This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

294 Hp 200ft lbs NA Ep3



 
#1

cu dedicatie pentru denigrator: lasa melci bah ca merge si fara!!!!

294 Hp 200ft lbs+ NA EP3 @ London, car on a dyno dynamics.
Specs:
Darton sleeved 2300 cm3 stroked k20
Brian crower stg3 camshafts & valvetrain
toda header
2,75 " catback
stock rbc and gruppeM
70 mm tb
rc 750
kpro
There´s still some things to improve regarding intake, exhaust and fueling, also its a conservative tune since well be back in the dyno with some new mods and bolt ons.

[Image: paulocivic.jpg]

https://www.youtube.com/watch?v=IKrcBY7DwL4

https://www.youtube.com/watch?v=TcFCa3Dg5CI

http://www.youtube.com/watch?v=HlO9ynZsB...e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=u9l_pz-pA...e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=O0IuU_Kn0...e=youtu.be

s



Reply



 
#2

Da bah da pe aia cu melc dau 7000 de euro pe toata masina, aici bag 7000 numa in tuning Icon_razz



Reply



 
#3

Sunt K20 aici care au 300CP fara a modifica capacitatea cilindrica dar sunt pe TB's

Oricum cred ca problema la e chiuloasa, cred ca o chiuloasa de DC5 cu o galerie cum ai tu Razvane si un map il duc bine catre 250CP
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

asta are foarte mult cuplu, pe forum in uk multi s-au mirat si nu prea au crezut valoarea cuplului pentru ca unii dintre ei obtineau mai putin cu supercharger sau ceva mai mult cu un melc la presiune mica.
Si se vede si in filmulet ca are cuplu serios.

@adi -daca imi aduci tu masinile din filmulete cu 7000 de ce valuta vrei tu ti le cumpar pe toate si ma imbogatesc dupa.

Eu le-am zis si oamenilor astora cand m-am intalnit cu ei atunci la bere ca aia prin uk, aproape toti cu bolt on-uri intake, rbc, header, catback si kpro obtin toti la motor intre 235-250 hp, diferenta fiind data de dyno. Si au inceput sa ma ia toti la misto de parca ar fi nush ce sf-uri valorile astea.
Adi,kmr, dragosstan v-aduceti aminte? Icon_smile sa va umplu pagina cu zeci de fise dyno? dati cate o bere de fisa Icon_smile



Reply



 
#5

Pentru un K20A2 de pe EP3 nu bag mana in foc ca ajunge la 250CP dar la un DC5 oricand.
Si intre K20A2 de pe EP3 si K20A de pe DC5 sunt diferente destul de notabile.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

care yula in afara de compresie si axe?



Reply



 
#7

Man ma refeream strict la Octavia aia de 1.8 turbo pe care o iei in stare fff buna la 7000, si iti da bataie posibil si tie cu modificarile ce le ai acuma Icon_wink.



Reply



 
#8

Pai axele si compresia pentru mine sunt o diferenta notabila Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

pai stiu ca sunt, dar altele nu mai sunt Icon_smile
sunt vreo 12 ponei in plus ce-i drept , dar na eu asta am vazut pe la toti tunerii mari din uk



Reply



 
#10

bah adi, mai las-o mah pe octavia aia mah saraca, e urata cu spume mah Icon_smile))). ia-ti frate un cazan de eg, baga un swap k20 si vezi distractie.
gandeste-te la cate probleme sunt la cei cu turbo. esti cu ea tot prin service da te lauzi cu km de cai putere. f tare ce sa spun.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#11

Mit man, mai mult mit decat realitate. Or fi unele, cum sunt si unele aspirate prin service.
Da divagam de la subiect Icon_razz



Reply



 
#12

bine bah, e mit, ca si cum nu am si eu amici cu gti Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#13

nu apare doar problema fiabilitatii, ci si a faptului ca, cumva tre sa pui puterea jos, sa o si opresti, etc...daca omiti treburile astea,totul se rezuma la : care ajunge mai rapid sus in copac Icon_biggrin



Reply



 
#14

cum e mtm-ul prietenului ala al meu care nu sta pe drum nici in linie dreapta da, deh, are 380 de cai Rollinglaugh
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.