This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Galerie de evacuare - Toda,CPL,TDI,Circuit sports,etc



 
#1

M-am hotarat sa-mi achizitionez galeria de evacuare pt fn2,doar ca nu sunt foarte hotarata pe care sa-i aleg..Toda e Toda...sunt foarte scumpi (1600e) nu stiu daca dai bani pe performanta sau pe firma mai mult..CPL am auzit lucruri ok/castiguri decente (pret o idee mai decent ca Toda 1100e),Circuit Sports abia au aparut..in iarna 2010 si sunt o copie a celor de la Invidia pt civic-ul SI...si par ok din poze..n-am vazut grafice de putere inca(700e)..Ar mai fi TDi care a scos pe dyno mai bine ca Toda..dar nu stiu preturi etc Icon_biggrin Spoon urmeaza sa-si scoata galeria de evacuare la vanzare..momentan au scos catback-ul care e 1600lire..deci si galeria de evacuare o sa sara cu mult! Mugen nici nu intra in discutie..2500lire..niste preturi aberante Icon_smile)
Astept si parerile voastre referitoare...

v-am atasat si poze cu galeria de evacuare de la circuit sports.


Attached Files Thumbnail(s)
               



Reply



 
#2

Chestia e ca nu conteaza cum arata galeria/sudurile pe exterior, conteaza foarte mult cum arata pe interior pentru ca pe acolo trec gazele. In una dintre pozele postate de tine se vede chiar la intrare in galerie cum sudurile parca nu par perfecte (ma refer la interior)

E greu de ales pe FN2 pentru ca nu prea ai de unde sa laegi iar piata second e aproape inexistenta. Sincer nu cunosc foarte bine FN2-ul dar stiind DC5-ul orice galerie dintre cele enumerate mai sus cred ca este mai buna ca una standard impreunate cu un cat back bun eu vad un 10CP Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

daca iti galerie TDI o sa ma cracacanez de ras Rollinglaugh

Eu as lua CPL, pana la urma masina asta e facuta in anglia, ei au fost cam primii care s-au ocupat de ea cu adevarat.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#4

Apropo ca mi-am adus aminte s-a gandit cineva sa schimbe galeria de admisie pe K20Z4? As fi curios cum ar da o galerie RBC pe motorul asta.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

http://www.risingsunperformance.nl/spoon...c-fn2.html sau cea de fd2 face minuni Icon_smile e si galeria de admisie pe lista Icon_smile)



Reply



 
#6

Galeria RBC a venit standard pe modele 06 Civic SI si Accord Euro R si probabil o poti comanda si in romania la Honda daca ai numarul.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.