Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
07-04-2012, 00:52
salutare tuturor
felicitari din nou pt forum! imi place mult formula.
...masina o stiti, dar o sa fac totusi prezentarea ca asa se cuvine:
MOTOR:
RBC
Tegiwa airbox/custom LHD coversion
KiddRacing headers/decat 4-2-1
BuddyClub ProSpec 65 mm (pista)
BuddyClub b-pipe & OEM muffler (strada)
Setrab oil cooler / Mocal hi-flow plate
BuddyClub P1 buffled sump
Energy Suspension engine mounts inserts
OEM Purflux Honda oil filter
OEM Honda air filter
Spoon magnetic bolts
SUSPENSIE:
KW V2 coilovers + steering bracket
SPC/Eibach rear camber kit
BuddyClub RCA
OMP strut bar
JDM arb / Corsport endlinks
FRANE:
Stoptech 328 / ST40 kit
Stoptech front pads (strada)
Pagid RS29 front pads (pista)
Ferodo DS 3000 rear pads
ELECTRONICA:
KPRO
PLX wideband
Oil pres.
Oil temp.
ScanGauge II
DRE shift light
55W bi-xenon
GUME:
Bridgestone RE040 205/45/17 (strada)
Toyo Proxes R888 225/45/17 (pista)
BFGoodrich A20 slick 225/40/17 (pista)
jante pista / ENKEI 8J ET35
LICHIDE:
full MOTUL
o sa revin cu alte info si ceva video. mai multe detalii si poze le-am pus aici:
http://www.facebook.com/TTRVision/photos
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
treaba facuta calumea ce mai....
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Mama frate dar s-a lucrat la greu de cand nu am mai citit despre ea
Am vazut ca ai ajustat tachetii, e treaba nasola ca as vrea sa ii verific si eu la Stream ca mi se par un pic galagiosi.
Cand de duci pe track iti faci modificariile acolo sau le faci cu o zi inainte?
Iti ating Enkei-urile in aripa fata sau e numai o impresie in poze?
Multa munca, pasiune si bani, bravo, felicitari. Sa o alergi sanatos
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
bine te-am regasit mane, o placere sa te citim si pe aici
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Asa e ne prind bine oameni cu experienta.
Am uitat sa te intreb mai sus daca tu ti-ai facut harta la ECU sau ai fost la ceva garaj si care sunt rezultatele.
-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Un EP3 de exceptie dupa parerea mea. Felicitari!
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
multumesc mult tuturor
...in legatura cu tachetii i-am reglat de doua ori deja.
... cu maparea, dupa ce am "terminat" masina am mers cu ea la un "tuner" sa facem harta. baiatul asta se aciuase pe langa o echipa de curse care ii mai dadea un amarat de dyno. un jaf.
eu stiam cat de cat sa-mi bag nasul in soft insa am preferat sa merg la el. am dat 500 euro si nu prea a facut mare lucru decat sa-mi adapteze mapa care o aveam deja pe masina (un palmers foarte bine facut). nu zic masina merge ok, AFR ok, consum foarte foarte mic in part throttle.
treaba a facut-o ok, dar pe banii aia trebuia sa-mi faca 20 de run-uri pe dyno numai pt mapa composita vtc pt a gasi punctul optim vtec (vtec crossover) si apoi sa porneasca de acolo.
asa se face o harta profi.
am facut apoi niste run-uri pe dyno ala puscat si best result a fost 265 bhp
.... bull shit! sunt mult prea multi, dyno nu a masurat bine. as zice undeva la 240+ real , asta judecand dupa cateva confruntari directe in pista.
am facut o modificare la evacuare si am avut nevoie de o mica corectie in soft, dar tipul asta raspundea foarte greu asa ca m-am apucat de studiat si mi-am modificat singur softul, ajungand sa inteleg bine ce e de facut (si ce mi-a facut tipul ala)
asa ca m-am tot jucat si am perfectionat harta
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
E nasol de reglat tachetii? iti trebuie ceva cheie speaciala sau merge numai cu o inelara si o surubelnita? Ca la ITR iti trebuie o cheie speaciala ca sa ii poti regla.
La banii aia trebuia sa iti faca harta ceas, sa inteleg ca si pe acolo duceti lipsa de oameni cu experienta in asa ceva.
Poate ca au iesit ceva cai in plus pe dyno dar ar trebui sa fi undeva la 250 cu modificariile care le ai, sa nu mai punem la socoteala starea motorului care dupa cate se vede e in putere.
Un amic de aici cu intake, o galerie Tri-Y a scos ~260 mapat pe Hondata.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
de reglat se regleaza usor, doar ca motorul trebuie sa fie rece, de preferabil lasat peste noapte.
la k20 se regleaza cu lera si cheia de 10. le-am strans apoi cu dinanometrica .
....dar oricum sunt zgomotoase. mai sunt acolo si injectoarele. eu de obicei le acopar cu un prosop sa izolez oarecum zgomotele.
am un video de cand le-am reglat
http://youtu.be/4zw9WS5hfg8?hd=1
in Italia nu sunt oameni lipsiti de experienta. cel mai tare preparator oficial Honda, JAS MOTORSPORT se afla la 60 km de mine insa nu fac nimic pt muritori de rand.
mai sunt si altii la fel cum sunt o gramada de "specialisti". cine mi-a facut mie harta a facut o gramada de honde si e ok, doar ca la cat am platit trebuia o harta cu plecare blank.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
08-04-2012, 00:01
(This post was last modified: 08-04-2012, 00:02 by kinky_boy.)
aprecierile despre tine si masina le stii deja
Acum ramane doar sa te bucuri cat mai mult de ea si sa o folosesti la maximul capabilitatilor ei
ma bucur ca iti place forumul si sper sa vii cat mai des pe aici.
Respect maxim ca ai invatat cum sa faci modificari in Hondata (eu m-am uitat un pic ca mata in calendar la niste tutoriale), asta este tot farmecul de a avea Kpro ca poti sa modifici singur in functie de cum vrei si ce modificari mai faci. Altfel daca nu stii degeaba il ai ca tot la tuner mergi.
Sper sa ma poti ajuta sa pot sa pun si eu o harta sus pe masina, caci altfel nush ce sa fac, poate un drum pana in uk, da nici nu vreau sa ma gandesc la costuri.
Nici la Sandor in ungaria se pare ca nu e cel mai ok, Corse nu prea e multumit de ce i-a facut si Marutzu de la craiova cu ej9 k20 care avea harta facuta la Sandor si dupa ce si-a pus una de pe net masina a mers mult mai bine.
Om vedea
|
Milad_Vti
Posts: 204
Threads: 8
Thanks Received: 5 in 4 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
|
The following 1 user says Thank You to Milad_Vti for this post:
• Tomi
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
multumesc man
|
BogdanT
Posts: 1,727
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
Bine ai venit si pe la noi!!! Bomba de masinuta ce ai tu acolo. S-o stapanesti sanatos in continuare...
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
multumesc mult!
....azi am facut o treaba ce am vrut s-o fac de cand am montat kitul tegiwa pe masina si anume sa folosesc filtru de aer oem. cel tegiwa filtreaza doar mustele mai mari
filtrul oem e un dual layer si are peste dublu in suprafata filtranta si volum, asta ca sa compenseze diferenta de flow.
l-am montat deja si e ok. acelasi sound cu filtrare perfecta si IMHO cu cca 10% mai mult flow decat carpa aia de la tegiwa.
nici o diferenta in loguri
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
tegiwa ala e chel rau
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
14-04-2012, 12:45
(This post was last modified: 14-04-2012, 12:47 by Tomi.)
vazut asa arata ca nou (are vreo 2000 km) dar daca-l pun "contra luminii" se vede elementul filtrant subtire si ineficient chiar daca-i dat cu ulei. e o chinezarie de 5 euro la fel ca majoritatea filtrelor din bumbac inclusiv cele de la case mai mari.
in alta ordine de idei ieri am iesit la un mic test pe ploaie torentiala. nu am asigurare pe masina si am zis ca e mai safe asa.
oricum vroiam sa vad AFR Vs umiditate si sa vad daca filtrul oem e "in grafic" in ceea ce priveste temperatura la admisie si flow. pt flow am comparat valorile MAP intre cele doua filtre. asta nu are o rezolutei foarte mare, presiune atmosferica jucand un rol important insa totul ok, nicio diferenta.
cu toata apa insa undeva la 5500 in a treia (in log) masina rupea aderenta si o lua aiurea pe drum. incontrolabila pe apa cu gumele alea.
.... apoi ajuns in garaj m-am uitat putin la ulei si cand am deschis busonul s-a rupt. noroc ca n-au cazut bucati in motor ca trebuia sa desfac...
am gasit ceva pe ebay in UK la un pret ok.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
14-04-2012, 13:23
(This post was last modified: 14-04-2012, 13:24 by LIVIU_CTS.)
eu am pe civic injen, dupa peste 20.000 km e ca nou.
la fel arata si green-ul de pe crx (luat second nu stiu cata viata are)
ceva de genu la ce se vede la tine am vazut un apexi pe un subaru sti. poate conteaza f mult forta de aspiratie care poate sa-l faca flenduri.
a, sa nu uit K&N-ul din mobra care si ala arata ca nou. poate ala al tau chiar era chinezarie ieftina.
btw, esti in bm acum? eu sunt pana maine
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
nu man nu sunt in bm din pacate....
te-ai uitat pe interior in tuburile de admisie (la injen si la k&n) sa vezi daca sunt clean?
asa arata si al meu ca nou insa n-am incredere....
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
da, m-am uitat, cautam urme de praf sa vad cat de bine filtreaza. totul era curat.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Trebuie sa vad si eu de K&N-ul meu. Trebuia curatat dupa ce m-am intors din Ro acum doi ani dar am tot uitat de el. Sunt curios ce se ascunde in cutie.
Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
|