w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
04-02-2011, 12:28
Astazi, data fiind temperatura obscen de scazuta, evident ca masina a inceput sa tremure la plecarea de pe loc. Eram cu cainele in masina, il duceam la veterinar si eram obligat sa merg usor, ca sa nu mi se reverse prin portbagaj. Drept urmare problema s-a agravat de la semafor la semafor, pana cand, la un moment dat, am zis: ori io, ori el!
Si-am parcurs vreo 20 de metri cu motorul la 6000 rpm, insa cu ambreiajul doar cat sa miste masina. Rezultatul? Pe langa mirosul imbietor care a umplut imediat zona, ambreiajul s-a reparat ca prin minune. N-am mai tremurat DELOC.
Sa-mi mai spuna mie cineva ca e din arcuri, din volanta, placa de presiune, rulment, furca sau cilindru! Este discul de ambreiaj realizat din mamaliga! Niciuna din componentele ansamblului ambreiaj nu se poate repara si strica dupa cum ii tuna, MAI ALES in conditii de temperaturi extreme. Insa materialul de pe disc se poate uza inegal, iar apoi se poate egaliza fara niciun fel de problema.
Alte pareri?
PS: cu rugamintea sa nu transformam thread-ul asta in "si mie-mi face" / "mie nu-mi face, cred ca nu stii tu sa pleci de pe loc" / "calitatea si fiabilitatea Honda bla bla".
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
As fi curios daca la o masina cu probleme se inlocuieste doar discul de ambreiaj cu unul after market fara a fi inlocuite si alte componente. Cand am fost in tara am vrut sa testez si eu problema asta dar am uitat.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
04-02-2011, 16:36
(This post was last modified: 07-02-2011, 12:53 by DeN1gRator.)
Si la mine face lafel cateodata cand o apuca, mai des cand sunt cu rotile mari pe 15" si incarcat. L-am prajit bine la o plecare mai zdravana si n-a mai facut ceva timp. Eu credeam ca e din cauza suportilor de motor pe care i-am rigidizat apoi din cauza volantei prea usoare sau a kitului de ambreaj USA (prea mare) ce l-am pus. Pana la urma tind sa cred ca am efec Wheel Hop de unde provin toate aceste trepidatzii.
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Exact acelasi lucru am scris si eu pe topicul imens de X pagini facut dincolo. Asta e solutia clara. La mine a aparut pentru prima oara acum 1 luna, cand intr-o zi, brusc, a inceput sa tremure. Ajunsesem sa nu mai pot pleca usor de pe loc, am si oprit motorul de 2 ori, totul pana cand am explodat de nervi si l-am patinat de l-a luat naiba. Rezultatul: a mers perfect dupa...si de atunci n-a mai aparut tremuratul.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Astazi am dat o mica alergatura prin oras... niciun clănţănit.
Scuze, dragostan, da' dincolo nu mai citesc...
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Si concluzia care este? sau nu este nici una
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
eu inca nu experimentez asa ceva la civic fn...doar ocazional acel zgalţait la rularea fara acceleratie si fara ambreiaj patinat in tr 1.
in schimb, cereixu.....frate, kit nou de ambreiaj tremura de-l iau toti dracii daca nu patinez ambreiajul intre 1600-2000 rpm. drept urmare plec de pe loc precum alea de curse fara volanta: vrum, vrum. vrum...patinat...vrum....plecat lin. eu ca eu da andreea...saraca nu stie fineturi d'astea asa ca se scutura masina uneori de sta sa se dezintegreze. urmeasa sa desfac ambreiajul sa vad ce e pt ca si la mine sunt momente in care NU FACE DELOC. e drept, mai rar insa cand nu face e.....liniste si pace
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
04-01-2012, 17:55
(This post was last modified: 04-01-2012, 18:01 by DeN1gRator.)
Deci pana la urma toate Hondele au? Si a mea da in nas daca nu sti sa o conduci dar eu nu am dat vina pe ambreiaj ci pe piesa dintre volan si scaun.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Pai concluzia e una singura: discul are prostul obicei de a se uza inegal. Nimic mai mult. Nu iti pica ambreiajul, nu se intampla nimic altceva in afara de cuplarea defectuasa o vreme. Eu am si uitat de problema sincer. Mi-a mai facut, da' nu-i mai pasa.
Daca pun in ea un LSD anu' asta, voi investiga ceva mai indeaproape cu un om foarte priceput.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
04-01-2012, 18:12
(This post was last modified: 04-01-2012, 18:19 by DeN1gRator.)
yula e ceva dubios (cel putin la mine) pt ca atunci cand "nu scutura" merge perfect, ca o masina noua. cand tremura....scutura de parca merg pe terasament de cale ferata. eu am incercat cu "prajire" de ambreiaj, socuri etc....nimic. se linisteste cand vrea ea, si reapare incet incet apoi.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Iti face asa la CRX sau la FN?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
l crx mah, la fn nu face nik.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Wagner
Posts: 799
Threads: 4
Thanks Received: 18 in 17 posts
Thanks Given: 41
Joined: Jun 2011
|
|
La mine a fost exact invers: a aparut dupa o repriza destul de crancena de mers alert, evident in ture inalte. Dupa ce am lasat masina sa se raceasca (am ajuns la timp la destinatie) s-a calmat si nici n-a mai trepidat. A trecut aproape un an de-atunci.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Trebuie sa fac o tura cu o masina din asta ca is tare curios cum se comporta.
Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
04-01-2012, 20:06
(This post was last modified: 05-01-2012, 14:11 by DeN1gRator.)
si eu mi-am dorit, la nationala celalalt forum am zis ca vreau sa vad pe viu cum e insa nu a venit nimeni cu una d'asta bizara.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
De pomana vrei, Yula, daca vii doar vara. Nu mi-a facut niciodata vara. Numai pe vreme rece si umeda
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
O umezim bine daca trebuie
Si eu am vrut la nationala cand am fost dar m-am luat cu alte beri si am uitat
Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
bai si a mea face la fel ....ambreiaj no name, se simte mai puternic mai ales cand sunt gumele reci si mai desumflate decat deobicei 2.2....nu-s ala care pleaca cu fum dupa el, dar 2-3-4 vede limitare si parca dupa e mai bine, o sa incerc sa il incalzesc bine si de pe loc sa vedem ce si cum .
la vechiul ZC aveam un exedy stage 1 cu 50k si destule track-uri si cand l-am vazut zilele trecute am ramas masca mai are 80% din viata .
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
eu am exedy oem, impresia e urmatoarea: ca o volanta ondulata sau disc deformat, vibratiile sunt legate direct de turatia motorului, urca si scade in f de rpm. repet, daca plec gen motocicleta cu sprituri, rpm peste 1800 nu se simte nimic. daca patinez sub 1600 vibreaza mai usor, daca patinez la 1000 sare masina sub mine.
in urma cu 2 saptamani intentionam sa o duc la mecanic sa disecam. nu o miscasem de aproape o luna. surpriza. smooth dupa putina miscare in oras, cand am ajuns sa parchez la un mall, in parcare a inceput usor usor sa vibreze pana i-au revenit apucaturile detot. de atunci a vibrat tot timpul (doar cu crx-ul m-am deplasat) si a fost doar un singur episod cand a fost cuminte.
am incercat diferite manevre, nu gasesc un mecanism de declansare a comportamentului. 100% aleator.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Wagner
Posts: 799
Threads: 4
Thanks Received: 18 in 17 posts
Thanks Given: 41
Joined: Jun 2011
|
|
Si Civic 5D vine din fabrica cu Exedy, din cate stiu. Optiuni (ma refer si la 5D si Type S / Type R) ar mai fi de la Luk sau de la ClutchMasters din US.
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
|
|