manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
Salut,a incercat cineva sa dea coroana de la volanta jos de orice motor din seria d,b ,h?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
care e coroana volantei?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
cea pe care o actioneaza electromotoru
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu am mai vazut asa de la Dacie, dar cred ca e posibil folosind aceeasi metoda. De ce vrei sa faci asta?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
vreau sa folosesc o volanta de H pentru un ambreiaj de D
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Si care ar fi motivul pentru care vrei sa faci asta? Cum am zis si mai sus, sunt sigur ca poti scoate coroana dupa incalzire.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
construiesc un hibrid,cu cutie de D ,alesesem ca prima varianta discul si volanta de H iar ca ambreiaj cel de D,dar volanta si placa de presiune sunt prea mari pentru clopotul de la cutia de D,singura varianta ramasa este micsorarea volantei de H si sa-i pun coroana de la D,si alte gauri ptr placa de presiune,sa gauresc volanta de D pentru vibrochenu de H ar fi fost mai usor dar mult mai riscant
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pai daca-i miscosrezi volanta cum mai e echilibrul? poate iti usureaza volanta prea mult.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
volanta se poate echilibra dupa,asta sa fie cea mai mare problema!
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Cred ca ai nevoie de cineva cu experienta sa iti faca volanta aia. Totusi de ce nu folosesti o cutie de H? este pentru rapoarte?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
(11-01-2013, 15:37)manasel Wrote: volanta se poate echilibra dupa,asta sa fie cea mai mare problema!
ca echilibrezi tu volanta in turatie e una, greutatea volantei e in legatura cu greutatea arborelui din cate stiu eu.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
este pentru rapoarte,pentru a micsora greutatea swapului,pentru ca am 2 cutii de D care stau aruncate,un ambreiaj paletat nou care sta degeaba.am un strungar care stie ce face cu cutitele!multumesc ptr pareri si sfaturi!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
intrebare mai este si daca cutia de d face fata la h.
strungaru o stii el ce face cu cutitele, dar balansul arbore/volanta nu cred ca e in aria lui de acoperire, eu zic sa te mai documentezi inainte sa te apuci.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Eram curios si eu de ce vrei sa te complici sa folosesti cutia aia doar atat. Pai daca ai strungar care poata sa iti fac volanta de ce ne mai ceri noua parerea. Am zis si mai sus ca poti inlocui coroana volanta la fel cum se proceda la Dacie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
12-01-2013, 23:13
(This post was last modified: 12-01-2013, 23:15 by manasel.)
(12-01-2013, 01:27)yulasinio Wrote: Eram curios si eu de ce vrei sa te complici sa folosesti cutia aia doar atat. Pai daca ai strungar care poata sa iti fac volanta de ce ne mai ceri noua parerea. Am zis si mai sus ca poti inlocui coroana volanta la fel cum se proceda la Dacie.
am cerut parerea daca a mai scos cineva la cald,ca sa nu ma mai chinui prin alte metode... alte pareri nu am cerut,ce si cum sa fac cu volanta..
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
e un forum.
discuta, punem intrebari, ne dam cu parerea, argumentam. unele discutii sunt si pentru a ne completa cunostintele sau informatiile reciproc . datul cu parerea e esenta forumului, daca nu esti dispus la asa ceva suna la informatii.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
cred ca eu am fost destul de darnic cu informatiile,nu am inteles faza cu,,daca stie strungarul de ce ne mai ceri noua parerea''asta astept si eu del a un forum,discutii constructive ,nu taioase si fara nici un gram de esenta
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
mane stiu ce zici tu, si vrei sa rentabilizezi oarecum cutia de D, dar cred ca e putin costisitor ... daca ai timp si resurse sa te bagi in asta orice info e binevenita  bafta !
|
manasel
Posts: 17
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
|
|
timp este,resurse strangem,  ).situatia nu e atat de trista pentru placa de conversie,am facut deja 2 template-uri de pe cutie si de pe motor,un prieten ,,autocadist'' o sa faca proiectul pentru placa,acum sa vedem daca gasim in GL un aparat de taiat CNC daca nu o sa fie handmade.cutie de H am la dispozitie dar punand cap la cap mult mai mult ma costa (timp+bani) sa merg pe cutia de H,printre care ar fi conversia pentru timonerie,planetare,toti 3 suportii de conversie .asa pe cutia de D raman doar cu un suport de fabricat.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
(12-01-2013, 23:34)manasel Wrote: cred ca eu am fost destul de darnic cu informatiile,nu am inteles faza cu,,daca stie strungarul de ce ne mai ceri noua parerea''asta astept si eu del a un forum,discutii constructive ,nu taioase si fara nici un gram de esenta
cred ca exagerezi. cand citesti un text, poti sa-i schimbi sensul punand intonatiile gresit, altfel decat intentiona autorul.
si mie mi s-a parut aiurea faza cu "stie strungarul ce face" dar e treaba ta pana la urma ce faci cu piesele tale.
eu vroiam sa duc discutia la ideea ca o volanta prea usoara nu e obligatoriu un lucru bun. la fel si diametrul ei. e o masa in miscare, genereaza efecte fizice complexe. nu mai vorbesc de ansamblul cu arborele care in mod logic, are o masa ce are legatura cu volanta.
la treaba asta nu cred ca strungarul tau face fata. o sti el cum sa ia din metal, dar atat.
daca tu consideri ca nu e un subiect de aprofundat, ok. sau poate ca esti suficient de documentat si ce spun eu e gresit, se poate si asta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
|