This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

DOC: '02 Honda Accord Type-R H22A7, Satin Silver



 
#1

Nu cred ca mai are nevoie de nicio prezentare. Asta e masina cu care plimb acum bebeu. ATR-ul este o combinatie intre masina de familie si una de nebunii. Englezii il folosesc des pe circuit si se pare ca nu sta deloc rau la acest capitol. Masina am cumparat-o din Romania, a avut un singur proprietar pana la 150.000km, intretinerea facuta la service-ul Honda Carpati.

Descriere:
Honda Accord Type-R CH1
An de fabricatie: 2002
Combustibil : benzina
Putere: 212 cai = 156kw
Cuplu: 215 Nm / 6700rpm
Motor: 2.2 benzina (2157cc) – H22A7.
Transmisie: MT.
Culoare: Satin Silver, tapiterie Recaro alcantara.

Dotari:
ABS, EBD, A/C, geamuri electrice fata/spate, radio DVD, Xenon, servodirectie, imobilizator, inchidere centralizata, tapiterie alcantara, scaune Recaro, volan Momo, folie, eleron Type-R, jante Enkei 17".

Intre timp am ajuns la 156.000km si tocmai am reusit sa fac o revizie generala cu: ulei MOTUL, filtru aer, filtru polen, distributie OEM, bucsi fata-spate bara stabilizatoare, kit ambreiaj OEM, volanta usurata ACT, buji Iridium, semeringuri supape, garnitura solenoid, lichid frana Motul, inclusiv vopsit eleron.

Urmeaza sa mai schimb cablurile franei de mana, placute spate si garnituri etrier stanga spate.


Attached Files Thumbnail(s)
                           



Add Thank You Reply



 
#2

inţepat sedanu' Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

Foarte frumoasa, imi place culoarea si cum dau jantele de civic pe ea.

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

sa va plimbati sanatos in ea Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#5

Multumesc.
Jantele de Civic mi se par ca vin mai bine decat cele stoc de TypeR. Momentan sunt incaltate cu gume de iarna si le lipsesc capacele.



Add Thank You Reply



 
#6

Mi-ar place si mie un set pe Stream, trebuie sa stau cu ochii pe la dezmembrari sa vedem daca nu prind un set.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#7

Si eu as vrea sa-mi schimb jantele pe ATR. In vara asta cred ca fac miscarea, cu tot cu anvelope.
@Doc, simeringurile de la supape ti le-a schimbat "pe sus" pana la urma, fara sa desfaca motorul?



Add Thank You Reply



 
#8

Te-ai dat cu comitetu' pana la urma? Icon_smile
Adica bine c-ai facut thread si-aici, ca inseamna ca dai cu ochiu' mai bine si ne prinde bine si expertiza ta.
Vezi ca vine si intalnirea acu' in iunie... intreaba-l pe Den1GRator cum sta treaba cu locurile.
Eu, daca vin cu FK-ul, am de prezentat softarea ta pentru Liviu Icon_wink
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#9

@maruta: s-a actionat pe sus. Initial am vrut sa desfac motorul si sa verific starea lui, dar avand istoricul complet al masinii am preferat sa le schimb "pe sus".

Eu intru pe mai multe forumuri, indiferent de natura lor. Insa, in ultima vreme am stat mai putin pe la calculator si forumuri. Nu cred ca ajung la intalnire. In perioada aia s-ar putea sa am un concurs de mtb si dupa cum stii sunt mai mult biciclist decat sofer. De masinile mele ma ocup mai rar pentru ca prefer sa fac miscare decat sa ard benzina.
Sper sa faca o impresie buna masina ta, eu nici nu stiu ce modificari ai mai facut la ea. Accordul meu are nevoie are nevoie de gume, un CAI si alta evacuarea. Prea curand nu o sa vada aceste upgrade-uri pentru ca ma apuc de santier la casa si nu prea imi arde de cheltuieli cu masina. Prefer sa le vand pe amandoua si sa termin mai repede lucrarea, iar apoi vad eu ce masina iau.



Add Thank You Reply



 
#10

Sambata seara eram pe centura Bucurestiului si ma grabeam un pic sa ajung la o nunta. Ploua bine si nu prea erau masini pe drum. La un moment dat, dau sa depasesc un BMW 525D model nou. Incep depasirea cu a 3-a si cand ajung in dreptul lui observ ca incepe sa accelereze. N-am stat prea mult pe ganduri pentru ca ploua, am dat a 2-a si am fortat depasirea. Bineinteles ca ia fost inutil sa mai accelereze, asa ca dupa ce l-am depasit s-a potolit. Nu stiu ce avea in cap soferul, dar cred ca in orgoliu l-am ranit cand am incercat sa il depasesc. In fine, merg mai departe si dupa ce trec intersectia de la fabrica de paine Loulis, in fata mea un Passat CC si dupa el un Golf 2 sau 3. Passat-ul depaseste Golful so imediat depasesc si eu. Daca tot am mestecat in cutie, incerc sa trec si de Passat. Iar ma trezesc ca la 4000-5000RPM cel pe care vreau sa il depasesc incepe sa accelereze. De data asta, Passat-ul nu se lasa si ii da tare cu mine in paralel. Au fost cateva secunde, pana mi-a trecut acul turometrului de 6000RPM si s-au deschis camele de VTEC. Inutil pentru "tractorul" de sub capota berlinei germane.
Nu stiu de ce, pe unii soferi ii deranjeaza cand ii depasesti. Nu am cine stie ce racheta, ATR-ul in afara de eleron sau un pic de zgomot al motorului, arata ca o masina normala. Uite asa am avut si primele victime in trafic, fara sa-mi doresc acest lucru.



Add Thank You Reply



 
#11

Sleeper under the hood Icon_wink

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#12

nu e orgoliu personal, vine din obsesia posesiei.e o reactie cretina, balcanica: "ce vrei bah, tu nu vezi ce am eu? cu cazanu' tau?..." daca erai si tu cu o masina mai spre ultimul model era altceva.
eu nu am patit asta niciodata, dupa ce ii depasesti mai vin tare dupa tine, dar sa nu te lase sa iti termini depasirea....merita batuti in drum.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#13

Am patit-o eu cu un mos idiot cu un Golf. Cat era linie continua mergea ca melcu', iar, cum se intrerupea linia, o calca viguros. Eram cu Enis, ne intorceam de la o intalnire. Dupa ce-a facut de 2-3 ori smecheria, l-am cumintit de cred c-a avut nevoie de niste Distonocalm luat cu polonicul ulterior. Si nu te-ai fi asteptat de la un om cu par alb, ca, deh!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#14

eh lasa, unul d'asta mi-a taiat fata si dupa ce i-am dat un claxon s-a uitat la mine in oglinda si mi-a trantit o frana sa intru in el. s-a lasat cu frana de mana, oprit de-a latu', fugit ala, fugit dupa el...dupa doua semafoare trecute pe roşu am renuntat. mergeam la parinti si era mai important asta...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#15

Pana acum ATR-ul a mers cuminte, nu m-am dat la nimeni cu el. Mai are nevoie de niste gume de vara noi si ceva setari la suspensie.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.