Exe
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2016
|
|
Salutare!
Eu neavând mașină personală sau planuri sau condiții actuale de a procura una, am intrat în discuții de a ”moșteni” un EG3 de la un membru de familie extinsă, gen.
Îmi plac mașinile de când mă știu și știu cât de cât the basics. Am avut mereu o admirație latentă pentru modelul ăsta, după părerea mea cel mai reușit ca aspect + interior de-a lungul seriei, în ton și cu perioada-n care s-a fabricat. Așa că e un mare plus că am șansa asta, și că-mi place cum merge mașina și cum șed în ea.
Așadar, mașina e cumva în probe, urmând în timp (probabil pe când se termină ITP-ul) să decid dacă o preiau sau nu. Lume cu care am vorbit mi-a zis că ”bagi de 3x valoarea mașinii, sunt neruginite de vânzare care, dacă le oferi ălora 2/3 din prețul cerut fug după tine” etc. Am zis că mă aciuez între voi, că sigur ați mai executat operațiuni de care ar trebui să execut eu ca s-o aduc unde trebe, sau cunoașteți pe cineva care ăsta.
Mașinuța merge foarte bine, cu D13B2, după părerea mea, și-n afară de un tambur care spune ”hârș!” și o baterie cam micuță, e gata de mers oriunde. Jantele... meh, eu cred că mai bine ai de tablă decât aliaje din GTA 3, dar ăsta-i un detaliu minor, bine că-s întregi. Am servodirecție, trapă și geamuri acționate electric. Cred, dacă nu s-au făcut și modele cu oglinzi electrice, că îmi lipsește doar AC-ul.
Toate bune și frumoase, până la tablă... Capota e gata de pubelă, hayonul are o gaură ca de topor, aripile sunt chituite prost, ușile au fost chituite rău peste bandou, iar cireașa ruginie de pe tort este la praguri și aripile spate, presupun că și pasajele. Vopseaua neagră dezvăluie o perioadă de cer mai senin a mașinii. Adică era albastră și se vede de departe.
Idealmente în stil visător mi-ar place să-i trântesc un AC (oare de pe Civic MA ar merge?) și să-i strecor un motor D16Z-ceva, arcuri mai scurte, roți mai frumoase, niște audio decent, vopsea albă (sau neagră dacă alba cere mii de straturi), bandouri, semnalizări JDM și stopuri originale (c-astea-s de-alea negre).
Nu-s genul cu pretenții de racer să vreau să dau jos tot sau să sărbătoresc weight reduction de la rugină și nici nu vreau megawați audio, atâta că ”muzica” actuală e vraiște. Vreau să reînsuflețesc o mașină care merge foarte fain și-i fiabilă.
TL;dr - Are rost să mă apuc să caut elemente de caroserie și tinichigii? Trec măcar ITP-ul așa ca să am timp extins? Sau să fug în partea opusă?
Mă gândeam la cost 2 milioane pe element de schimbat + manoperă + vreo 20 pentru vopsit și ăsta e doar începutul.
Probabil că un alt civic similar căruia-i repar mai puține elemente, că e mai ne-ruginit, costă tot atât sau mai puțin.
În apărarea mea, știu că mecanic a fost îngrijită și că aș face o bucurie proprietarului actual, poate și mie cum că ”am salvat-o”.
Dărâmați-mi visu'. Scuzați povestea lungă.
Poze "cenzurate" că nu le-am făcut eu și deh, nu-i mașina mea încă .
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
nu cred ca treci itp-ul la cum arata ... insa oricum as zice ca e foarte foarte multa munca sa rezolvi tot ce se vede acolo plus ca tre sa vezi daca gasesti piesele usor ca sa nu te intinzi pe o perioada foarte lunga pana o scoti in strada.
personal as merge pe o alta care sa necesite mult mai putina bataie de cap.
|
The following 1 user says Thank You to kinky_boy for this post:
• Exe
Exe
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2016
|
|
Mulțumesc! Vreau să mai aud păreri, nu mă dau bătut așa ușor
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
De luat merita luata daca e cadou dar eu personal as cauta alta caroserie decat sa o repar pe asta. Fiecare element trebuie schimbat sau reparat si asta fara sa stii ce este sub acele panouri.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
100% recarosare pe actele actuale.
am lucrat la ceva masini in viata mea, de asta nu m-as apuca decat daca ar fi ferrari
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Exe
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2016
|
|
Încep să mă gândesc totuși la recarosare. Doar nu rămân fără Hondă de-asta!
Unde mă sfătuiți să caut? Din Vest dacă adaug transport sau numere de zoll sigur nu rentează. Să caut gata adusă sub 500e?
Să urmăresc un motor anume să-l swap după recarosare?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
n-am nici cea mai vaga idee. e greu sa gasesti o caroserie buna aici, de obicei se aduca cazane. de ce sa nu merite sa aduci? poate gasesi la pret bun si aduci cu cineva care aduce mai multe pe platforma. motor....b16a2.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
De acord cu Liviu, șansele să găsești ceva decent în Ro sunt mici. Așa mai bine aduci una din afară.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Exe
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2016
|
|
(20-10-2016, 09:48)LIVIU_CTS Wrote: n-am nici cea mai vaga idee. e greu sa gasesti o caroserie buna aici, de obicei se aduca cazane. de ce sa nu merite sa aduci? poate gasesi la pret bun si aduci cu cineva care aduce mai multe pe platforma. motor....b16a2.
) dacă aveam bani de mașină cu B16A2 nu-mi mai băteam capu cu sita asta și plăteam taxa și transportu liniștit.
Ruginesc și actele până strâng atâta ).
Plus că mi-ar ajunge un D16Z6, sau vreun D15 ceva mai competent.
Și acum, ultima întrebare, după care mă voi retrage o perioadă a rugini în cuget adânc: unde mai pot să mă uit în afară de mobile și autoscout?
|
|