This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Eroare frana si ABS la CRX Del Sol



 
#1
Smile 

Am urmatoarea problema la Del Sol (an 1993, b16a2): Mi se aprind cele 2 becuri de frana (!)(P) in mers, dupa care se aprinde si becul de ABS.

Cateodata se sting la repornirea motorului, cateodata nu. Se sting dupa un timp ... si se reaprind dupa alt timp Icon_twisted. Dar oridinea e aceeasi: prima data becul de frana, apoi cel de ABS la maxim 1 minut.

Am facut diagnoza “cu agrafa”, iar codul de eroare este 21 = Hand Brake.

- Am resetat calculatorul de ABS, am scos siguranta mare, apoi pe cea de 15A (cum zice manualul). Se reseteaza dar reapare dupa ceva timp.

- Am scos mufa de la frana de mana .... eroarea rezista.

Lichid de frana am, placute am schimbat acum 3000km si arata ca noi.

Masina franeaza perfect, iar ABS-ul functioneaza chiar daca e aprins becul.

Masina are roti R14, pe dimensiunea de fabrica, cauciucuri noi.

Cine are o idee ... e binevenit sa o exprime.

Multumesc anticipat pentru orice colaborare.



Reply



 
#2

poate nu functioneaza corect senzorul de pe frana de mana si cupleaza aiurea. altfel nu se explica de ce sistemul functioneaza corect. ceva contact aiurea pe zona de feedback, nu de la sistemele de actionare abs-frana de mana.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

Salutare si multumesc de raspuns.

Care este acest senzor la care te referi ?

Eu am decuplat ieri mufa de la firul care vine pe frana de mana. Acum pot actiona frana de mana fara sa ma mai semnalizeze in bord, dar eroarea tot a aparut ....



Reply



 
#4

Pai da, dar poate fi contactul imperfect de la mufa incolo. Bine, poti sa mai cureti pe la senzorii de abs de la puntea spate, acolo unde actioneaza si frana de mana.



Reply



 
#5

poate e dupa mufa, poate firul e in scurt pe undeva spre panou, si cand se atinge, se aprinde (!) asta poate declansaza si eroarea de abs.
mie imi face figuri pompa abs si mi se aprinde, ramane aprins, iar abs-ul nu mai functioneaza.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#6

Am tras de firele alea la misto, si eroarea nu a mai aparut nici ieri nici azi, si am bagat-o si pe drumuri mai denivelate. Maine oricum incep sa o demontez sa ii pun alta alarma si cu ocazia asta voi verifica si firele de la frana de mana.

Multumesc de sfaturi si va tin la curent cu ce mai urmeaza Icon_smile



Reply



 
#7

Ieri am primit de la masina simptomul decisiv, drum perfect drept, nici o frana nimic, curba mai brusca ... bec aprins. Si mi s-a aprins si mie becul in cap : senzorul de nivel la lichidul de frana ... altceva n-avea ce sa reactioneze la o curba. Am scos mufa de la capacul rezervorului de lichid de frana si 99,9% s-a rezolvat problema. I-am dat si acceleratie, si frana si curbe si tot... becul ramane stins. O mai las asa cateva zile dupa care ii caut rezervor nou.



Reply



 
#8

Icon_biggrin bine ca te-ai gandit la asta
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#9

Acuma problema e ca din ce vad eu pe site-urile de piese auto ..... e pompa de frana cu totul, nu gasesti vasul separat ..... tipic Honda Icon_sad

Nici n-as merge cu mufa scoasa la lichidul de frana prea mult .....

Am sa studiez capacul ala mai bine sa vad ce ar putea fi stricat ... poate am noroc si e vre-un contact oxidat/jegos.



Reply



 
#10

eu o sa fac upgrade cu una de itr iarna asta, daca nu te descurci pana atunci ti-o dau pe a mea care cunctioneaza in parametrii
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#11

Sigur. Eu o las fara mufa 2-3 zile sa fiu sigur ca nu se mai aprinde, apoi am sa iau capacul ala la analizat, am vazut ca si mufele la fire sunt cam oxidate ..... poate il pun in functiune. Daca nu .... asteptam upgrade-ul tau Icon_smile

Schimbi doar pompa cu una de ITR ? E mai puternica ..... ?



Reply



 
#12

pompa o am deja, e de un inch, e mai puternica, e nevoie pt ca acum am etrierele cu doua pistonase si e dezechilibrat sistemul, dar nu o pot monta pe boosterul actual, nu se potriveste, imi va trebui si booster de itr.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.