Nu cred ca mai are nevoie de nicio prezentare. Asta e masina cu care plimb acum bebeu. ATR-ul este o combinatie intre masina de familie si una de nebunii. Englezii il folosesc des pe circuit si se pare ca nu sta deloc rau la acest capitol. Masina am cumparat-o din Romania, a avut un singur proprietar pana la 150.000km, intretinerea facuta la service-ul Honda Carpati.
Intre timp am ajuns la 156.000km si tocmai am reusit sa fac o revizie generala cu: ulei MOTUL, filtru aer, filtru polen, distributie OEM, bucsi fata-spate bara stabilizatoare, kit ambreiaj OEM, volanta usurata ACT, buji Iridium, semeringuri supape, garnitura solenoid, lichid frana Motul, inclusiv vopsit eleron.
Urmeaza sa mai schimb cablurile franei de mana, placute spate si garnituri etrier stanga spate.
Si eu as vrea sa-mi schimb jantele pe ATR. In vara asta cred ca fac miscarea, cu tot cu anvelope.
@Doc, simeringurile de la supape ti le-a schimbat "pe sus" pana la urma, fara sa desfaca motorul?
Te-ai dat cu comitetu' pana la urma?
Adica bine c-ai facut thread si-aici, ca inseamna ca dai cu ochiu' mai bine si ne prinde bine si expertiza ta.
Vezi ca vine si intalnirea acu' in iunie... intreaba-l pe Den1GRator cum sta treaba cu locurile.
Eu, daca vin cu FK-ul, am de prezentat softarea ta pentru Liviu
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
23-05-2012, 14:18 (This post was last modified: 23-05-2012, 16:20 by DeN1gRator.)
@maruta: s-a actionat pe sus. Initial am vrut sa desfac motorul si sa verific starea lui, dar avand istoricul complet al masinii am preferat sa le schimb "pe sus".
Eu intru pe mai multe forumuri, indiferent de natura lor. Insa, in ultima vreme am stat mai putin pe la calculator si forumuri. Nu cred ca ajung la intalnire. In perioada aia s-ar putea sa am un concurs de mtb si dupa cum stii sunt mai mult biciclist decat sofer. De masinile mele ma ocup mai rar pentru ca prefer sa fac miscare decat sa ard benzina.
Sper sa faca o impresie buna masina ta, eu nici nu stiu ce modificari ai mai facut la ea. Accordul meu are nevoie are nevoie de gume, un CAI si alta evacuarea. Prea curand nu o sa vada aceste upgrade-uri pentru ca ma apuc de santier la casa si nu prea imi arde de cheltuieli cu masina. Prefer sa le vand pe amandoua si sa termin mai repede lucrarea, iar apoi vad eu ce masina iau.
Sambata seara eram pe centura Bucurestiului si ma grabeam un pic sa ajung la o nunta. Ploua bine si nu prea erau masini pe drum. La un moment dat, dau sa depasesc un BMW 525D model nou. Incep depasirea cu a 3-a si cand ajung in dreptul lui observ ca incepe sa accelereze. N-am stat prea mult pe ganduri pentru ca ploua, am dat a 2-a si am fortat depasirea. Bineinteles ca ia fost inutil sa mai accelereze, asa ca dupa ce l-am depasit s-a potolit. Nu stiu ce avea in cap soferul, dar cred ca in orgoliu l-am ranit cand am incercat sa il depasesc. In fine, merg mai departe si dupa ce trec intersectia de la fabrica de paine Loulis, in fata mea un Passat CC si dupa el un Golf 2 sau 3. Passat-ul depaseste Golful so imediat depasesc si eu. Daca tot am mestecat in cutie, incerc sa trec si de Passat. Iar ma trezesc ca la 4000-5000RPM cel pe care vreau sa il depasesc incepe sa accelereze. De data asta, Passat-ul nu se lasa si ii da tare cu mine in paralel. Au fost cateva secunde, pana mi-a trecut acul turometrului de 6000RPM si s-au deschis camele de VTEC. Inutil pentru "tractorul" de sub capota berlinei germane.
Nu stiu de ce, pe unii soferi ii deranjeaza cand ii depasesti. Nu am cine stie ce racheta, ATR-ul in afara de eleron sau un pic de zgomot al motorului, arata ca o masina normala. Uite asa am avut si primele victime in trafic, fara sa-mi doresc acest lucru.
29-05-2012, 10:39 (This post was last modified: 29-05-2012, 10:40 by LIVIU_CTS.)
nu e orgoliu personal, vine din obsesia posesiei.e o reactie cretina, balcanica: "ce vrei bah, tu nu vezi ce am eu? cu cazanu' tau?..." daca erai si tu cu o masina mai spre ultimul model era altceva.
eu nu am patit asta niciodata, dupa ce ii depasesti mai vin tare dupa tine, dar sa nu te lase sa iti termini depasirea....merita batuti in drum.
Am patit-o eu cu un mos idiot cu un Golf. Cat era linie continua mergea ca melcu', iar, cum se intrerupea linia, o calca viguros. Eram cu Enis, ne intorceam de la o intalnire. Dupa ce-a facut de 2-3 ori smecheria, l-am cumintit de cred c-a avut nevoie de niste Distonocalm luat cu polonicul ulterior. Si nu te-ai fi asteptat de la un om cu par alb, ca, deh!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
eh lasa, unul d'asta mi-a taiat fata si dupa ce i-am dat un claxon s-a uitat la mine in oglinda si mi-a trantit o frana sa intru in el. s-a lasat cu frana de mana, oprit de-a latu', fugit ala, fugit dupa el...dupa doua semafoare trecute pe roşu am renuntat. mergeam la parinti si era mai important asta...
Este in sangele romanului sa nu te lase sa treci de el. Am patit-o si eu de atatea ori cand am fost acasa cu masina. Acum doi ani cand am fost cu ITR-ul unul numai ca nu a sarit cu loganul de pe drum inainte de Sibiu incercand sa treaca in fata mea.
In weekend am bagat o iesire Buzau-Siriu, doar eu si ATR-ul. Daca la inceput cand am cumparat masina nu eram multumit cum schimba cutia, acum dupa schimbarea kitului de ambreiaj si a uleiului totul merge ca uns. Schimbarile de trepte sunt mult mai precise si nu mai agata. Mai lipseste acum un set de gume bune si o geometrie ca la carte. Poate reusesc saptamana asta sa dau jantele OEM la revopsit si sa le incalt cu gumele potrivite.
Am primit o oferta de schimb pentru ca masina inca o am la vanzare. Merita sa dau un Accord TypeR la schimb cu un Accord CL7 2005 (prefacelift)? Mi s-a propus acest schimb si stau un pic in dubiu. CL7 este o masina normala, mai noua si se vinde mult mai usor decat un ATR exotic. Din punctul acesta de vedere este un mic avantaj pentru mine daca ma gandesc sa marit masina.
Nu stiu acum cam pe la ce pret se invarte un CL7 cu 115.000km in bord si an fabricatie 2005.