This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Civic Ek4 B18C



 
#1

După ceva luni de nedecidere asupra cărui model să ma opresc, deoarece va fi mașină 5in1, am ajuns la concluzia ca un Ek ar fi cel mai indicat.
Are B18c4 sub capota cu 80.000km iar masina, provenită de la o doamnă de Madrid, undeva la 98.000.

Tablaria este ca a unei mașini de oraș, julituri, zgârieturi, etc , dar la rugină stam brici.
Interiorul este nou nouț fără urme de uzură.

Singură problemă e ca aseară am avut ceva problem cu pornirea, avem axe cu came de itr, arcuri duble, galerie de evacuare 2,5" și clapetă skunk2 de 70, admisia variabilă scoasă și un jeg de ECU jdm care îmi pisa benzină la greu.
Atât de mult încât se îneacă imediat.

Mai multe când o aduc acasă Icon_wink






 
#2

uite mah ca a avut curaj !!!!

deci daca ai cumparat-o si e finala treaba sa o stapanesti sanatos  Biggthumpup

la iarna ai ce mesterii sa fie tipla in primavara Icon_biggrin



The following 1 user says Thank You to kinky_boy for this post:
  • Toyboy



 
#3

Ai luat titirezul pana la urma Biggthumpup Sa ai spor ma mestereala.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • Toyboy



 
#4

Pai am primit undă verde cu alte treburi pe care le aveam și acum am putut lua o decizie.
Sper să rezolv săptămână asta cu electronica, sa-i schimb semeringul la vibrochen să îi croșetez puțin bară față Icon_wink






 
#5

Felicitări!



The following 1 user says Thank You to kmr for this post:
  • Toyboy



 
#6

poze?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
  • Toyboy



 
#7

Bai inca is plin de draci
Aseara a pornit dupa un schimb de delco, azi pula scanteie ...
Idei ? Imobilizator ? Nici cu ECU masinii/ cheii nu a vrut !!!






 
#8

Nu vine curent în delco?






 
#9

(28-10-2015, 00:56)kmr Wrote: Nu vine curent în delco?
Cred ca nu






 
#10

Curent vine în delco? Dacă nu e sigur de la electronică/imobilizator.
Dacă ai curent la delco și nu dă scânteie atunci e posibil să fie dusă bobina.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#11

pai daca ti-a pornit pana acum nu prea are cum sa fie de la imobilizator, tot aprinderea e problema. vine weekendu, iti gasesti timp sa le verifici pe toate nu te enerva Icon_smile






 
#12

Sau modulul de aprindere din delco. Ambele crapă destul de ușor la B-uri. Dar dacă e pornit odată cu ecu ăla, nu văd de ce n-ar porni a doua oară.






 
#13

Mașina a mers cu ambele ECU-uri
P72 jdm și P2T, și cu ambele delco-uri, problema e ca de pe o zi pe altă rămâne fără scânteie ...
Nu arunca nici o eroare, după masă îi pun Hondata și văd ce și cum e și cu delco-ul






 
#14

Poze                    






 
#15

da ce cauciucuri ai pe fata Icon_smile ai ceva de aranjat la ea, spor!

PS. Traiane in zona aia fortificata locuiesti? vad ca zidurile sunt mai mari ca pe la noi si mai au si toate tepuse sa nu vina confratii la furat smochine si portocale Icon_smile)))





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.