toate persoanele de aici din foro !
Am sa încerc sa mă prezint încetul cu încetul .
Acum 6 ani am cumpărat aceasta mașina pentru fiabilitatea mărcii si a motoarelor Honda, istoria acestei mărci , controlului de calitate japonez care lăsa de dorit in Europa sau in multe mărci, si de cind eram in tara miam dorit ca prima mașina a mea sa fie HONDA,asa si a fost.
Spre surprinderea prietenilor mei a fos ca am ales Honda si cum de am ieșit din linia sau tradiția pe care o avem in afara cit si in tara de nu a-mi cumpara un VW,BMW, A6........etc.
In afara țării deja ne recunosc după mărcile mașinilor "acesta e romin sigur " (aceeași mentalitate , dacă vecinul sia luat Passat eu îmi iau A6), asa ca eu spre deosebire nu am luat moda turmei.
In toți acești 6 ani nu am fost nevoit sa schim măcar un bec, cu excepția reviziilor oficiale si schimburilor de cauciucuri. Am ales motorul diesel deoarece merg in vacante prin tara si Europa si cu banii economisiti mai pot face schimbări si mici modificări la masinuta , dar totul in limita posibilitatilor . Motorul diesel cu care este equipat Accordul 30th a fost nominat unul dintre cele mai bune motoare diesel in acel timp si cu premii.
De multe ori , prietenii mei ziceua ca e motor pe benzina de silentios ce este , fără acele vibratii si acel sunet de diesel pe care le au majoritatea marcilor cu motoare diesel.
Am făcut mai multe schimbări de design ca de preparare , dar in curind vreau săi fac o resoftare si sa o pun de la 140 CP cit are , la 170-175 CP.
Ca sa nu o mai lungesc o sa pun câteva fotografii de aceasta trotineta pe care o dețin
chiar daca motorina nu se bucura de aprecierile mele, ai un exemplar f reusit, iar felul cum ai ajuns la ea coincide cu trairile mele in acele vremuri.
Mersi mult pt aprecieri Liviu , fiecare cumpara ce poate sau cit îl duce punga , deoarece problema nu e numai sa o cumperi ci si a întrețineo si ai da de mincare.
13-08-2013, 09:20 (This post was last modified: 13-08-2013, 09:24 by danylson.)
Mersi kinky , incerc sa o pot mentine asa de ingrijita dar in limita posibilitatilor. As mai face cite ceva la ea , dar soția e mai ceva ca radarul cind cumpăr ceva pt mașina , asa ca pe primul plan familia .
Daca n-ai schimbat nimic la ea pana acum se datoreaza si faptului ca a avut parte de drumuri bune si, bineinteles, de grija proprietarului.
Mie mi-a placut cum trage motorul asta si are si consum decent pentru un asemenea gabarit.
Sa te bucuri de ea in continuare!
Este flexibil , si cum masina e ft joasa ,mă ajuta mult la borduri , bumperele de limitare a vitezei .....etc,dar si ca estetica.
Mersi mult pt aprecieri man !!
Dar vroiam ceva mai dur , un tip lip frontal , ceva de genul care o sa pun in poza mai jos . După multe căutari si cenversatii cu alți colegi din State spre exemplu mi-iau recomandat un lip de Seat Leon FR care se ajusteaza ft bine la Accord.
Aici fotografii:
-asa mi-as dori
-acesta e acel lip de Seat Leon sau cupra
După multe căutari am găsit ceva mult mai bun , chiar dacă e un pic mai scump , un lip de Subaru Impreza WRX STI 04-05, care miau zis mai multe persoane ca pe Accord vine ft bine si nu e de mult de munca.
Aici fotografii
Am vazut mai multe replici pe niste site-uri din Turcia, insa nu am idee daca sunt din plastic sau fibra de sticla. Eu nu ma prea omor dupa cele din fibra de sticla.
Altfel, am vazut un CL7 EuroR in Galati, cu numere de Irlanda, rosu inchis, cu multe apendice aerodinamice. Arata masina foarte, foarte bine.
Rolul splitter-ului aluia sau lip este, in cele din urma, aerodinamic.
Ma voi uita pe site-urile de care vorbeam mai sus si le voi posta.
http://www.eliftuning.com/Honda/Accord-188#.UgpzrNIW0ca
Cum mai gasesc, trimit.
Buza inferioara nu e chiar ce cauti tu...
Pe de alta parte, daca vorbesti cu turcul, vei afla cu surprindere ca-ti poate face rost de aproape orice. Produsele sunt ok din punct de vedere calitativ.