This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

DOC: '02 Honda Accord Type-R H22A7, Satin Silver



 
#21

pentru o diferenta de 3 ani si 50K de km as zice ca nu se merita. poate ca la revanzare sa aiba un usor avantaj, dar pentru tine cat o sa o tii nu cred ca iti aduce nici un beneficiu, eventual vreo problema. Mai bine tii atr si te bucuri de el pana il dai ... oricum nu-s bani in vremurile astea asa ca vanzarea sh merge greu mai ales ce costa peste 5000 de euro.



Reply



 
#22

Avantajele unei astfel de tranzactii sunt destule. CL7 este o masina foarte reusita si foarte fiabila, iar ATR-ul nu-l poti vinde decat unui cunoscator.
Cu toate astea, nu se compara senzatiile oferite de cele 2 masini, iar costurile de intretinere sunt comparabile. Este foarte posibil sa vinzi mult mai usor CL7-le dar eu cred ca ATR-ul isi va pastra valoarea mult mai bine, mai ales prin raritatea sa.
Ce faci cu CL7-le poti face si cu ATR-ul, pe cand invers nu prea este posibil. Icon_biggrin



Reply



 
#23

Nu contest valoarea si senzatiile pe care ti le ofera ATR-ul, insa este pacat ca nu pot folosi aceasta masina pentru ceea ce a fost facuta. Degeaba am Type-R cu scaune Recaro, LSD, putere si senzatii de VTEC, daca eu cand sunt cu cel mic, merg foarte incet si rar trec de 100-120km/h.
In plus, de cand a ajuns la mine n-am apucat sa ii acord prea multa atentie. Ca orice Type-R care se respecta are nevoie de jante usoare, upgrade la suspensie, detailing si alte mici modificari.

Daca ar fi sa il dau la schimb, in acest moment prefer variante cu Accord CL7 sau un compromis cu masini mici de oras.



Reply



 
#24

La momentul acesta mi se pare o afacere buna, mai ales tinand cont de necesitatile tale.
Acum piata auto este foarte interesanta pentru cei care vor sa cumpere, dar proasta pentru cei ce vor sa vanda. Deci, schimburile sunt o solutie buna. Icon_smile



Reply



 
#25

Uite o poza cu masina spalata, dupa ce am vorbit noi la telefon.

   

Sunt dispus la schimburi cu alte modele Honda linistite, echivalente financiar. Cred ca m-as putea incadra la Honda Civic Sedan si Accord CL7 2.0i. N-as vrea totusi sa pararesc familia Honda.



Reply



 
#26

Gata. Am facut si un test dyno, daca tot am frana de mana functionala. Fara nicio modificare, cu rotile grele de Civic, gume de iarna, benzina OMV si filtru de aer neschimbat, ATR-ul a scos aproape 198CP si 195Nm la motor si 161WHP (la roata). Eu zic ca pentru o masina de 10 ani si aproape 160.000km este mai mult decat bine. Asta inseamna ca motorul a fost intretinut corect si n-as avea prea multe de facut la el.

Am atasat mai jos graficul dyno:

[Image: photo4oa.jpg]

Uploaded with ImageShack.us



Reply



 
#27

Fain! Felicitari!
Nu ar trebui sa o vinzi Icon_biggrin.



Reply



 
#28

Pai cu cat o testez si compar mai mult cu alte modele, cu atat imi dau seama ca nu merita sa o vand. Singura mea problema este ca nu ma pot ocupa de ea, asa cum am facut cu alte modele Honda.
Am promis ca daca nu o vand pana la sfarsitul lunii, nici ca mai pleaca de la mine. Deja i-am comandat un CAI Typhoon si urmeaza alte cateva piese printre care si evacuarea. Asa ca fii pe faza, daca se vinde s-ar putea sa caut un client la filtru. Icon_smile



Reply



 
#29

Da, ma intereseaza filtrul. Icon_cool



Reply



 
#30

foarte ok rezultatul, acum depinde totusi si de dyno ca pe la noi majoritatea sunt optimiste, dar daca masina merge cum trebuie e tot ce conteaza..Si eu zic sa nu o dai!
ma gandeam intr-o zi cand treceam pe acolo ca daca as fi avut nevoie de ea ti-as fi luat-o eu Icon_smile

te-ai mutat inapoi la casa?ca la bloc ca n-am mai vazut nici o honda prin parcare



Reply



 
#31

Un calut mai mult fata de ce a scos ITR-ul meu.

Pana la urma cu ce vrei sa o inlocuiesti?

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#32

Mai difera si bancurile dyno. Oricum nu putem compara conditiile din Ro cu cele de la tine.

Inca nu m-am hotarat. Depinde si in ce conditii dau masina. Daca o vand si am banii in mana, ca si masina de familie ma orientez catre alta marca (BMW sau Audi). Daca incerc un schimb, prefer un model Honda gen Accord sau Civic Sedan. CRV-ul este prea scump pentru bugetul pe care vreau eu sa il aloc acum.

Astazi mi-a venit filtrul CAI. Saptamana viitoare ajung cu masina la mecanic pentru schimbat semeringuri planetare, ulei cutie si motor plus montat filtru K&N. I-am bagat o solutie de curatat injectoare in rezervor si daca nu e placebo, acum motorul merge mai bine.



Reply



 
#33

De curiozitate (si-a luat si Andrei_R Audi dupa ce a dat Honda), din ce motive ai migra catre Audi/BMW ca masina de familie? Si ce modele?



Reply



 
#34

pentru un plus de calitate a executiei (cel putin la interior) care dupa parerea mea vine pentru prea multi bani in plus, probabil.

pentru multi e intrarea in randul oamenilor "care pot".
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#35

As migra pentru confort, pret mic la achizitie pentru modele 2006-2008 si economie. Marcile astea sunt prea "anoste" ca sa mai cheltui bani pe modificari.
Ieri am schimbat niste becuri la butoanele de ceata, iar cele noi sunt acum rosii. Arata foarte bine noaptea si ma bate gandul sa fac toata lumina de la consola (butoane clima) cu rosu.



Reply



 
#36

Am bagat ATR-ul in lucru. Astazi a venit curierul cu produsele de la Tudor: un bidon Fuchs Race 5w40 de 5L, un filtru ulei S2000 si pentru cutie 2L Redline MTL. Pe langa ulei mi-a ajuns si pasla Fonomim.

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/443/img3264k.jpg/"][Image: img3264k.jpg][/URL]

Uleiul il schimb Joi cand ajung la Asko in service.

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/706/img3263o.jpg/"][Image: img3263o.jpg][/URL]

De antifonare m-am apucat astazi, dar merge destul de greut. Dupa ce am demontat jumatate de masina, am descoperit cativa metri buni de cabluri sub mocheta si m-am apucat de optimizarea cablurilor audio. Chiar daca stiu ca o sa schimb instalatia audio, ma enerveaza sa vad cablurile trase aiurea prin masina.

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/9/img3270nw.jpg/"][Image: img3270nw.jpg][/URL]

Momentan cu pasla lucrez la portbagaj. Am tapetat cu pasla fonomim si prenandez toata mocheta din portbagaj.

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/201/img3271f.jpg/"][Image: img3271f.jpg][/URL]

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/84/img3272v.jpg/"][Image: img3272v.jpg][/URL]

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/594/img3273ew.jpg/"][Image: img3273ew.jpg][/URL]

Mocheta laterala in lucru. Din pacate in seara asta am terminat prenandezul si maine va trebui sa cumpar o cutie mai mare.

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/231/img3279u.jpg/"][Image: img3279u.jpg][/URL]

Prin aceasta operatiune (antifonare cu pasla fonomim) sper sa diminuez zgomotul de rulaj si evacuare pentru pasagerii din spate. Maine voi aplica pe aripile spate un strat de bitum cu folie de aluminiu (Aluband).

Intre timp, am gasit solutie de prindere pentru statia audio Alpine. Am cumparat de la Hornbach bara de aluminiu de 300x100mm pe care am prins-o intre barele in forma de X din portbagaj. Statia am montat-o direct pe bara de aluminiu.

[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/198/img3269q.jpg/"][Image: img3269q.jpg][/URL]



Reply



 
#37

Daca mai tineam ITR-ul pe drum aia planuiam sa fac si eu, macar la panoul ignifug, nu mai suportam zgomotul de afara la drum lung.

Spor la treaba in continuare.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#38

E doar inceputul. Cel mai important este peretele dintre motor si bord (ignifug). Acolo lipseste total antifonarea la Type-R si va trebui sa dau jos tot bordul. Intai vreau sa pun o folie de bitum peste care sa aplic un strat dublu de pasla fonomin.



Reply



 
#39

Vezi numai sa nu intreci masura pentru ca kilogramele conteaza Icon_biggrin

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#40

12m de pasla au cam 8kg. Deci nu ar fi cine stie ce. Folia de bitum este mai grea, dar incerc sa izolez cateva pasaje unde tabla ar intra in rezonanta.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.