This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Despre Frane...



 
#61

Cred ca e bune tabela aia, eu am pus Zimmerman Driled cu Ferodo DS 2500 si nu mi se par cu mult mai bune fata de Brembo cu Nissin Sport. O sa pun candva placutele Nissin pe discurile Zimmerman sa vad care e diferenta.



Reply



 
#62

Eu am pus plăcuțele Nissin pe discurile EBC Blade și par ok până acum. E drept că nu m-am dat tare la ele.



Reply



 
#63

daca tot am fost in verva cu franele in ultima vreme, pun si un articol in care spun oamenii cum e cu montatul de frane care nu sunt calculate pentru sistemul de franare al masinii:

https://blog.racetechnologies.com/2015/0...on-my-xxx/

mai multe articole despre frane greutati etc. https://blog.racetechnologies.com/tag/big-brake-system/

LE: documentul cu datele despre sistemele de franare BREMBO si dimensiuni complete pentru toate discurile lor: http://www.aptperformance.com/upload/GT%...mation.pdf



Reply



 
#64

da-i ma in pana mea si pe americanii astia. retardatii aia, is mai comunisti decat stalin, daca srie pe o treaba un fel, e clar ca nu merge altfel....de ex, etrierii brembo de la mine se folosesc de megane rs (340mm), clio rs (320mm) sau alfa romeo nush care (280mm) . atat teoretizeaza kktu de de doare mintea. si nu e singrurul subiect.....am gasit tone de genul "daca nu e gandit pt asta nu merge". singura chestie valabila e cea cu armonizarea intre etrieri si master. si aia am experimentat-o pe del sol, inainte sa pun masteru de 1 inch. si cum era, usor spongios in prima parte pana se intarea. ok, dar tot peste frana oem.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#65



The following 2 users say Thank You to kinky_boy for this post:
  • LIVIU_CTS, yulasinio
Reply



 
#66

ce drak n-a zis care e marja acceptata de "waving"
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#67

Foarte bun videoul Biggthumpup

@Liviu, ceasul ala cred ca era setat in inch si la un moment dat a indicat 0.0005 inch care e 0.0127mm sau 12.7 micrometri Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#68

bine ochi de vultur Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#69

Iti dai seama ca sunt aproape plane daca atunci iasa din masina de la frezat Icon_wink
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#70

cand vorbesti cu mecanicii despre asta iti spun ca discurile au usoara "valurire" ca sa imipinca placutele sa nu ramana in contact i mers. nu am crezut niciodata treaba asta...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#71

Ar fi interesant de măsurat un disc OEM să vedem ce toleranță are. Etrierii ăștia de la Stoptech sunt făcuți să primească discul, plăcuțele și cam atât, pe când ăla de fabrică are câțiva mm în plus pe lângă.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#72

bai nu prea. m-amuitat la mine la trierii de atr, nu bagi ffiru de par Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#73

Aia măsuri dat jos de pe mașină, așa strânge pistonul și totul e fix, ia împinge pistoanele în spate vezi cât loc e.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#74

eu ma refer la spatiul fata de corpul etrierului.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#75



Reply



 
#76

un material interesant pentru cauzele deteriorarii placutelor

https://textar.com/wp-content/uploads/20...UM_WEB.pdf



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.