This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

CTR FN2



 
#1

Il am de 2 zile, 142.000km, 2007, Heritage cred ca nu are LSD ca acu pe ploaie am intrat intr-o curba mai intepat si era sa ma duc drept Icon_biggrin
Suspensia faina, directia foarte agila, franele, sasiul bine pus la punct astea sunt punctele care imi plac !

Nu-mi place drive by wire, luneta spate, calitatea plasticelor exterior/interior
deocamdata motorul nu l-am testat mult in vtec, dar sub e destul de fassss Icon_biggrin

Urmeaza revizie completa, curatat interior si deocamdata atat ca e criza !






 
#2

LSD numai modelele CW au din fabrică, așa că sigur nici tu nu și dacă e 100% OEM mașina.
Sunt surprins că zici de calitatea plasticelor pentru că dintre Hondele mai noi în Type R mi s-au părut a fi mai bune.

Îmi amintesc pe vtin inspectând interiorul Streamului la naționala de anul trecut și minunandu-se de calitatea plasticelor. Mi se poate nebunie ca o mașină veche să aibe calitatea mai bună ca și una nouă. Păi evoluam sau mergem înapoi Confused

Bă să aveți parte de ea, ai făcut alegere bună Icon_wink

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#3

Multzam Yula Icon_wink
Plasticele de pe EF/ED EG EK is eterne, de la EP incoa au zbarcit-o !
Am cateva de inlocuit, inclusiv chestii din metal, gen arc pedala ambreiaj care e ruginit nu gluma Icon_smile






 
#4

Nu are LSD OEM pt ca e 2007, altfel LSD s-a pus nu numai pe CW, e adevărat că au pus pe ultimile serii. S-o stăpâniți sănătoși!






 
#5

Bravo Traiane! Sa te bucuri de ea.






 
#6

S-o stapanesti sanatos, Traiane!






 
#7

Multumesc Kmr, Maruta Icon_wink
Stiam eu ceva cu LSD-ul pe anumite serii, dar nu eram sigur !

Prima data intra motoru la revizat, uleiuri, lichide si cred ca bujii, sa ma uit dupa masa sa vad cum prezinta !
Am ceva zgomot in caseta/bielete atunci cand fac jocu la volan pe loc, un rulment dreapta fata, coltul barii in partea dreapta iesit putin din cleme si nu vrea sa stea, poate ii trag ceva caldura si-l pacalesc, 2 gume pe fata tocite ceva interior, sa vedem o geometrie mai tarziu, pe spate mai merg RE 050A-urile !

Masina a fost destul de alergata, in sensul bun al cuvantului, ma bucura faptul ca am istoricul inspectiilor aproape la zi, toate facute la Honda Icon_wink

Motorul merge rotund fara zgomote ciudate, cutia schimba bine, pedala de ambreiaj putin cam scurta in cursa, cumulata cu faptul ca am si arcu ala de caruta la ea si mai conduc cu bocanci + un DBW de 2 lei, nici macar ajutor de sunet Icon_biggrin pedalez mai mult din instinct Icon_smile)

Saptamana asta ma apuc de ea asa usor ca is de noapte si ziua is cam zombie !






 
#8

Da, toate CTR-urile facute dupa aprilie 2010 au LSD, nu numai cele albe. De curiozitate, cat a costat?






 
#9

s-o stapanesti sanatos Icon_smile

pai ai mers drept din cauza gumelor, ca masina overall sta bine, acuma e drept ca n-am condus nici una stock.

a lui Adi sta si merge de vis. si el are un mers fluid cu ea Biggthumpup

despre drive by wire nu-ti bate capul ca deja cu un base flash pro e atat de buna cartografia clapetei ca ever n-o dai peste cap asa rapid cu piciorul. si la spritzu-ri se auzea clar full open instantaneu.

despre plasticuri alea sunt, la prima vedere iti iau ochiul din cauza design-ului probabil dar dupa ce te mai obisnuiesti se vede ca sunt cam cheap.

ti se pare lenta masina?






 
#10

Sa o stapanesti sanatos. Dar ce se intampla cu tine?? Nu stiam ca iti plac Hondele noi Icon_razz






 
#11

sa fie intr-un ceas bun si sa va bucurati la maxim de ea!!
Traiane ai facut salt de 18 ani Icon_smile) daca inainte n-avei nici bec la rezerva de benzina acu ai si consum mediu Icon_smile))






 
#12

Cum mah? CRX-ul n-avea bec pt rezerva de benzina? Nu cred asta.






 
#13

Eu cred ca avea, dar poate ca era ars. Icon_smile






 
#14

Multumesc tuturor !
Hahaha e ce-a mai noua masina a mea ever, Razvan are dreptate, CRX-ul nu are bec de rezerva la benzina Icon_wink
KMR, am mai pus ceva peste ce am luat pe CRX Icon_wink
De cand deschizi usa si strangi plasticu ala in mana, are joc plm Icon_biggrin e tare naspa la atingere sper sa nu dati cu pietre, ca stiti cat sunt de taliban Icon_biggrin
Vlade nu-mi plac dintr-un anumit punct de vedere hhehe

In comparatie cu CRX-ul meu clar sta la spate pana la 200 dupa recupereaza !
Dupa 6k incepe sa respire mai bine si sa se simta, tre destupata ca sa alerge bine !






 
#15

Accord-ul meu din 1978 are bec



The following 1 user says Thank You to kmr for this post:
  • Toyboy



 
#16

Sa o stapaniti si sa o alergati sanatosi, Traiane!!!
Era sa uit...fara poze nu te cred!!! Icon_razz
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"






 
#17

Poze cand apuc sa o aranjez putin Bodgane !






 
#18

Lasa mane ca e sexy siasa Icon_biggrin Felicitari, nu ma asteptam sa fie asta family car-ul visat Icon_smile))
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White






 
#19

haha mersi nenea Andrei Icon_wink
cine a zis ca e family car ?

cu asta sper sa ajung la Nurburgring a 2-a oara .... sper Icon_biggrin






 
#20

Din ceea ce am vazut pana acum, e MULT mai usor de mers cu ea la limita, iarta multe greseli e mult mai nobila decat CRX-ul, se vede ca este destinata unul public mai larg .





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.