02-09-2012, 16:13 (This post was last modified: 09-09-2012, 14:48 by LIVIU_CTS.)
nu e auto dar cu siguranta e My Honda!
dupa multe tatonari, multe teste comparative, negocieri, iar analize am ajuns la CBR1000RR in detrimentul ZX10R.
de ce? pt simplul motiv ca (pe langa faptul ca o consider cea mai frumoasa) e considerata cea mai buna motoreta ever. si prima impresie e in aceasta directie. pana ies numerele si ne luam la tranta mai serios nu pot decat sa pun poze. greu sa ma decid pt ca arata atat de bine din toate unghiurile..
pe scurt:
2010 cbr1000rr special edition hrc.
aftermarket:
quickshifter
scarite reglabile
pompa fata brembo
indicator treapta de viteza
protectii carbon cadru, bascula, cutie
evacuare completa akrapovic titanium.
leviere frana+ambreiaj cu articulatie (flip up)
capac pasager monopost
furtune frana teaca metalica
nu sunt sigur insa am impresia ca pinionul de la cutie e cu un dinte in minus, e f f f agresiva de jos, nu pot rula nici in regim de relanti fara sa strang ambreiajul ca intru in cei din fata in coloana.
Bravo, colegu'! O alegere foarte buna! Mi-ai facut un ochi sa tremure uitandu-ma la ce bijuterie ti-ai luat!
La anu' nu cred ca fac pasul asta (ca-s planuri pentru casa, del Slow, Civic), da' peste vreo doi poate ne vedem pe cate 2 roti fiecare!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
deci te urasc in cel mai bun mod posibil Asfalt uscat si plimbari senzationale iti doresc! (daca nu apar probleme la primavara/vara ne vedem pe 2 roti, am zis!)
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White
arata exceptional !
liviule sa o stapanesti sanatos si sa te poarte cat mai multi km fara probleme. Nu-mi vine sa cred ca ai ales honda la cat de pornit erai pe zx si impotriva astora de la honda ca nu au tinut si ei pasul la design, electronica etc.
04-09-2012, 12:45 (This post was last modified: 12-02-2013, 00:38 by LIVIU_CTS.)
mulţam', la honda nu aveam problema la design, e una dintre cele mai frumoase motociclete ever. e drept ca inca mai tanjesc dupa acel control al tractiunii de pe zx10r, insa ne-au despartit aproape 2000 euro. oricum per total nu am cum sa regret alegerea, motoreta e incredibila, e fantastica, ciclistica intr-adevar e sublima, cuplul in ture joase-medii e naucitor. diferenta intre cbr ci celelalte apare spre 12.000 rpm unde concurenta mai pune 10-15 cai in plus, insa pana acolo cbr-ul e peste. cum la 12.000 nu ajungi decat pe circuit, cbr-ul e superior in conditiile actuale de exploatare.
astept sa va faceti curaj cat mai multi sa ne intalnim si pe 2 roti