Așa arată bucșele din poliuretan după vre-o 10 ani de folosire indiferent de anotimp, bucșele de la brațul din fața nu au fost intretinute (unse). Parcă sunt puțin mai tari față de cum erau noi iar axul a ruginit!
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
Am trecut-o și pe asta la roti pe 14", fiind pe gaz ajută la demaraj și la consum bineînțeles
Am pus o galerie stock de ESI 4-2-1 cu tobe stock și bineînțeles catalizator
Altă casetă de direcție, o bobină nouă în distribuitor, altă pamblică la volan, o pompa de ambeiaj și cam atât !
Urmează distribuția, nu te plictisești deloc cu astea vechi!
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
bravo, dau bine jantele alea pe asta mica !
cat suntem tineri le modificam de le ia mama dracu'...după alți bani sa le dezmodificam sa le aducem la stadiu OEM ....și uite așa se duce viața ! pe prostii
10-12-2021, 12:21 (This post was last modified: 10-12-2021, 12:27 by kinky_boy.)
pai cum altfel mai Traian ... iti dai seama ca am fi bogati si plictisiti daca n-am face din astea )))))
vizavi de batranete chiar ma gandeam acum ceva timp ca mai toti prietenii au vandut sau luat alte masini mai confortabile in detrimentul sportivitatii, eu am rezistat dar cred ca mai mult din cauza conservatorismului meu decat a preferintelor )
sunt curios si pentru Laux care sunt motivele de a ramas la masinile vechi
Am rămas pe astea vechi din mai multe motive:
- sunt mult mai fiabile față de cele noi;
- piesele sunt mai ieftine;
- pot face singur întreținerea/repararea lor;
- am beciul plin de piese de schimb;
- îmi place mult dizainul exterior și calitatea materialelor din interior;
- sedanul este pe GAZ deci fac economi mari cu el;
- Iar CRX-ul e mașina mea de suflet de care nu pot sa ma despart așa de usor, se tine bine și s-a investit pea mult timp și bani in el ca să îl dau (are grup scurt, LSD, AFR, OBD1 cu bobina externa, bucșe poliuretan + hard racing, brațe VTI față/spate, cambre, lca, am băgat recent 4 tuburi de ceara in praguri, uși, haion și capotă, antifonat etc)
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
super ma gandeam ca elementele de fiabilitate si cost fata de o masina mai noua sunt importante si daca mai e si placutul lor deja e varianta castigatoare
09-05-2022, 12:19 (This post was last modified: 09-05-2022, 12:35 by LauX_LauX_LauX.)
Masina a facut acum 440k am schimbat distributia cu tot cu pompa si curelele de accesorii, antigel oem Honda. La intinzatorul de la clima am inlocuit pur si simplu rulmentul pentru a economisi bani. Rola era peste 100Ron iar rulmentul 25Ron.
Discruile le-am ovalizat in doar doia ani de zile asa ca le-am scimbat si pe acestea cu unele de la Brembo perforate cu placute ATE care lasa praf fata de Nissin.
Cauza ovalizarii premature fiind rugina care s-a adunat intre disc si butuc (butucul fiind necuratat corespunzator si netratat "m-am grabit") sau la spalatorie dupa ce am incins bine discurile am dat cu jet de apa pe jante fara sa realizez ca poate afecta discurile.
Injectoarele de GPL s-au infundat, deci le-am schimbat si pe acestea pentru ca le-am decalibrat atunci cand m-am pus sa le curat.
Am schimbat si bucsele de pe fata unde am gasit la bratul inferior o bucsa straina care nu avea ce sa caute acolo, probabil provine de la Civic V de aia s-a si uzat prematur.
Am observat ceva rugina pe la praguri in zona in care se ridica pe cric si in fata dar si in spate, doar pe partea dreapta chear daca a fost tratata de mine acum mai bine de 10 ani fara scule profesionale, am bagat cu pompa de bicicleta vaselina topita si amestecata cu ulei gros in lonjeroane si praguri. Deci am programat-o la tinichigiu pentru ca imi pare rau sa o las asa chear acum dupa ce am pus o gramada de piese noi pe ea.
Nu stiu ce mecanic a avut foastul proprietar da pe langa acea bucsa straina, capacul din plastic care protejeaza distributia era prins doar in 3 suruburi.
Cu ocazia asta (a ruginei intrate in caroserie) sunt in cautare a une masini noi de familie, cand zic noi la mine insemna + 10 ani adica un Civic Hybrid de prin 2007 mi-ar prinde bine, ideal daca ar fi si pe GPL.
09-05-2022, 16:24 (This post was last modified: 09-05-2022, 16:32 by LauX_LauX_LauX.)
Nu știu exact! Dar cel puțin vre-o doi ani mai stă la noi. Mai avem una aproape identică (fără trapă și fără GPL) de care se folosește tată-miu și care papă ceva ulei chear dacă are duar 300k, dar la cat se plimbă el e acceptabil. Am și un motor de rezervă pentru ea dar cred că v-a ajunge ajunge la Rabla. Trebuie sa dau jos cârligul de tractare înainte să plece.
Bun sedanul fd, dar n-am auzit nimic bun/lauda pt hybrid. Foarte inceata si sistemul hybrid e prea vechi si lipsit de valoare, motorul de 1.8 consuma f putin, dc mai pui si gpl iesi la un cost f mic. Totusi cati km faci de te intereseaza consumul asa de tare?
(10-05-2022, 20:39)kinky_boy Wrote: Bun sedanul fd, dar n-am auzit nimic bun/lauda pt hybrid. Foarte inceata si sistemul hybrid e prea vechi si lipsit de valoare, motorul de 1.8 consuma f putin, dc mai pui si gpl iesi la un cost f mic. Totusi cati km faci de te intereseaza consumul asa de tare?
Fac in jur de 1200km pe luna iar acum cu EK3-ul cheltuiesc in jur de 400Ron pentru că sunt pe GPL. Îmi iau alta mașină datorită confortului (cruis control, senzori parcare, climatronic etc)și a siguranței (6 airbag-uri, scaun IsoFix). De ce să mă deplasez cu 400Ron pe lună când se poate și cu 300Ron (Hybrid+GPL). Iar la Hybrid mai sunt și alte facilități precum: scutire impozit, asigurare mică etc. Mașina pe care vreau sa o iau este a unei cunoștințe și are deja instalația de GPL gata montată/omologată pe ea. Mai este și CVT, ideala pt traficul din TM! Sper sa se acomodeze nevasta cu ea, că mai mult pt dânsa o iau și pt al mic. Eu am CRX-ul la naftalină!